pátek 6. února 2015

Novinky do spíže i ledničky XI

Vítám Vás u dalšího dílu nákupů potravin !
Dnes to bude hlavně ze zdravé výživy, Lidlu a taky to, co jsem dostala za vysvědčení :)

Novinky od Šmakouna
Konečně jsem i u nás ve zdravé výživě objevila nové sladké příchutě Šmakoun ! Vzhledem k tomu, jak velký ohlas měla příchuť švestka se skořicí, vzala jsem radši rovnou dvě :D Brusinka s goji prý moc neuspěla, ale i tak jsem ji na vyzkoušení vzala :)





Seitan special
Když už jsem v té zdravé výživě byla, sáhla jsem i po seitanu. Chtěla jsem si vzít natural, který jsem ještě neochutnala, ale ten neměli. Mám pech, minule ho měli, jenže to jsem ho nevzala s tím, že mám toho v ledničce dost....Tak možná příště ;)






 Alfa bio Sójové párky
Sójové párky se u mě pomalu stávají stálicí :D Opravdu mi moc chutnají, právě s rýží (recept zde). Jinak jsem je ještě nejedla.
Já vím, já vím. Nic zdravého na tom není. Ale já jím jinak celkem zdravě, takže mě tohle nezabije :)




Rýžový sirup
Rozhodla jsem se, že ochutnám také tento sirup. Již jsem ochutnala datlový, agávový a javorový, tak teď přišla řada na tento :) Jsem na něj vážně moc zvědavá, vůbec si neumám představit tu chuť :)





Amunak svačinky
Tyhle pomazánky jsou vážně vynikající. Jako zatím jsem od nich koupila jen 3 příchutě - brokolicovou, špenátovou a mrkvovou (pro mě premiéra), ale už teď to o nich tvrdím :) Do budoucna určitě ochutnám i další :)



Když jsem ještě byla v nemocnici, mamka mi jeden den donesla tyto kešu oříšky <3




NUTSPREAD 100% kešu máslo
Už dlouho jsem si dělala zálusk na kešu máslo. Narozdíl od arašídového másla je v běžných supermarketech nedostupné a ve zdravých výživých ho koupíte za nekřesťanské peníze nějakých 190Kč za 250g (odhadem...už je to pár měsíců, kdy se na to mamka dívala). Neříkám, že na internetu je to nějak extra levné, ale je to zaručeně levnější než ve zdravé výživě. Já se rozhodla pro objednání ze stránek NUTSPREAD - vybrala jsem si hned 2 kg kešu másla (od maminky jako odměnu za vysvědčení - děkuji !!! :) ) a než jsem se nadála, máslo bylo doma :) Takže se můžete těšit na recenzi :)



Nákupy z Lidlu <3
Když nad tím tak uvažuji, poslední dobou hodně nakupuji v Lidlu. Tedy alespoň výrobky, které vidíte na fotce :)



Pikok Pražská šunka
 Mé svačiny do školy vypadají pořád stejně - pečivo+šunka/sýr, občas nějaká domácí buchta nebo třeba jogurt+cereálie. Šunku kupujeme nejčastěji v Lidlu, sice je vakuovaná, ale za skvělou cenu - nejčastěji je to Moravia s 96% masa, ale na fotce můžete vidět Pražskou šunku s 90% masa (protože sami byste si to nepřečetli že).
A nebo si to dám třeba na druhou večeři :)




Active bílý jogurt
Sice nevím, co má společného tenhle jogurt s ČESKÝM týdnem, ale budiž (kupodivu je to vyrobeno v ČR...tak by se to aspoň mohlo jmenovat nějak česky...ne?). Mamka ho vzala na vyzkoušení - je to něco na způsob Activie. No, a protože tam je napsané ACTIVE, tak je to samozřejmě strašně zdravé, že jo, a lidi do dávají do košíku s tím, že zhubnou.



Linessa přírodní sýr
Při každé návštěvě Lidlu nesmí chybět v košíku krémový sýr Linessa - ano, kupuji LIGHT, kdo mě ukamenuje ? - téměř totožný s Gervais.




Pilos Žervé klasik
No ale žervé klasik je klasika, kterou taky nepohrdnu :)


ZDRAVÁ VÝŽIVA ČÁST DRUHÁ :D


Než jsem tento díl vůbec stihla zveřejnit, do zdravé výživy jsem se dostala již podruhé. Čekala jsem totiž na dodání kešu másel, ale pak jsem si řekla, že stejně tento týden ještě půjdu do zdravé výživy, tak to rovnou spojím.
Včera jsem tam šla s tím, že si musím něčím zlepšit náladu. Psali jsem písemku z matiky a já očekávala, že budu mít za 5. Což by jako první známka v druhém pololetí nebylo zrovna ideální, že ? Naštěstí jsem se dnes dozvěděla, že mám za 2 (což nechápu :D ), takže svůj nákup spíš teď beru jako odměnu :D
PS: Kromě vyfocených výrobků jsem ještě koupila sezamová semínka a goji (krustovice čínská, kdyby někdo nevěděl - protože s tímhle názvem to ten někdo určitě pochopí, že jo)


