pondělí 24. listopadu 2014

Recenze potravin IV

Vítám Vás u dalšího dílu recenzí potravin !


Kakaovooříškový krém Šmakoun. Mě osobně moc chutná - je to taková zdravá nahrážka nugety (nebo nutelly...tu ani nevím jak chutná, jen vím, že je moc sladká a proto mi nechutnala.... :D teď si někdo asi řekne, že jsem divná....to samé si já říkám o lidech, kterým nechutná arašídové máslo.... :D )....Ikdyž ne zrovna nejlevnější (v Kauflandu to stojí 40 Kč a je toho 150g.....).....Ale určitě ho alespoň vyzkoušejte, na to, že je to z vaječných bílků - je to moc dobré ! :) Kdyby jste to někomu dali ochutnat s tím, ať Vám řekne, co to podle něj je, asi by byl velice překvapen zjištěním, že ve složení jsou také vaječné bílky :)






Cream Cheese z Kauflandu....Opět něco na způsob Gervais....taky dobré :)






Tak jsem se jednou rozhodla vyzkoušet sušenou šunku....Trochu jsem se bála, jak bude chutnat...A řeknu Vám, vůbec není špatná !







Sojové kostky/nudličky od Bonavity. Je to asi má nejoblíbenější značka, sojové výrobky kupuji jen od ní. Jak popsat chuť ? Vůbec mě nenapadá jak....je to hodně specifické a ne každému to chutná. No, vyzkoušejte a uvidíte :) za mě má Bonavita určitě 1 (jako ve škole :D )
Já si je často dávám s rýží/čínskými nudlemi a čínskou zeleninovou směsí :) Prostě jako čínu :) A je to vážně výborné :)





Flapjacky, které jsem dostala od prázdninách (ale recenzi dávám až teď....)...
Jablko-brusinka - tahle příchuť je podle mě dobrá, chuť jablka i brusinek tam hodně vynikne :)
Cappuccino - no, moc mě nezaujalo (asi proto, že já kávu nepiju ani cappuccino a jídlo s příchutí kávy/cappuccina taky nemusím....).Ale myslím, že kdo má rád kávu/cappuccino, tomu by to určitě chutnalo.





A chtěla bych také zmínit celozrnné těstoviny od Alnatury - ty doporučuji alespoň vyzkoušet. Podle mě mají trochu jinou chuť než ostatní celozrnné těstoviny...já mám od Alnatury nejraději celozrnné farfalle a celozrnné linguine :)





A zde proteinové tyčinky, které jsem si koupila u nás ve fitku. Růžová je s goji, zelená s oříšky a poslední s kakaem :) Všechny jsou moc dobré, nejlepší je podle mě ta kakaová :) Složení taky není moc špatné (no dobře, není zrovna nejzdravější, ale určitě lepší než nějaká Snickers....)....Takže já jsem spokojena :) Jinak se chystám udělat nějaký článek o proteinových tyčinkách (ale až jich vyzkouším trochu více....) :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)