pondělí 24. listopadu 2014

Tofu pomazánka

Ahojky !
Dnes mám pro Vás "recept" na tofu pomazánku. Jednou jsem si koupila v Bille tuto tofu lahůdku. Chutnala mi, když se podíváte na složení - tofu, shoyu, směs koření, sůl, olej...Tak si to můžete udělat i doma :)
Tak jsem prostě smíchala pár surovin a vznikla z toho tato "tofu pomazánka"


INGREDIENCE :

Na 2-3 porce
  • 200g tofu natural
  • 100g tvarohu ve vaničce (nebo třeba neochucený Gervais/Lučina/...)
  • 2 stroužky česneku (dle chuti i více, záleží na Vás...)
  • mrkev
  • sůl, pepř

POSTUP:

Tofu si nalámeme na menší kousky a rozmačkáme vidličkou. Poté přidáme tvaroh (nebo Gervais/Lučinu) a rozmixujeme do požadované konzistence.
Mrkev si najemno nastrouháme a spolu s prolisovaným česnekem přidáme k "pomazánce". Dle chuti osolíme a opepříme a pořádně promícháme.
Tadá ! "Tofu pomazánka" je na světě.
PS: Mě osobně to chutná, možná vy máte jiné chutě... :D



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)