pondělí 24. listopadu 2014

Novinky do spíže i ledničky V

Ahoj !
Mám tu pro Vás fotky několika potravin, které jsme si v nedávné době (konkrétně minulý týden a hlavně dnes.... :D ) koupila.... :)


A začneme tím nejdůležitějším - arašídovým máslem. Určitě jste si všimli (a pokud ne...tak máte smůlu a musíte si počkat do příštího roku....), že minulý týden bylo v Lidlu arašídové máslo mimo americký týden. Nevím jak vy, ale já z toho měla druhé Vánoce. Hned v pondělí ráno, krátce po sedmé hodině, jsme tam s taťkou jela. A vzala jsem si 16 kousků - 8 smooth a 8 crunchy. (počtu na fotce si nevšímejte, tam je počet větší, abych dosáhla tvaru srdce....). No.....trochu jsem potom litovala, že jsem si nevzala víc....A jak to dopadlo ?.....






......V sobotu jsme se s mamkou stavily do Lidlu (na mou žádost....co kdyby tam náhodou ještě něco zbylo.....). A světě div se....Oni tam vážně ještě něco měli ! No tak jsem si vzala ještě 4 kousky (2 crunchy a 2 smooth).....Takže dohromady 20 kousků Ne, vůbec nejsem nenažraná....





U nás ve fitku jsme si koupila tyto proteinové tyčinky - ať to taky ochutnám.....A jsou dobré ! Ta růžová je s goji, ta zelená je s oříšky a poslední je kakaová...O tom, jak chutnaly se dozvíte v recenzi potravin ;)






A dnes jsem byla ve zdravé výživě. A koupila jsem si zeleniné tofu. Tak jsem na něj zvědavá (doufám, že bude alespoň tak dobré, jako tofu s mořskou řasou).







A od babičky jsem dostala flapjack. Ten fialový, s datlemi a oříšky. A když jsme byla dnes ve zdravé výživě, narazila jsem na ten banánový.....No nekupte to ! Opět se můžete těšit (a proč by se někdo měl těšit ?!) na recenzi :)





A taky jsem si ještě koupila tento javorový sirup - jsem na něj hodně zvědavá - ještě jsem javorový sirup neměla :) Těším se, až bude putovat na kašíčku...nebo do tvarohu....nebo na wafle... :)







Jo, a další dnešní nákup. Z drogerie DM. Proteinové tyčinky.....opět....3x příchuť banán-čokoláda a 1x cookies-cream....






A poslední dnešní nákup....V Kauflandu měli zlevněného Lískooříškového Šmakouna....No, není to zrovna super cena...Ale tak levnější to nebývá...A jednou za čas....A narazit na něj, když je alespoň zlevněný s končící zárukou.....A hlavně že si to umíte obkecat, že....



PS: Co dobrého jste si koupili vy ?
PS2: Kolik arašídových másel v Lidlu jste ukořistili ?
PS3: Kupujete si proteinové tyčinky ?
PS4: Už jste někdy měli lískooříškový krém Šmakoun ?
PS5: Dnešní díl tvoří hlavně potraviny nakoupené pouze za dnešek...Ehm ehm.... :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)