pondělí 24. listopadu 2014

Anglické těstoviny se špenátem a sýrem

Jednou jsem měla tyto těstoviny ve škole, a protože mi moc chutnaly, rozhodla jsem se doma udělat jejich trochu upravenou, zdravější verzi. Koneckonců, já slaninu nemám ráda, tak jsem použila šunku a místo klasických těstovin celozrnné.

INGREDIENCE na 2 porce:

  • 150g celozrnných těstovin
  • 150 - 200g šunky - nakrájet na malé kousky
  • 140g listového špenátu (čerstvý nebo mražený) - natrhat/nakrájet na malé kousky
  • 65 - 75g tvrdého sýra - nastrouhat
  • 1/4 cibule - nakrájet na kostičky
  • 2 stroužky česneku - nakrájet na tenké plátky
  • olivový olej, máslo
  • sůl, pepř


POSTUP:

Těstoviny uvaříme dle návodu na obalu.
Cibuli nakrájíme nadrobno, osmahneme na olivovém oleji, přidáme pokrájenou šunku a orestujeme. Pak přidáme nakrájený listový špenát, trochu osolíme a opepříme, přidáme na plátky nakrájený česnek a krátce podusíme. Směs smícháme v míse s těstovinami, tvrdým sýrem (trochu necháme stranou) a vše nasypeme do máslem/olejem vymazané zapékací mísy. Posypeme zbylým sýrem.
Pečeme při 180 stupních cca 30 - 35 minut.
Dobrou chuť !

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)