sobota 29. listopadu 2014

Vítám Vás na nové adrese blogu "Lucčin zdravý životní styl" !

Ahojky!
Tak jsem se konečně odhodlala a adresu blogu zveřejnila. Není to žádný zázrak, ale myslím, že nejhorší to není :) Určitě nějaké "vychytávky" ještě objevím.
Rozhodla jsem se pro přestěhování blogu, protože většina lidí si vytváří blogy na blogspotu. Chtěla jsem to tak udělat hned od začátku, ale když jsem se snažila blog vytvořit, nic se mi nedařilo - a teď zjištuji, že to není žádná věda. Takže buď jsem byla předtím blbá, nebo jsem se něco naučila z předchozí organizace blogu.
Předem se omlouvám za vzhled článků, které jsem zde dala z předchozího blogu - některé nemají hlavu a patu, co se týče vzhledu, protože jsou přizpůsobené vzhledu blogu předešlého - což jsem ale neřešila, protože už tak jsem měla dost, když jsem musela zkopírovat nějakých 82 článků z předchozího blogu....Ale další články už budou přizpůsobené tomuto blogu, nebojte ! :)
Doufám, že se Vám zde bude líbit. Již zde najdete 2 nové recepty, zítra se můžete těšit na další díl Střípků z kuchyně. Taky připravuji článek o bílkovinách, a také o tom, jak jsem si prošla anorexií (na tento článek si ale asi trochu počkáte, je těžké vypsat všechny pocity, atd....snad to chápete).
A omlouvám se za to, že nejsem aktivní na Instagramu - nějak mi poslední dobou blbne - přidám k fotce popisek, obvykle celkem dlouhý, a on se tam nezobrazí ! A ani do komentářů to nejde přidat....To mě naštvalo, a tak jsem se rozhodla, že nějakou dobu nic nezveřejním, že se to třeba spraví. No, tak uvidíme....
Tak to by bylo vše, ať jste alespoň trochu v obraze :)
Pokud máte nápad na nějaké články, pište do komentářů :)
A mějte se krásně !
Lucí

2 komentáře:

  1. Moc děkuju!:) No jo.. v anonymu se to píše, že ;) Já jsem hrozná :D poslední dobou se ke cvičení nemůžu dokopat.. mě to prostě doma nebaví a ve fitku jsem jak myš mezi kočkama..:D
    Tak na ten článek a anorexií se teda opravdu těším! a už si tady na bogu udělala dost velký kus práce.. jsi šikovná! :)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Snažím se, aby to tady mělo hlavu a patu, ne jako na předchozím blogu.... :)
      Jsem zvědavá, jak nakonec bude vypadat ten chystaný článek o anorexii, je těžké popsat všechny ty pocity....Ale chci ho napsat - mě pomohlo, když jsem si takové články četla. O tom, že se dá vyléčit....Tak to třeba do budoucna někomu pomůže :)
      A ohledně cvičení - to já jsem úplný závislák :D :) Já se musím dokopat k tomu, abych si udělala alespoň den volna... :D Jediné, co nesnáším, je tělocvik. To je můj nepřítel ;)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)