pondělí 24. listopadu 2014

Jděte si za svými sny !

Zdravím !
Dnes mám pro Vás nachystaný takový povídací článek....O čem ? No přeci o tom, že si máte jít za svými sny !
Asi si někdo řeknete, že jsem se zbláznila...proč píšu takové články....No, baví mě to a třeba to taky někoho zaujme....To je má odpověď :)
Poslední dobou mám dojem, že celý svět (ať už internet, televize, tisk, ale také naše okolí.....) nám pořád diktuje, jak bychom měli vypadat, jak bychom se měli chovat atd....
A víte co ?
Je mi jedno, co si o mě někteří lidé říkají, když si nosím vlastní jídlo v krabičkách....Proč nejím zákusky (které nejím odjakživa....Už jako malá jsem je odmítala....ale ne, všichni se vymlouvají, že jsem to začala dělat až po tom, co jsem zhubla....No, říkejte si, co chcete....).Je to moje věc, ne ? Můj život.
Já si zvolila cestu zdravého životního stylu. Cestu, která mi vyhovuje. Někomu vyhovuje to, že si každý den kupuje bagety v bufetu, obědvá v mekáči, vše zapíjí kolou a na véču si dá pizzu....Jasně, taky jsem na tom byla podobně...ale změnila jsem se. Proč ? No, asi proto, že mi tento styl nevyhovoval.
A jak je to nyní ?
Stravuji se zdravě a pravidelně sportuji. O tom, jak jím, se můžete dozvědět ze Střípků z kuchyně, občas také přidávám některé recepty, které jsem vyzkoušela. Neumím si představit život bez ovoce a zeleniny, bez tvarohu, cottage, arašídového másla, kuskusu, tofu.... Vytvořila jsem si blog o zdravém životním stylu podle mě. A víte co ? Vyhovujete mi to.


Nežiji úplně striktně zdravě. Občas si dám jídlo, které nemá se zdravou stravou nic společného - ....ale když jíte po zbytek času zdravě, neublíží Vám to.
Prošla jsem si anorexií. Vím, jaké to je, trpět. Zažila jsem si toho dost. Někomu se to zdá jako hloupost....Ale anorexie je lekce. Pevná vůle není o tom, že si něco nedáte/zakážete...Pevná vůle v anorexii je o tom, že se dokážete vyléčit....Nebo alespoň částečně vyléčit. Protože úplně vyléčit se nedá.
V mém okolí se najde spousta lidí, kteří můj životní styl nechápou. Když jim někdy řeknu, co jsem měla na oběd, obvykle se zašklebí....nebo si utrousí nějakou poznámku. Nebo když řeknu, že jsem si byla zaběhat, nebo že jsem šla do fitka....Tak na mě hledí jak na blázna.
Co nechápu ? Lidi, kteří se do sportu musí nutit. Já to mám jinak...já se musím nutit, abych alespoň ten jeden den v týdnu necvičila. Nebo komentáře některých lidí "Proč bych měl sportovat, když už jsem hubený ? / Proč sportuješ, když už jsi hubená ? ).


JAK POSTUPOVAT?

  • Ujasněte si, co vlastně od blízké budoucnosti očekáváte, čeho byste chtěli dosáhnout
  • Popřemýšlejte, jakým způsobem se k tomuto cíli dostanete
  • Svůj sen si zrealizujte a nehleďte na to, co si o tom myslí ostatní


CO JSEM TÍM VŠÍM CHTĚLA VLASTNĚ ŘÍCT ?

No, jak už z názvu článku vyplývá : "Jděte si za svými sny ! " Nenechte se ovlivnit okolím, neberte vážně, co si o Vás myslí. Je to Váš život, ne jejich. Děláte to pro sebe, ne pro ně. Obklopte si lidmi, kteří Vás podpoří.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)