pondělí 24. listopadu 2014

Novinky do spíže i ledničky III

Zdravím !
Dnes tu pro Vás mám také další díl Novinek do spíže i ledničky. Nejsou to zrovna nějaké extra novinky...Jsou tam i nějaké stálice...Ale i tak se o to chci s Vámi podělit :)



Ehm...Začneme nákupem z Tesca. Mé zásoby arašídových máslíček mizí velice rychle (zde a zde můžete vidět mé zásoby, které se rychle tenší...Z Lidlu mám už jen 5 skleniček, z MS 1 skleničku a z Tesca už jen červeného fešáka).
Zrovna je měli v akci za 47,90 Kč, tak jsem si je vzala (hlavně si to umět nějak zdůvodnit, že jo) Smooth jsem již měla, tak jsem chtěla vyzkoušet i crunchy a hlavně wholenut, které vyrábí asi jen Tesco. To wholenut je takové zvláštní, hodně tam vyniká chuť arašídů, zřejmě díky slupkách, které tam jsou rozmixované spolu s arašídy, zatímco v ostatních arašídových máslech slupky nejsou. Také tam není přidaný cukr, ale nedá se říct, že by máslo bylo vyloženě slané (nebo mě to alespoň tak nepříjde :) )





Už nějakou dobu se mi nechce kupovat normální šunka za nějakých 13 Kč s nějakými 50% masa. Ani totiž nechci myslet na to, co je těch zbylých 50%...A tak si teď občas koupím nějakou s více procenty masa - tahle má zrovna 92% vepřového masa, koupila jsem ji v Kauflandu v akci za 23,90 Kč a je to 130g. Je dobrá. Ať si každý říká co chce, já ten rozdíl v chuti mezi 50% a 92% šunkou prostě poznám.





Nedávno jsem si koupila v Tescu krůtí šunku za nějakých 14 Kč/100g. Ano, nakupuji jako důchodce ve slevách. Po přečtení jejího složení - nějakých 37% krůtího masa jsem si myslela, že se zblázním. Myslela jsem si : "A co je sakra těch zbylých 63% ? Pak jsem četla dál a bylo tam nějakých 20% kuřecího masa...Takže dohromady nějakých 57% masa. Koupíte si krůtí šunku a máte tam 37% krůtího masa. Vážně super. Proto jsem se rozhodla, že už takhle krůtí šunku nikdy nekoupím a radši si koupím balenou. A tak my nedávno mamka koupila v Penny marketu tuto krůtí šunku s 85% masa (jasně, mohlo by tam být víc, ale pořád lepší, než kdyby tam bylo o 50% krůtího masa méně, ne ?!), 200g za nějakých 34 Kč. Je výborná. Lepší než "krůtí" šunka s 37% krůtího masa.






A zde Linessa pomazánka s čerstvým sýrem. Chutná jako Gervais. Možná i lépe. A vychází levněji.







A tyhle knackebroty od Racia jsem si koupila v Kauflandu. Měli je v akci (což ale asi většina fitness blogerek ví, protože většina sleduje letáky jak důchodci - a ani já nejsem vyjímka :) ). Na mnoha blozích jsem o nich četla jen chválu, tak jsem na ně zvědavá !






Jo, a taky měli v akci jsem si vzala mozzarellu Galbani. Tak jsem si vzala 5 balíčků. Což byla chyba a já jsem si jich měla pro mou nemalou spotřebu vzít více. Je mi jedno, od jaké značky mozzarella je - mně všechny chutnají stejně :D Ale nejčastěji nakupuji Goldsteig mozzarellu v Kauflandu, kde jí mají za 17,90 Kč :)





Přírodní zrající syrovátkový sýr. Koupila jsem ho v Kaufu. Chutí je podobný tvarůžkům, ale ty jsou lepší. Ale měli ho v akci na vyzkoušení jsem si ho koupila.







Nikde jsem na tento lískooříškový krém od Šmakouna nenarazila, až když byl nedávno slevněný v Kauflandu za nějakých 23 Kč ze 40 Kč. Zřejmě to byl osud. A tak jsem si ho vzala. A řeknu Vám, že není vůbec špatný ! Na to, že je to převážně z vaječných bílků :D







Tento týden mají v Kauflandu cottage od Madety za 12,90 Kč. No nekupte to ! Já jsem si vzala 7 kousků bez příchuti a 2 sladké. Jahodový a borůvkový. Chtěla jsem je vyzkoušet, protože jsme ještě ani jeden z nich neměla. Tak jsem na ně velmi zvědavá ! Jo a mamka si vzala 2 kousky bez příchuti...







A opět vrchol zdravého stravování. Čtyři čokolády už tu byly vyfocené v minulých novinkách do spíže i ledničky, dalších pět jsem si přidala do košíku minulý týden v Globusu. Také je měli za 11,90 Kč. Ale měli i příchutě, které v Kauflandu nebyly. Stracciatella, kokosová, s vanilkovým krémem a praženými mandlemi, pro děti s mléčnou náplní a s mandlovým krémem a mandlovým krokantem. Tak jsem si je přece musela vzít, když nebyly v Kauflandu a já je ještě nevyzkoušela. A hlavně si to opět nějak zdůvodnit, že jo !






V Kauflandu bylo v akci avokádo za 12,90 Kč. Dala jsem mu druhou šanci a jedno jsem si vzala. A zachutnalo mi ! V podobě avokádové pomazánky. V úterý (středu?) mi mamka koupila další dvě. No a ve čtvrtek je měli slevněné za 7,90 Kč. Tak jsem si vzala tři.
Má opravdu všestrané využití. Vyzkoušela jsem již zmíněnou avokádovou pomazánku, ale také sladký avokádový krém. Avokádo jsem přidala i do salátu. A dnes jsem si ho dala na míchaná vejce.
Takže pokud jste avokádo ještě neměli, vyzkoušejte ho. A pokud jste ho měli a nechutnalo Vám, zkuste mu dát jako já druhou šanci. Člověk nikdy neví :)





A tento týden jsem si v Bille koupila tento selský bílý jogurt, 200g za 9,90 Kč (ano, opět ve slevě).
Je dobrý, hustý a hezky drží tvar :) A jde dobře vyklopit z kelímku :-) Doporučuji vyzkoušet :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)