pondělí 24. listopadu 2014

Cuketový speciál

Ahojky ! Dnes mám pro Vás několik inspirací, jak můžete využít cuketu - jsou to jak sladké, tak slané recepty :) Musela jsem tento speciál přidat, cukety se na nás valí ze všech stran a je potřeba toho využít, ne ? :)



Jako první je cuketový chlebíček. Vláčný. Z celozrnný mouky. Zdravý. S oříšky a rozinkami. :)





Další jsou cuketové brownies. Byly to vůbec první brownies, co jsem pekla. Bála jsem se, že tam ta cuketa půjde cítit, ale zmýlila jsem se ! Cuketu by tam hádal málokdo, a přestože jsou brownies čokoládové, chutnaly i mojí mamce, která nemá ráda cuketu ani čokoládu (ne, taky ji nechápu...)


Dále tu máme cuketovou bábovku. Opět zdravá. Měkká. Vláčná. Žádná dusivka. A tak to má být. A opět tam cuketa není cítit :)


A zde cuketová buchta. Je to klasická cuketová buchta s drobnějšími úpravami, aby byla trochu zdravější. Je výborná. A zmizela rychle.





Cuketové muffiny. Ty byly hodně vláčné, asi jsem to s tou cuketou přehnala :D Dala jsem jí tam víc, než bylo v receptu, takže muffiny byly opravdu hodně vláčné. Ale dobré. A to je hlavní :)




A nyní se přesuneme ke slaným receptům. Z nich mám pro Vás jako první cuketový nákyp. Skvělý, zdravý a lehký letní oběd či večeře :)




A dále tu máme slaný cuketový koláč. Opět zdravý (ooo jak nečekané). Se šunkou. Sýrem. Z celozrnné mouky. A chutná jako pizza. Určitě ho vyzkoušejte. Myslím, že je to skvělá inspirace na večeři :)




A nějaká kombinace s těstovinami nesmí chybět ! Zde celozrnné těstoviny s kuřecím masem a rajčatovo-cuketovou omáčkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)