neděle 8. února 2015

Střípky z kuchyně XXII

Po týdnu Vás opět vítám u Střípků z kuchyně!
Dnes to nebude tak rozmanité jak minule, ani nebude tolik fotek - minule to bylo shrnutí 14 dní, dnes jen týdenní :) I přesto doufám, že se Vám fotky budou líbit (ehm) a možná se i inspirujete :)
V hlavní roli bude v dnešním díle rýže :D

 Jedna ze snídaní - celozrnné bagely s arašídovým máslem a banánem a kiwi :)




 Seitan special se zeleninou a basmati rýží (způsob přípravy stejný jako u TOHOTO receptu, jen jsem místo sójových párků použila seitan special)





 Druhá večeře - bílý jogurt, šmakoun švestka se skořicí a arašídové máslo smíchané s kakaem <3





 Snídaně - poslední dýňové wafle - jedna s bílým jogurtem, banánem, arašídovým máslem a WF karamelovým sirupem a druhá s WF čoko dipem, bílým jogurtem, kiwi a datlovým sirupem <3






 Celozrnné těstoviny s tuňákem a nivou - aneb večeře, kterou mi nachystala mamka a já ji po dlouhém školním dni velice ocenila <3






 Opět bagely s arašídovým máslem a banánem a v misce jablko




 Tvaroh, bílý jogurt, banán, Dobré z ovsa natural, arašídové máslo a WF karamelový sirup <3



REFEED DAY


 Rýžová kaše s banánem, karobem a WF čoko sirupem





 Jasmínová rýže + krájená rajčata z konzervy (aka nechce se mi nic vařit)




 Rýžová kaše s banánem, karobem, skořicí a WF čoko sirupem <3




 Jasmínová rýže a sójové párky se zeleninou





 Bagely  nečekaně s arašídovým máslem a banánem


 Večeře aneb nechce se mi nic vařit - vařená vejce, zelenina a celozrnná houska





 Druhá večeře - domácí celozrnný chléb s rybí pomazánkou a bílý jogurt + Dobré z ovsa + Šmakoun brusinka a goji + skořice





 Ovesná kaše s banánem, sušenými fíky, goji, skořicí, datlovým sirupem a arašídovým máslem <3





 Mé poprvé s kešu máslem <3 V kombinaci s tvarohem, banánem a WF čoko sirupem





 Soba nudle z Lidlu, tofu a zelenina





 Druhá večeře po aktivním sobotě  - celozrnný super sandwich od Penamu, dva se Šmakouním kakaovooříškovým krémem a dva s Amunak brokolicovou svačinkou, v jedné misce červená řepa s mrkví, ve druhé bílý jogurt + Dobré z ovsa + skořice





Dvoubarevná ovesno-rýžová kaše s karobem, quinoou, banánem, mraženým lesním ovocem z Lidlu a kešu máslíčkem <3




 Dnes jsem vařila oběd já a řekla bych, že se mi povedl ! Seitan na kari s rýží. Recept přidám ! :)





 Tvaroh, banán, kešu máslo a WF čoko sirup <3





 Dnešní večeře (omlouvám se za kvalitu fotky) - kuskus, Šmakoun mexiko a zelenina :) Jednoduché, rychlé, zdravé, vynikající. Co víc si přát ? :)



Tak, to by bylo pro dnešek vše (ještě zde chybí dnešní druhá večeře, ale ta mě teprve čeká, tak ji uvidíte až v příštím díle :D ;) )
Už jste někdy ochutnali seitan ? Pokud ano, jak ho upravujete ?
A co kešu máslo ? To jste již ochutnali ?
Opět se omlouvám za to, jak se některá jídla opakují v každém díle (tvaroh už ani nepočítám....spíše sójové párky s rýží :D ).
V příštím týdnu se můžete těšit na další díl recenzí potravin a na článek o tom, jak jsem se změnila po přechodu na zdravý životní styl :)
PS: Nevím, zda pro vás bude tento díl nějak inspirující (aka rýže na 3 způsoby)
PS2: Americký týden v nedohlednu. Od zítřka Asijský - ale i na ten jsem si brousila zuby, určitě plánuji nakoupit kokosová mléka a Soba nudle :)
PS3: Jak vidíte, mé snídaně se přes školní dny nemění - buď jsou to bagely nebo wafle, v REFEED si udělám kaši (rýžovou, která rychle zhoustne). Co nejčastěji snídáte vy ?
Mějte se krásně, u dalšího dílu této rubriky se uvidíme opět za týden :)

2 komentáře:

  1. Táákže! :D Konečně mi dnes dojde objednávka a zkusím ten WF sirup! :D No to jsem zvědavá! Jinak se úplně stydím, že jsem měla jen dýnovou polévku a vůbec jsem jinak neexperimentovala. Chtěla jsem, ale mamka mi ty dýně vyhodila!!! a nové mi nekoupila -.- takže bezva :D ovšem ted na podzim vyzkouším lívance, kaše, wafle, muffiny, buchty.. prostě všechno:D
    Kešu máslo chci taky hrozně zkusit, ovšem nechtělo mi dávat za kilovku 400 :/ jíš naprosto skvěle!! a to domácí pečivo ti hrozně závidím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že bude chutnat :-) Každý má na jejich výrobky jiný názor... :) Já lituji, že jsem neexperimentovala více :D A dělala stále dokola to samé :D Takže se těším na podzim, kdy toho určitě vyzkouším více :)
      No já jsem byla překvapená, že mi mamka vzala 2 kg, zpočátku namítala, že i 1kg je dost a stojí to hodně peněz :) Ale víš jak, určitě si toho nebudu dávat tolik jak arašídového másla (ikdyž bych chtěla - bohužel ta cena...) - a nebudu si to objednávat pořád, chtěla jsem to hlavně ochutnat, ale stejně mi nakonec příjde lepší to arašídové :)
      Jinak ohledně pečiva - tak zkus něco doma upéct ! :) Je to velice jednoduché...já už v tom mám celkem praxi, takže mi to příjde lehké jak facka a mám to rychle udělané :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)