pondělí 24. listopadu 2014

Novinky do spíže i ledničky IV

Zdravím !
Mám tu pro Vás další díl "Novinek do spíže i ledničky".

Choceňské pomazánkové s čokoládou....nejlepší v kombinaci s toustem a banánem....Chutná podobně jako termix :)




Vařená šunka koupená v Kauflandu ve slevě...nebyla špatná, ale vadilo mi, že plátky byly hodně hrubé....





A další výrobek z Kauflandu. Dalo by se říct, že je to levnější varianta Gervais.....





Ehm....Vrchol zdravého stravování :D No prostě jsem dostala chuť na Lipánky, když jsem je viděla v Bille v akci za 10 Kč....Aneb poslouchejte své tělo :)







A když jsem byla v té Bille, narazila jsem na tuto vepřovou šunku pro děti s 92% masa...ve slevě...tak jsem si ji vzala... :) Byla dobrá :)





ASIJSKÝ TÝDEN V LIDLU


Pšenično-pohankové nudle...jsem na ně zvědavá, určitě je vyzkouším v kombinaci s kuřecí/sójovou čínou :)





Čínské nudle....Ty jsou stejné jako každé jiné :)






Bambusové výhonky....Ještě jsem je nepoužila, ale už se na to chystám....Do nějaké čínské kuchyně (asi k čínským nudlím :D )




Narozdíl od bambusových výhonků tyto kokosová mléka jsem již ochutnala....Snědla/vypila - říkejte si tomu jak chcete, ale já říkám snědla, protože jsem si je dala na kaši a do tvarohu a na lžičku přímo do pusy..... :D :)




Asijské krekry...Četla jsem na ně chválu, tak jsem si je taky přihodila to košíku :) Ještě jsem je neochutnala, ale chystám se na ně ! :-)




No to víte....když já narazím na něco, co mám ráda, ve slevě....Tak to letí do košíku....A když je to opravdu skvělá cena....Tak toho letí do košíku více....




Sušená šunka koupená v Kauflandu. Já ji prostě musela ochutnat ! A nebyla špatná, nevím, jak tu chuť popsat....Něco mi chuťově připomíná, ale já nevím co :D




Jo a tento týden mají v Kauflandu v akci Galbani mozzarellu....Takže jsem si ji samotřejmě koupila....V mnohem větším množství, než je na fotce....Počet na fotce krát čtyři :D




Moje mamka se takhle jednou dostala do Marks and Spencer.....No a moje zásoby máslíček ubývají velice rychle...(Z Lidlu už mám jen 3 ! Ze 13 másel koupených 1.července ! A to jsem od té doby spotřebovala ještě 2 z Tesca a 4 s Markse a Spencer ! )....No takže jsem ji poprosila, ať mi dvě koupí.... Stejně mi to do dalšího Amerického týdne (který mimochodem bude nejdřív v lednu 2015) nevydrží a já budu muset letět do Tesca :D




A nakonec tu máme moji nejoblíbenější značku černých čajů. Je jedno, jestli je to v sáčcích nebo sypané....Ahmated tea London je prostě nejlepší <3


Tak, to by bylo pro dnešek vše :) Samozřejmě jsem toho nakoupila mnohem více...Tohle je pouze takový výtah z těch všech nákupů, které jsem uskutečnila :D
Co jste si v poslední době koupili vy ? Také si občas koupíte něco, co nemá nic společného se zdravou výživou ? (do této kategorie však nepatří ořechová másla - to jsou přeci zdravé tuky !!! :D a čokoláda - ta je přece z kakaa, kakao je z kakaovníku a kakaovník je strom ! :D )
PS: Znovu opakuji, že Americký týden bude nejdříve v lednu 2015 ! :-/ Tento rok už ne..... :-/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)