pondělí 24. listopadu 2014

Střípky z kuchyně I

Přeji dobrý večer !
V počítači mám už nějakou dobu nashromážděno spoustu jídelních fotek, a tak bych se ráda o pár z nich s Vámi podělila. Omlouvám se za jejich kvalitu - hold můj foťák už má pár let za sebou a nedělá tak kvalitní fotky...
Celozrnné těstoviny zapečené s kuřecím masem, mraženou zeleninou, sýrem a vajíčkem. To bych jedla pořád.

Jedna z mých večeří. Tahle je zrovna z minulého týdne, když jsem přišla domů z fitka. Calvo tuňák v olivovém oleji byl v Tescu za 15 Kč, ale bohužel byl poslední...Zde spolu s domácími celozrnnými bagely a zeleninou.

Zeleninové lasagne. Lasagne, bešamel, mražená zeleninová směs, fazolové lusky, sýr a na ozdobu cherry rajčátka. Tuhle dobrotu jsem měla koncem dubna. Což mi připomíná, že jsem dlouho zeleninové lasagne neměla..

Ovesná kaše. Klasika, se kterou se dá skvěle experimentovat. Ale já mám nejraději kombinaci s banánem, datlovým sirupem, arašídovým máslíčkem a chia semínky.

Ovesná wafle s tvarohem, banánem, datlovým sirupem a arašídovým máslem. Jo, koupit si waflovač v Lidlu nebyl vůbec špatný nápad...


Večeře, která se u nás doma na talíři objeví alespoň jednou za měsíc. Celozrnné těstoviny zapečené s tuňákem a mraženou zeleninou.


Toustový chléb z topinkovače s arašídovým máslem a banánem. To bych mohla každý den ! A k tomu půlka tvarohu s bílým jogurtem a banánem. Jedna ze snídaní z minulého týdne.


Tmavý toustový chléb s Milka Philadelphií a banánem - vynikající, ač drahá záležitost. Jednou jsem na ni narazila v Bille, ve slevě za 25 Kč, takže hned musela do košíku...


Jedna z mých snídaní před běháním, když vím, že nestihnu dopolední svačinu - dám si tedy větší snídani. Zde jsou dva Super celozrnné sandwiche od Penamu a domácí celozrnný bagel s arašídovým máslíčkem a banánem. K pití černý čaj v úžasném hrnku od Milky :-)



Zde můžete vidět celozrnné těstoviny zapečené se Šmakounem Mexico, kukuřicí a fazolovými lusky. Byla to má první zkušenost se Šmakounem, musím říct, že mi v kombinaci s těstovinami chutnal. Je to více kořeněné, na což nejsem moc zvyklá, ale i tak mi to chutnal a třeba se zde zase někdy v nějakém receptu objeví :)


Večeře z minulého týdne - dva domácí celozrnné bagely (jeden se mi při pečení rozpadl....) s Wellness krůtí šunkou a Meggle cottage. A k tomu zelenina, která nesmí u žádné večeře ani oběda chybět.



V Globusu jsem si koupila celozrnné farfalle od Alnatury, balení za 29,90Kč. Zde můžete vidět variantu zapečenou s cherry rajčátky, mozzarellou, kuřecím masem a bazalkou. Výborná kombinace, určitě se někdy na mém talíři opět objeví.


Možná Vás už napadlo, že jsem trochu těstovinová, když se tu již poněkolikáté objevily těstoviny. Zapečené s kuřecím masem, cuketou a vajíčkem. K tomu zeleninová obloha. Co dodat ? Prostě mňamka ! :)



Jedno z mých nejoblíbenějších jídel - špenátový bulgur. Recept můžete najít zde, dělala jsem ho již několikrát, mojí mamce chutná taky hodně. Určitě doporučuji vyzkoušet.


Zase ty těstoviny. Styď se Lucie! Nic originálnějšígo nevymyslíš ?! Zapečené se špenátem a sýrem cottage. Musím si to zase někdy udělat, přestože jsem to měla nedávno. Recept určitě bude ;)

Nedělní večeře. Špenátové tousty. Přestože jsem je měla teprve 2x, staly se jednou z mých nejoblíbenějších večeří. "Recept" přidám :)


Pondělní snídaně - dva domácí celozrnné bagely s arašídovým máslíčkem a banánem a k pití černý čaj. Recept na bagely přidám. A pokud jej znáte, určitě si na ně vyzkoušejte namazat máslíčko. Je to skvělá kombinace.


Úterní oběd - celozrnná kolínka s cottage, brokolicí, šunkou a kukuřicí. Mňamka ! Recept zde.

To jsem si jednou koupila zakysanou smetanu na jeden recept a doma jsem zjístila, že nemám ještě jednu ingredienci. Už se mi nechtělo letět do obchodu, a tak jsem na internetu hledala recept, který by mi vyhovoval - a našla jsem rizoto na kari se zakysanou smetanou. Nebylo to špatné...ALE už si ho asi neudělám. Ale pro zajímavost recept přidám :)

Celozrnné těstoviny s mozzarellou, cuketou a rajčaty. Recept můžete najít zde. Dělala jsem si to na dva dny a musím říct, že za studena mi to chutnalo více.



A zde už jedna z mých nejoblíbenějších svačin. To bych mohla každý den ! (což taky dělám... :D ) Vanička tvarohu, k tomu banán, mandle, kešu, rozinky, nesiřené meruňky a karob.


Opět jedna z mých snídaní před během, ikdyž tahle fotka je už tak 2 - 3 měsíce stará. Opět dva Super celozrnné sandwiche od Penamu a domácí celozrnný bagel s Choceňským pomazánkovým s čokoládou a na to kolečka banánu. Pomazánka je to skvělá, chutná jak termix, taková zdravější nahrážka Nutelly, trochu podobná Milce Philadelphii. Ale na arašídové máslíčko to nemá...



A nakonec pondělní večeře - tousty s mozzarelou, 1/2 dušené cukety a zeleninová obloha.

To by bylo pro dnešek vše. Další várka fotek zase někdy příště.
Vyzkoušeli jste některý z uvedených receptů ? Plánujete něco z toho vyzkoušet ? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)