pondělí 24. listopadu 2014

Střípky z kuchyně II

Střípky z kuchyně II


Zdravím, milé a milí !
Mám pro Vás další várku fotek z rubriky Střípky z naší kuchyně.
Rubriku budu zveřejňovat jednou týdně, ale momentálně mám v počítači ještě nějaké fotky, takže zvěřejňuji další díl ani ne po týdnu :)
Jeden z mých a mamčiných nejoblíbenějších obědů. Čínské nudle s kuřecím masem a zeleninou. Jednou jsem je měla v čínské restauraci, s pár kousky kuřecího masa a trochou zeleniny...Ani to moc nebylo cítit po číně...Domácí jsou zaručeně lepší ! A já je papám hůlkama ! :-)

Kombinaci kuskusu, cukety a mozzarelly mám taky hodně ráda. Aneb když není chuť na maso, ukuchtím si tento rychlý a zdravý obídek :)

Kdo říká, že rizoto musí být vždycky z rýže ? Já tedy ne ! Zde na fotce pohankové rizoto s kuřecím masem a zeleninou.

Restovaný losos s fazolovými lusky a dušenými mrkvovými hranolkami :)

Domácí celozrnné bagely se v této rubrice budou objevovat velice často. Zde s domácí tofu pomazánkou a zeleninovou oblohou - úžasná večeře :)

A taky se tu občas objeví domácí celozrnné housky. Já pečivo v obchodech nekupuji - radši si upeču doma, pěkně poctivé, opravdu celozrnné. Zde pro změnu s máslem a sýrem :)

Zdravější verze špaget carbonara - recept zde.

A tady máme pro změnu.....těstoviny ! No to mě podržte ! Kdo by to tu čekal ?! Těstovinový salát se zeleninou, sýrem a bílým jogurtem :) Aneb opět, když není chuť na maso ale na těstoviny je chuť pořád

Ryba se na mém jídelníčku musí objevit alespoň dvakrát týdně. Přes to prostě nejede vlak. Zde přírodní filet a k tomu polenta a rajčátka :)

Tento oběd mě nikdy nezklame - nic extra to není, prostě přírodní krůtí (nebo kuřecí) maso s rýží (zde jasmínová) a k tomu kopa zeleniny.

Brambory pečené v troubě a přírodní kuřecí řízek, cherry rajčátka. Jeden z rodinných sobotních obědů.

Moje nejoblíbenější svačina - vanička tvarohu, zde s kešu oříšky a mandlemi, jahodami a karobem.

Opět tvaroh, tentokrát s banánem, karobem, uvnitř jsou schované mandle a rozinky :)

A opět tvaroh ! S banánem, kešu, mandlemi, karobem, rozinkami a nesiřenými meruňkami !

Tak ale, to už by stačilo, Lucie ! Tvaroh s banánem, jahodami, mandlemi, kešu oříšky a karobem :)

A tady opět jedna předběžecká snídaně, když vím, že už nestihnu dopolední svačinu, a tak zvětším snídani - dva super celozrnné sandwiche od Penamu a domácí celozrnný bagel s arašídovým máslem a banánem.

Snídaňový koláč od Monči - voňavý, vláčný, zdravý, výborný....Určitě doporučuji vyzkoušet ! Recept zde.

Ovesná kaše nesmí chybět v žádných střípcích z kuchyně ! Zde s banánem, chia semínky, datlovým sirupem a arašídovým máslem. Ano, je to má nejoblíbenější kombinace....

Ale když mám doma i jiné ovoce, nejlépe ze zahrady, tak ho samozřejmě využiji i na kaši. Zde opět ovesná kašička s banánem, meruňkou, ringlí, arašídovým máslíčkem, agávovým sirupem a chia semínky :)

Tento obídek vařila moje mamča - sojová čína se zeleninou a žampionama a k tomu natural rýže :) Byla to mňamka, mami !

Úžasný slaný cuketový koláč. Recept zde. Tohle je poslední kousek, který zbyl, dojedla jsem ho následující den, byl skvělý i za studena :) Koláč chutnal jak pizza, ale úplně !

V Tescu jsem narazila na levné banány (byly už přezrálé, 6 Kč za 1 kg), tak jsem si je hned šoupla do košíku a další den z nich udělala tento banánový chlebíček :) Fotka není moc kvalitní, pekla jsem ho večer, ovšem byl výborný ! Pekla jsem ho již podruhé. Je krásně vláčný i další den...S rozinkami a ořechy...Recept přidám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)