pondělí 24. listopadu 2014

Avokádová pomazánka

Zdravím !
Dnes mám pro Vás "recept" na pomazánka z avokáda.
Je tomu teprve chvilak (asi 3 týdny :D ), co jsem avokádu přišla na chuť.
Když jsem ho měla asi před měsícem a půl poprvé, vůbec mi nechutnalo - bylo to asi i tím, že jsme koupily tvrdé, nedozrálé. Ale dala jsem mu druhou šanci. A vida ! Zachutnalo mi.

INGREDIENCE:

  • 1 zralé avokádo
  • 1-2 lžíce bílého jogurtu na zjemnění (nemusí být)
  • sůl, pepř
  • citrónová šťáva (cca 2 polévkové lžíce)
  • 1 stroužek česneku

POSTUP:

Nemůže být nic těžšího. Avokádo rozpůlíme, zbavíme slupky a pecky, rozmačkáme na kaši. Přidáme prolisovaný česnek, citrónovou šťávu, osolíme a opepříme. Můžeme přidat také 1-2 lžíce bílého jogurtu pro zjemnění.
Podáváme s pečivem :)


Co vy ? Máte rádi avokádo ? Pokud ano, zachutnalo Vám hned na první ochutnání, nebo jste mu museli dát druhou šanci ? :) A jaká je Vaše nejoblíbenější kombinace ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)