neděle 1. února 2015

Jak jsem skončila v nemocnici

Zdravím!
Chtěla bych Vás informovat o tom, proč jsem posledních pár dní (počínaje minulým čtvrtkem až do úterka) nic nezveřejnila, ani Střípky z kuchyně. Bude to krátký článek, večer se můžete těšit na další díl právě zmiňovaných Střípků :)
Důvodem je to, že jsem byla v nemocnici. Minulou středu jsem byla na odběry krve u doktorky a následující den jsem se dozvěděla, že musím jít do nemocnici, protože mám málo železa v krvi, a tudíž i červených krvinek. Byla jsem v šoku, toto jsem vůbec nečekala...Čekala jsem spíše špatné jaterní testy (protože jsem podle doktorky žlutá :D ), ty však byly naprosto v pořádku.
Takže jsem si sbalila oblečení, kosmetiku, JÍDLO a jelo se. Byla jsem tam od čtvrtka odpoledne do úterka ráno. Jídla tam teda byla nic moc (co chceš, Lucko, je to špitál) - naštěstí mi moje hodná maminka uvařila několik jídel a já nemusela být každý večer o chlebu s něčím jako ostatní děcka. V pátek jsem tedy oběd neměla, ale další dny už ano - maso + špecle, maso + rýže, nějaké polévky....No, na snídaní pečivo (i bílé) + máslo (a džem, kdo chtěl) nebo to, co jste si donesli z domova. Na večeři jsem měla to, co mi navařila/koupila mamka (jak jsem zmínila, každý den byl chleba!!!). No a mezi tím svačinky - jedla jsem snad každou hodinu :D :D Hlavně tedy jídlo z domů (vzala jsem si tam i jogurt a tvaroh! Plus nějaké ovoce, Flapjacky...). Mamka s taťkou mě tam pravidelně navštěvovali (ať už dobrovolně nebo ne), jinak bych se tam zbláznila. A taky za mnou byla babička se strejdou (od kterého jsem dostala Milku <3 ).
Sice jsem si odpočinula, to je pravda, ale déle bych už ležet nevydržela. A asi bych zcvokla z těch děcek, co tam byli (poslouchat od spolubydlících neustále "Já chci cigaretu" mi vážně lezlo na nervy). Proto mě tedy velice potěšilo, že jsem mohla jít v úterý domů. Ale až po GASTROSKOPII (všichni víte, co to je ? :D Hadička do žaludku....). Takže jsem od půlnoci nic nejedla a nepila. Po tomto vyšetření za mnou přišla doktorka s tím, že dnes (v úterý) půjdu domů. Pak jsem zavolala mamce, ať mi donese nějaké jídlo (protože bych asi jinak byla hlady, oni mi nic nenechali a já jsem vážně měla hlad) - mamka přišla a hned se to zařídilo tak, že mě i odvedla, takže jsem v 11 byla doma. Jupí ! Hned jsme si musela udělat toustíky s arašídovým máslem a banánem (promiňte, kašičky....)
Co jsem tím vším vlastně chtěla říct ? Že ikdyž se člověk stravuje zdravě (ikdyž v mém případě pravidlo 80:20), nemusí to znamenat, že je opravdu zdravý.
V žádném případě nepodceňujte stres, spánek, kvalitní odpočinek a pravidelnou stravu a pitný režim. Tyto faktory mohou mít vliv na vaše zdraví.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)