pondělí 24. listopadu 2014

Novinky do spíže i ledničky VI

Ahojky!
Vítám Vás u dalšího dílu nákupů potravin.
Dnes tu toho moc nebude, ale i přesto jsem se rozhodla článek zveřejnit :)

Ovesné vločky....Těch není nikdy dost (obzvlášť, když si dáváte na kaši opravdu hodně vloček jako já :D ).A nebo třeba na pečení....
Koupeno v Penny, ve slevě, cenu už nevím.....






A další nákup z Penny marketu....Cizrna...U toho už cenu vím - 19,90 Kč :) :D Tu teď hodně využíváme do cizrnové polévky :) Máme ji velice často - ale když ona je tak dobrá ! :)




Karobena....Karobový krém....Když jsem to viděla ve zdravé výživě, rozhodla jsem se to přihodit do košíku....ještě jsem to nevyzkoušela, ale hádám, že to využiju hlavně na kaše/do tvarohu/jogurtu :)






Poslední dobou zkouším proteinové tyčinky...A tak jsem musela vyzkoušet i Quest bar...Nakoupila jsem příchutě, které vidíte na fotce, ještě jsem je všechny neochutnala, ale až se tak stane, těšte se na recenzi :) A taky chystám (jo chystám to dlouho) článek o proteinových tyčinkách obecně :) :D



A jedna z nejzajímavějších záležitostí tohoto článku...Protein ! Konečně jsem i já měla možnost tento suplement ochutnat. Získala jsem ho formou soutěže, vybrala jsem si příchuť čokoláda-kokos. Těště se na větší recenzi tohoto výrobku, ale už teď můžu říct, že tento protein je vynikající :)






Kaki....Sice se už objevilo v posledním díle Střípků z kuchyně, ale vyfotila jsem ho až teď :) Chutí mi připomíná něco mezi mangem, melounem a ještě něčím.... Ideální jen tak nebo na kaši <3






Včera jsme byly s mamkou v Globusu a já jsem si koupila brusinky :) Jo, půjdou hlavně do tvarohu....







A taky jsme včera byly v Tescu, kde jsem si koupila tuto 70% čokoládu bez cukru, je tam pouze stevie...Tak jsem na ni zvědavá !



To by bylo pro dnešek vše, v budoucnu se s těmito potravinami znovu setkáte, tentokrát v recenzích (až je ochutnám....což u většiny bude velice brzy :D).
V příštím díle se zřejmě setkáte se 3 syrupy od Waldenfarms, které očekávám v následujích 14 dnech. Jsem na ně hrozně moc zvědavá !
PS: Omlouvám se za fotku proteinu - pořád nemůžu přijít na to, jak u takových zajistit, aby se neotočily na bok.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)