pondělí 24. listopadu 2014

Poprvé do fitka

Poprvé do fitka


Zdravím !
Dnes mám pro Vás článek na téma "Poprvé do fitka".
Sama posilovnu nenavštěvuji dlouho, je to tak asi 6 týdnů od mé první návštěvy.
Všechno to začalo letos na dovolené v Egyptě. Snad v každém hotelu je fitness centrum a já se ho letos rozhodla poprvé využít, když už jsem to měla v ceně. Chodila jsem tam s mamkou každý den. Jasně, bylo tam jen pár strojů...ale pro mě velká změna, když jsem nikdy předtím fitness centrum nenavštěvovala. Cvičila jsem tam bohužel jen ruce, nohy jen na běžeckém páse. Jinak tam byl ještě rotoped a stroj na zakopávání vleže, ale ten byl nějakej vadnej...
A po příjezdu domů jsem se rozhodla navštěvovat fitko i v Česku. Ale to jsem se návštěvy fitka bála víc, než v Egyptě, kde máte jistotu, že lidi, kteří Vás ve fitku viděli, Vás už nikdy neuvidí. A stejně tam do fitka skoro nikdo nechodil. Pro některé byl jediný pohyb přechod ze snídaně k obědu a z oběda k večeři.
Tady v ČR jsem však byla z představy hekajících chlapů ( :D ) kteří na mě civějí, krapet nervozní. Kdo ví, co si o mě myslí...(obzvlášť , když si snižuji zátéž, protože nejsem nějakej rambo, který po měsíci návštěvy ve fitku zvedne 100 kilo....).
Chodím tam s taťkou, takže je to v pohodě. A teď už mi ty pohledy nevadí. Jasně, pořád tu budou, obzvlášť , když Vás tam někdo vidí poprvé. Ale budou i od těch, co Vás tam už viděli, protože tam, kde já chodím, se ženská objeví jednou za sto let. Teda teď už vlastně minimálně jednou týdně, když počítám sebe.... Ve fitku jsem viděla zatím 2 ženy - jedna teda vážně posilovala, ale druhá si přišla zřejmě jen pojezdit na rotopedu. Tak to můžu vytáhnout kolo a jet někam ven, ne kvůli tomu chodit do fitka, ne ?!

Co cvičit ?
Než do fitka vůbec půjdete, doporučuji si přečíst nějaké články na internetu. Domluvte si, že půjdete s někým, kdo do fitka chodí pravidelně (já neměla problém, když tam chodí tatínek :D :D :D ), aby Vám poradil. Nebo si domluvte trenéra. Nebo se zeptejte pracovníků ve fitku, kteří by Vám měli poradit. A pokud máte dost sebevědomí, můžete se zeptat ostatních cvičících :D Jen bacha, aby někdo nezabíjel pohledem...Moc lidí nemá rádo, když je při cvičení rušíte. Já bych taky nebyla zrovna nadšená...




Co s sebou ?
Pohodlné sportovní oblečení (včetně sportovní podprsenky), sportovní boty. A nezapomeňte na ručník, který si pod sebe budete dávat při cvičení na některých strojích. Já s sebou beru i rukavice na cvičení (aby mě nebolely ruce z činek a strojů na ruce + abych na nich neměla puchýře, což bez rukavic po první návštěvě fitka možná mít budete).
Ve většině posiloven Vám vodu dají (za příplatek), já s sebou nenosím (protože se to stejně tam, kam chodím, nesmí).
A pokud chcete, můžete si tam vzít třeba i MP3 se sluchátkama, to si já ale nenosím, ve fitku hraje rádio a já se spíš soustředím na cvičení.


Dodržujte řád posilovny ! Vracejte činky na své místo. Pokud si na nějaký stroj dáte určité závaží,po odcvičení ho vraťte zpět na své místo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)