neděle 15. února 2015

Střípky z kuchyně XXIII

Ahojky!
Týdnu Vás vítám u dalších střípků z kuchyně.
Doufám, že se Vám dnešní díl bude líbit a bude pro vás alespoň trochu inspirací (protože mě už vážně docházejí inspirace, jak zdobit kaše)

 Druhá večeře z minulé neděle. Penam celozrnný supersandwich, dva se Šmakouním lískooříškovým krémem a dva s Amunak brokolicovou svačinkou, v misce bílý jogurt, Dobré z ovsa, skořice, ve druhé misce červená řepa s mrkví.




 Pondělní snídaně - ovesná kaše s banánem, mraženým lesním ovocem, skořicí, datlovým sirupem a kešu máslem <3





 Pondělní oběd - tofu se zeleninou a pohanka





 Večeře - celozrnné těstoviny od Alnatury, tuňák, zelenina a trocha bílého jogurtu :)




Druhá večeře - opět toustový chléb od Penamu, opět se Šmakouním krémem, další dva jsou však z pomazánkou ze sýra z Lidlu a v misce opět bílý jogurt, Dobré z ovsa a skořice





 Tousty, arašídové máslo, banán, skořice - tato kombinace nikdy nezklame <3






 Obídek - grilované kuřecí maso a batátové hranolky <3




 A také jsem tento týden pekla celozrnné housky <3





 Ovesno-jáhlová kaše s banánem, lesním ovocem, čoko-kokosovým proteinem od Extrufitu, datlovým sirupem a kešu máslem <3






 Alnatura celozrnné linguine s tofu, cottage a špenátem - výborná kombinace ! :)




 Tvaroh, banán, WF čoko sirup a tentokrát i arašídové máslo od WF !




 Grilované rybí filé z aljašské tresky s polentou :)





 Druhá večeře v podobě domácího celozrnného chleba s avokádovou pomazánkou, bílý jogurt + Dobré z ovsa + skořice + Šmakoun švestkový se skořicí, heřmánkový čaj a červená řepa :)

 REFEED DAY



Snídaně - Ovesné mrkvové wafle (recept zde od Káji) s bílým jogurtem, banánem, datlovým sirupem a WF arašídovým máslem :)



Svačina - Rýžová kaše s karobem, banánem, lesním ovocem a WF čoko sirupem :)



 Obídek - Ehm...Ano už zas :D Sójové párky se zeleninou a jasmínovou rýží <3





 Svačina - natural kulatozrnná rýže, natrouhané jablko a skořice :)


 Večeře - celozrnné těstoviny a rajčata z konzervy :)


 Druhá večeře - toustový chléb a WF arašídové máslo :)




 Ovesno-rýžová kaše s kakaem, banánem, lesním ovocem, datlovým sirupem a kešu máslem <3





 Pro změnu tofu párky :D s kuskusem a zeleninou :)






 A protože jsem dostala velkou chuť na tortilly, zapátrala jsem na internetu po nějakém receptu a páteční večeře byla jasná :) Domácí celozrnné tortilly plněné kuřecím masem a zeleninou (recept přidám)





 Druhá véče - tousty, cottage, bílý jogurt + Dobré z ovsa + Šmakoun švestkový se skořicí + skořice




 Ovesno-jáhlová kaše s banánem, lesním ovocem, datlovým sirupem, skořicí a arašídovým máslem :)





 Cizrnová polévka od maminky :)




 Celozrnné těstoviny s kuřecím masem, špenátem a sýrem cottage :) (recept ZDE, tentokrát jsem ale nezapékala)






 Brownies z červené řepy (omlouvám se za nekvalitní fotku, bohužel už bylo celkem pozdě a světlo mi nepřálo)



 A domácí tortilly ještě jednou - zde s cottage, krůtí šunkou a zeleninou :)




 A ještě jsem pekla celozrnné bagely <3
Samozřejmě jich bylo mnohem více :)


 Druhá večeře- tousty s Amunak mrkvovou svačinkou, domácí bagel, krůtí šunka, nějaká ta zelenina, bílý jogurt + Dobré z ovsa + skořice




Dnešní oběd - sójová kari čína a špenátová pohanka (recept jsem našla i Lucky ZDE, vážně výborné, určitě vyzkoušejte !) :)




A dnešní večeře - slané celozrnné wafle (tentokrát recept od Káji :) ) s cottage sýrem a zeleninou :) Taky jsem si velmi pochutnala <3


To by bylo pro dnešek vše. Fotek je podle mě celkem dost, příští týden už jich tolik nebude, protože mi dneškem končí jarní prázdniny :( :D
PS: Opět se omlouvám za ty sójové párky s rýží. Nevím jak vy, ale já to mám tak, že když si něco oblíbím, tak to jím nějakou dobu stále dokola. Pak to pomine a oblíbím se něco jiného a jím stále dokola to další....No, zkrátka začarovaný kruh :D
PS2: Teď bude XXL týden, ale už se proslýchá, že další týden v Lidlu patří Americe !!! :)
PS3: Ve druhých večeřích nejsem kreativní. Jím stále dokola to samé, protože mi to chutná a není to nic složitého.

