pondělí 24. listopadu 2014

Střípky z kuchyně IV

Zdravím a přeji krásnou neděli !
Mám tu pro Vás další střípky z kuchyně. Máme krásné počasí, sluníčko nám svítí a já toho využívám, jak se dá - chodím na brusle, k vodě, jdu si zaběhat, s mamkou jedeme někam na kole, tento týden jsme i opékaly.

A začneme tvarohem. S banánem. Karobem. Sušenou papájou. Máslíčkem.

A zde domácí bramborové gnochci. Se špenátem s krůtím masem. Bylo to výborné ! Recept přidám.

A zde ještě jedna fotka cuketových muffinů, které jsem pekla :)



A zase tvaroh. Zase s karobem. Sušenou papájou. Banánem. A posledním "výškrabem" máslíčka z Markse a Spencer.

Jedna z mých královských večeří - 2 celozrnné wafle - jedna s krůtím masem a špenátem (co mi zbylo, když jsem dělala tuto směs s gnocchi) a druhá s rajčaty, mozzarellou a balsamicem. Aneb s palačinkama a lívanečkama nevycházím, radši si udělám wafle.

Ovesno-špaldová kaše s chia semínky, rozpuštěnou čokoládou, banánem, agávovým sirupem, kokosem a máslíčkem.

Celozrnné farfalle s rajčatovo-cuketovou omáčkou a kuřecím masem. Bylo to výborné !

A zase tvaroh. Zase s banánem. A karobem. A sušenou papájou. A máslíčkem.

Snídaně, která se u mě objeví minimálně jednou týdně ! Domácí celozrnné bagely s máslíčkem a banánem. K tomu černý čaj a sojový nápoj vápník + lecitin. Aneb před fitkem se člověk musí pořádně posilnit :)

A když jsme byly opékat, babička s mou pomocí upekla tyto tyčinky z listového těsta se šunkou. Aneb všichni pečou podle Ládi Hrušky, jenom já jsem letadlo.

Jedna z mých večeří - domácí celozrnný chléb (recept zde) s Cottage sýrem, v jedné misce rukola s balsamicem, rajčaty a mozzarelou, ve druhé misce ledový salát. A jako obloha na talíři rajčata a ředkvičky.

Ovesno-jáhlová kaše s rozpuštěnou čokoládou, chia semínky, agávovým sirupem, bánanem, broskví, strouhaným kokosem a máslíčkem. <3

Celozrnné těstoviny s tuňákem, zeleninou a nivou. Recept zde. To bych mohla pořád dokola.


A opět tvaroh. S rynglí. Karobem. Máslíčkem. A banánem. Nečekaně.

Jedna z mých nejoblíbenějších večeří - špenátové tousty. "Recept" zde.


A ke špenátovým toustům jsem si dala ještě šopský salát.

Jo, a taky jsem si k tomu dala ještě rukolu s balsamicem a rajčaty. To jen, aby toho nebylo málo...



Čína ze Šmakouna přírodní aroma s rýží natural aneb zdravý páteční oběd plný bílkovin :)

Ne až tak fotogenická, přesto výborná večeře ! Pstruh na másle s kmínem a k tomu domácí celozrnný chlebík. Mňam !

Jo, a taky jsem pekla. Opět. Celozrnnou cuketovou bábovku. Recept jsem již na blog přidala (zde). Je vynikající, vláčná, měkká, zdravá... :)


V sobotu jsem si se snídaní trochu vyhrála - zde ovesno-rýžová kaše s rozputěnou hořkou čokoládou, banánem, rynglí, pár kuličkami hroznového vína, strouhaným kokosem, chia semínky, agávovým sirupem a arašídovým máslíčkem <3


Dnes jsem si už tak nevyhrála. Protože jsem již neměla k dispozici hrozny. Takže zde "pouze" ovesná kaše s rozpuštěnou hořkou čokoládou, chia semínky, agávovým sirupem, banánem, rynglí, strouhaným kokosem a máslíčkem. Jo, tuto kombinaci jsem si teď hodně oblíbila.


A zde dnešní oběd. Čínské nudle s kuřecím masem a zeleninou. Opět. A já si k tomu ještě dala mozzarellu s rajčaty a balsamicem.

A nakonec má dnešní zasloužená odpolední svačina - vanička tvarohu (nečekaně...) s kelímkem bílého jogurtu, banánem, rynglemi, karobem a máslíčkem. A proč zasloužená ? Protože jsem si ji dala po tom, co jsem na kole s mamkou ujela 56 kilometrů. Můj rekord. Jinak jsem ujela nejvíc asi 43 km. A dnes to mělo být 50 km. Ale nakonec to je 56 km. Super výlet na kole. Hlavně ať se zítra postavím na nohy.

Co vy ? Co dobrého jste si tento týden dali ? Upekli jste něco ? Jak trávíte horké letní dny ? Zkoušíte uvařit nové recepty, nebo se stále dokola vracíte k těm starým ? Já zkouším nové recepty, ale na má nejoblíbenější jídla prostě nedám dopustit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)