pondělí 24. listopadu 2014

Střípky z kuchyně X

Zdravím!
Mám tu pro Vás další díl Střípků z kuchyně - s číslem 10 :)
Na úvod žádné povídání nemám, rovnou se vrhneme na fotky :)

A začneme kašičkou z minulého týdne - ovesno-jáhlová s rozpuštěnou čokoládou a chia semínky, agávovým sirupem, ozdobená banánem, hroznovým vínem a borůvkami, posypaná kokosem a s arašídovým máslíčkem :)




Nekvalitní fotka....dobrého oběda. Kuřecí čína se zeleninou a jasmínovou rýží :)



A první tvaroh (nebojte, moc jich tu tento týden není....snažila jsem se fotit i jiná jídla...což ovšem neznamená, že jsem tuto svačinku neměla každý den :D )...S banánem, karobem, sušeným ananasem, goji a máslíčkem :)





A minulý víkend jsem pekla dýňový chlebíček. Recept jsem již na blog přidala zde. Je vážně výborný. Vláčný. Zdravý.... :)




A kromě dýňového chlebíčku jsem dělala také dýňové wafle, minulou neděli na snídani. A ty jsou taky výborné ! Recept jsme na blog také přidala zde.





A zde už je jedna z dýňových waflí nazdobená :) S arašídovým máslem, bílým jogurtem, banánem a datlovým sirupem :)






A druhá dýňová waflička, kterou jsem měla tento týden v úterý - s arašídovým máslem, bílým jogurtem, banánem, hroznovím vínem a zalitá datlovým sirupem <3




A minulý víkend jsme měly cizrnovou polévku....Jojo, moc nám chutnají luštěninové polévky :)





A zde asi nejlepší oběd za poslední dva týdny - kuřecí kousky a úžasné dýňové hranolky ! Recept jsem na blog přidala včera (zde). Určitě je vyzkoušejte, jsou vážně vynikající ! :)






No a bez bagelů se tato rubrika neobejde :D :)





Další nekvalitní fotka....Muffiny ani moc vábně nevypadají....Ale jsou vážně výborné ! Pekla jsem je již podruhé. Recept zde. Aneb skvělý zdroj bílkovin na véču :)





A další (teprve druhý!!!) tvaroh ve stejném složení jako na první fotce :) :D





A dýňové hranolky znovu....Tentokráte však s krůtím masem :)






A bagely znovu :D Jojo, toho se nepřejím.A ani arašídového másla ne.





Semínkové krekry, které si moc oblíbila moje mamka :) Buď je peču já nebo ona :) Recept zde :)




A zde už včerejší snídaně - ovesno-jáhlová kaše s rozpuštěnou čokoládou, chia semínky, banánem, hroznovím vínem a borůvkami, posypaná kokosem, zalitá datlovým sirupem a nahoru ještě arašídové máslíčko <3





Těch nekvalitních fotek je tu tento týden nějak moc. Včera jsem pekla celozrnné housky, fotka je bohužel nekvalitní.....Hold večer (a už ani ráno) není dobré světlo na focení....





A zde už dnešní snídaně - rýžová kaše s rozpuštěnou hořkou čokoládou, chia semínky, banánem, hroznovím vínem a ostružinami, posypaná kokosem, zalitá datlovým sirupem a s máslíčkem <3





Polévka z červené čočky - první chod dnešního oběda :)





A druhý chod byl špenátový bulgur :)





A má dnešní svačina - tvaroh, banán, sušený ananas, goji, karob a máslíčko :)






Dnes jsem pekla domácí celozrnný chlebík :)





A kromě chleba jsem dnes také upekla semínkové krekry pro mamku :)



Co vy ? Pečete/vaříte s dýní ?
A mám pro Vás dobrou zprávu (a pokud to není dobrá zpráva pro Vás, tak alespoň pro mě....) - od zítřka (....a hádám že jen do zítřka....s takovou to odpoledne už skoro v žádném Lidlu nebude.... :D ) mají v Lidlu arašídové máslo, přestože není Americký týden ! Takže zítra ráno letím do Lidlu ! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)