10 komentářů:

  1. linguine a tortilly jsem si teď nově zamilovala :)
    kde se dá koupit ten Šmakouní krém? u nás ho nikde asi nemají a vypadá fakt výborně!:)
    jinak řekla bych, že kreativní v jídle jsi, stereotypní jsou mé večeře - střídám tvaroh a tofu :D
    a s oblíbeným jídlem to mám stejně, vždy něco jím pořád a pak to přestanu jíst úplně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já krém od Šmakouna kupuji v Kauflandu (ale ne u normálních Šmakounů, u nás ho mají u dětských jogurtů typu Pribináček, Lipánek atd), nikde jinde v obchodě jsem ho zatím neviděla :-/ A pak by měl být k dostání ve zdravé výživě :)
      No, jsem kreativní, když mám čas, jinak jím taky stále to samé:D
      Přesně ! Jediné, u čeho se mi to ještě nestalo, je arašídové máslo. To můžu stále dokola :)

      Vymazat
  2. Ten šmakouní krém chci taky zkusit! vypadá skvěle!! já jsem zkoušela mrkvové lívance a nešlo mi to! To těsto se tak lepilo :/ a waflovač doma nemáme. A nejlepší byla svačinka, taková hromada kaše! :D jsi úžasná :3 jedna z mých největších inspirací! :)) (asi jsem ti to už psala) :D jinak.. nechceš někdy vypadat fotku, jak vypadáš? :) a asi nebydlíš někde u okolí Brna, že? :/ takové bagely nebo housky bych brala! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A bude ti ten krém chutnat, když ti nechutná Šmakoun ? :D No, tak jestli jsi lívance zkoušela udělat z toho receptu, tak se nedivím :-/ Těsto na wafle je jiné než na lívance. Waflovač měli nedávno v Lidlu, hodně jsi zaváhala, že sis ho nekoupila :) A děkuji :) Mamka mi říkala, že bych měla mít pekárnu no :D Fotky nevím, nic proti kritice, ale nechtěla bych slyšet nějaké negativní názory. Ani teď nejsem moc ve formě, trochu pohublá, ještě ze stresu z uzavírání známek a zhubla jsem i v té nemocnici...Takže zase musím přidat na jídle...Možná ale časem přidám :)

      Vymazat
  3. Nádherné fotky, obzvlášť krásně nazdobené kaše - kéž by se mi taky tak chtělo :D A krásně napečené pečivo, jsi šikovná!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ! No, mě právě připadá, že ty kaše moc hezké nemám, vůbec nevím, jak je zdobit :D A pečivo mám hodně ráda domácí, no :) Když jsem pekla např. housky poprvé, vypadalo to hrozně :D Teď už jsem trochu zručnější :D :)

      Vymazat
  4. Ty máš vždycky takovou nálož fotek :D Ale všechno to vypadá moc dobře. Hlavně se mi líbí ty tvé pořádné porce nádherně ozdobených kašiček. A ty wafle taky vypadají moc krásně. Máš pravdu, že banán s burákovým máslíčkem nikdy nezklame. Taky jsem dneska měla :33
    Ty sójové párky se zeleninou náhodou vypadají skvěle a když ti chutnají, tak je sem klidně dávej :D
    Jsem ráda, že je taky někdo, kdo jí hodně těstoviny, protože já bych je nejradši jedla denně :D Děláš si rozhodně moc zajímavé kombinace. Třeba s tím špnátem a cottagem to zní báječně.
    Zaujala mě i ta sójová čína. Já miluju čínu a sójové maso bych taky mohla pořád, takže to nejspíš vyzkouším.
    Jinak máš i zajímavé druhé večeře :))

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to jsem měla prázdniny, takže jsem vařila a fotila hodně no :D Ale když mám školu, zas tolik toho není :) No, tak kašičky já ráda, malá porce by mě nezasytila (nechápu, jak jsem dříve mohla jíst instantní....). Jojo, kombinace arašídového másla a banánu nezklame :-) Někteří sice nechápou, ale což :D
      Já si nemůžu pomoct, hodně mi to připomíná nějaké moje oblíbené jídlo, ikdyž nevím jaké :D
      Ty těstoviny s cottage a špenátem určitě vyzkoušej, je to vážně vynikající kombinace :) A taky bych jedla těstoviny nejraději pořád :D Jakékoliv..špagety, vrtulky, lasagne, kolínka... :D
      Určitě vyzkoušej tu čínu, je to vážně super recept :) A je fajn, že ti chutná sojové maso, ne každému sedne jeho chuť :)
      Ty druhé večeře mi zajímavé nepřipadají :D Nechce se mi nic vařit :D Tak si dám něco rychlého typu pečivo, pomazánka, jogurt s cereáliemi :D :)
      A moc děkuji za komentář ! :)

      Vymazat
  5. Krása, myslím, že jsi jedna z hodně mála, kdo "normálně" jí a nebojí se kalorií, i když potřebuješ přibrat, proto k tobě chodím nejraději, žádné dietářské porcičky a žádná nálož zbytečných bílkovin, ale taky sacharidy a tuky, které jsou základ, moc se mi to líbí, hned bych u tebe ráda jedla:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Luci ! Tento komentář mě nesmírně potěšil. Po anorexii jsem si uvědomila, že odmítat jídlo je pro mé tělo velice špatné a snažím se mu dávat to, o co si žádá. Dietářské porcičky nejsou nic pro mě (ikdyž stále si mnoho lidí z mé rodiny myslí, že držím dietu...jak jsem ti psala v komentářích k jednomu článku :) ) Já jsem sice už dávno na normální váze, ale stále bych chtěla přibrat, tělo se změnilo a já mám stále dojem, že by ještě něco navíc neuškodilo :) Dříve jsem to s bílkovinami možná přeháněla, ale omezila jsem to, pro tělo to není zrovna nejlepší :) Snažím se přijímat všechny složky stravy, ne jen jednu (teda kromě toho refeedu no :) ).
      PS: Kdybys byla z Opavy, tak bych tě určitě někdy pozvala ;) :D

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)