Šmakouni podruhé
No jo....prostě jsem nemohla odolat :D Takže do košíku jsem přihodila opět 2x švestku se skořicí a pro změnu i slanou verzi mexico :)




Seitan natural
aneb příště nastalo ! :D
U předchozí fotky seitanu, kterou můžete vidět výše, jsem uvedla, že jsem chtěla koupit ten přírodní, ale neměli ho, tak ho koupím příště...No a příjdu tam o týden později a už ho měli, tak jsem ho radši vzala :)



Amunak svačinky podruhé
A do košíku jsem samozřejmě přihodila i Amunak pomazánky :)


Z tohohle článku vyplývá, na čem momentálně nejvíce ujíždím (když nepočítám arašídové máslo, banány, tvarohy, kuskus atd).
Co jste si v poslední době koupili vy ?
Odměňujete se nějak ? Pokud ano, jak ? Jídlem, oblečením, kosmetikou ? Já tedy jednoznačně jídlem ! :D :) Obvykle končím ve zdravé výživě :)
Už jste ochutnali nové příchutě Šmakouna ? 
PS: Omlouvám se opět za svou neaktivitu, bohužel to jinak nešlo. Ve škole jsem týden nebyla a potřebovala jsem to dohnat + písemky z toho, na co jsem nebyla, takže jsem se musela učit (a naštěstí se z 5 stala 2, ikdyž Lucka vůbec neví jak - zřejmě jsem moc pesimistická :D ).








7 komentářů:

  1. K tvému článku: nechápu, jak ti ty šmakouny můžou chutnat! :D největší slizký hnus na světě! :DD tyto pomazánky nejvíc miluju :33 dnes jsem právě dojedla špenátovou:D skvělá je ta fazolo-pohanková!! a těším se na recenzi kešu másla. 190 kč za 250g? ty vole.. já se ale bojím z nwetu objednat si rovnou kilovku.. obávám se, že by zmizelo do měsíce :/ :DD
    K mému: Ani mi nemluv!!! Já když to zjistila, tak jsem málem ten lídl něčím šlhla! :DD 15? :D páni!! to je úžasné, kolik toho sníš :3 (myšleno JEN v dobrém!!!) jsi jedna z mých největší inspirací vůbec!!! je fakt, že babiččiny rohlíčky jsou výborný, ale to kupovaný mi nevadí :)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou na šmakounech hodně ujíždím :D
      No tak to já spíše budu mít problém, aby mi kilo vydrželo 14 dní :DD Ale musím se krotit, ať mi to vydrží alespoň 3 týdny, není to nejlevnější záležitost :D
      No tak arašídové máslo je klasika, kdybych si nekoupila v Marksovi a neměla teď ještě 2kg kešu másla, tak si klidně vezmu i 20 kousků...Ikdyž možná si to vezmu i tak :D
      Já jsem dříve taky kupované pečivo milovala...hlavně kaiserky a sójové rohlíky, a taky šestizrnné bagety. Ale pak jsem upekla to domácí a to kupované už mě ani neláká...ta chuť je vážně jiná :-/ takže ne, že by mi nějak vadilo, ale domácí prostě chutná víc :) A vím, z čeho je to vyrobeno... :)

      Vymazat
  2. Některé výrobky znám, ale nekupuji ani jednu..
    Vlastně jednu jo a to kešu oříšky. Celkově bych oříšky mohla po kilech, takže si je kupuji jenom ve výjimečných situacích :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky miluji oříšky, nejvíce kešu a mandle <3 Arašídy spíše v podobě arašídového másla :) A máš pravdu, je to drahá záležitost...Alespoň ty kešu a mandle...Proto si toho vždy nakoupím hodně, když je to za super cenu :D Což teď dlouho nebylo, takže mi mamka udělala radost, že mi to koupila i tak :) A ještě větší radost mi udělalo kešu máslo :D

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jako vegetariánka (kromě šunek apod.) prakticky kupuji to co ty:D Miluju hlavně ty rostlinné pomazánky a paštičky a tak, seitan, sojové párky, robi, klaso, tempeh a vše ostatní jsou mojí běžnou součástí místo masa =) A rýžový sirup jsem již také měla, je skvělý a ještě více mám ráda agávový, ale zase je dražší:( L.
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo tak já mám ty vegetariánské potraviny hrozně ráda :D Ale taky mám ráda kuřecí maso a ryby no :-D :) Tofu už je moje klasika, poslední dobou hodně ujíždím na Šmakounech a také na sójových párcích :) A seitan je taky moc dobrý...ale přiznám se, že tempeh jsem ještě neměla, ale už jsem o něm slyšela a také ho v obchodech viděla :) Ale o robi a klasu (nevím jestli skloňuji správně ? :D ) jsem ještě neslyšela....Takže děkuji za "tip", příště se po tom ve zdravé výživě poohlédnu :) A na ten rýžový sirup jsem moc zvědavá, agávový jsem již měla, ten není špatný, ale nejvíce mám ráda datlový :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)