neděle 1. února 2015

Střípky z kuchyně XXI

Ahojky!
Po 14 dnech Vás opět vítám u Střípků z kuchyně. 
Jelikož jsem minulý týden nezveřejnila díl z této rubriky (důvod najdete v TOMTO článku), dnes mám pro Vás fotek více. Snad se Vám tedy budou líbit :)

 A začneme třeba jednou ze snídaní - 4 celozrnné supersandwiche od Penamu, arašídové máslo a banán a v misce bílý jogurt + WF borůvkový sirup :)





 Poslední dobou jsem si hodně oblíbila krájená/loupaná rajčata z konzervy (nejlépe s těstovinami), takže to v dnešním díle uvidíte několikrát :D Zde s tofu a kečupem Spak :)





 Dýňové wafle - jedna s banánem, WF karamelovým sirupem a arašídovým máslem a druhá s bílým jogurtem, banánem a WF borůvkovým sirupem :)











 Opět rajčata v akci - opět s tofu, ale tentokrát je tam kuskus ! :D




 Když není chuť na maso....Nudle s M&S, zelenina a avokádo :)





 Tvaroh, banán, arašídové máslo a WF karamelový sirup :)





 Poslední dobou mám strašnou chuť na pohanku jako přílohu...Zde s kuřecím masem a zeleninou :)





 Druhá večeře - domácí celozrnné housky, Breitung syrovátkový zrající sýr a v misce bílý jogurt, meruňkový Šmakoun, WF karamelový sirup a skořice :) A v další misce ještě nějaká zeleninka :) Aneb vyvážená strava podle mě :D




 Snídaně v REFEED day - rýžová kaše - v talíři s kakaem, banánem a WF karamelovým sirupem, v misce s kiši, skořicí a WF borůvkovým sirupem :)




 Oběd v REFEED - 200g jasmínové rýže a sójové párky se zeleninou (jo, strašně mi to chutnááá <3)




 Další snídaně - opět tousty s arašídovým máslem, banánem a skořicí <3





 Těstoviny s tofu, rajčaty z konzervy, kečupem a řapíkatým celerem :)





 Tvaroh, banán, kiwi, arašídové máslo a WF karamelový sirup :)




 Kuskus s tofu, hráškem a fazolovými lusky :)




 Ovesno-pohanková kaše s banánem, sušenými fíky, arašídovým máslem a WF karamelovým sirupem <3




 Čínské nudle z M&S, sójové maso a zelenina :)



 Tvaroh, banán, arašídové máslo, dýňová semínka a WF karamelový sirup :)





 Grilované kuřecí maso a polenta - přehnala jsem to s vodu, takže jsem ,musela ještě přisypat, naštěstí to aspoň trochu zhoustlo :)





 Ultra-vzhledná druhá večeře - 90% šunka, tousty, mrkev a v misce bílý jogurt, Dobré z ovsa, Šmakoun meruňka a WF borůvkový sirup :)




 Ovesná kaše s banánem, jablkem, skořicí, datlovým sirupem a arašídovým máslem :)







 Soba nudle z Lidlu s kuřecím masem a zeleninou :)





 Tvaroh v tom samém provedení jako minule :D




 Tuňákové koule (recept zde),  rajčata z konzervy a celozrnné linguine od Alnatury :)





 Jsem hodná dcera - mamince jsem upekla celozrnné semínkové krekry :D





 Druhá večeře - tousty s Amunak brokolicovou svačinkou, červená řepa s mrkví a jogurt + Dobré z ovsa + Šmakoun švestka se skořicí + WF borůvkový sirup :)



 Toustíky s arašídovým máslem, banánem a skořicí <3




 Polévka z červené čočky z mrkví od maminky <3





 Losos s polentou a zeleninou :)


 Ehm...Bez komentáře :D



 Joo a taky jsem pekla celozrnné bagely :)



 Večeře - rýžové nudle, seitan special a zelenina :)




 Druhá večeře - celozrnný bagel, Madeland Fitness, zelenina, v misce bílý jogurt, Dobré z ovsa, Šmakoun brusinka a goji, Walden Farms borůvkový sirup





 Sobotní snídaně - ovesno-rýžová kaše s quinoou, banánem, kiwi, skořicí, datlovým sirupem a arašídovým máslem :)





 Oběd - křidélka na zelí s bramborem <3




 I v sobotu jsem mamce napekla krekry :)



 A pekla jsem celozrnný chléb, protože zásoby došly :)




 Večeře - pečené kuře, pohanka, zelenina



 Druhá večeře - celozrnný chléb s avokádovou pomazánkou, červená řepa s mrkví, bílý jogurt + Dobré z ovsa + WF borůvkový sirup




 Dnešní snídaně - dvoubarevná ovesno-rýžová kaše s karobem, quinoou, kiwi, banánem, WF karamelovým sirupem a arašídovým máslem <3





Dnešní oběd - sójová čína se zeleninou a římské cizrnovou placičky




 Dnešní večeře - grilované krůtí maso a batáty <3




 Druhá večeře - Penam celozrnné supersandwiche, mrkev s červenou řepou, bílý jogurt + Dobré z ovsa + WF borůvkový sirup a čokoládový dip


Co dobrého jste měli vy ?
Už jste někdy ochutnali batáty ?
Také netrpělivě očekáváte americký týden ? Moje zásoby z Lidlu jsou až k pláči, už bych ho potřebovala jako sůl ! Aneb jděte někam s nějakým Českým týdnem :D
PS: Jak vidíte, spousta jídel je v každém díle (tvaroh, kuskus, poslední dobou také sójové párky s rýží,,,.). Hold moc kreativní nejsem :D

6 komentářů:

  1. Vše vypadá skvěle! :D :) Batáty jsem ještě nikdy neměla :/ Odrazuje mě ta cena no..:D Kolik máš roků, že pečeš chleby, bagely? To je úplně úžasné, že to dokážeš!:D A nechceš si povolit odebírat blog? :) at mi žádný článek neunikne?
    Já úplně naštvaná, když jsem to viděla!!! Já úplně NÉÉ český týden, ale AMERICKÝ TÝDEN!! :D
    Mám nějaké zvýšené protilátky na štítné žláze a jod podporuje jejich tvorbu...
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá jídelní inspirace, vše vypadá úžasně, radost pohledět :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wafle vypadají skvěle! A pomazánku z avokáda mám hrozně ráda :)
    Já teď ujíždím na ovesných kaší. Dřív to byl jen jogurt a vločky, ale teď zkouším různé druhy a různé suroviny :)
    Batáty jsem měla někdy hodně dávno, ale neuměla jsem je pořádně připravit. Nevěděla jsem co k tomu přidat, protože mají nasládlou chuť. Jinak jsou moc dobré asi je zase někdy hodím do nákupního košíku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ! Avokádovou pomazánku mám taky moc ráda :) Kéž by jen cena avokáda byla nižší :D
      Já mám kaše taky ráda (nejraději ovesnou, ale nepohrdnu ani rýžovou, jáhlovou, špaldovou... :) ), ale asi bych ji nemohla jíst každý den, protože bych se toho přejedla :) Takže každý den ji snídám jen když mám prázdniny, ve školní dny spíš třeba ty bagely nebo wafle :)
      Někomu to nesedí, když má ke slanému jídlu něco nasládlého...Mě to právě nevadí :) Hodně mi chutnají pečené, ale vyzkoušela jsem je i na grilu a jsou taky výborné :) Konečně jsem narazila na ty oranžové, všude totiž prodávají ty žluté.... :)

      Vymazat
    2. oranžové? Tak ty neznám. Taky jsem měla žluté. A díky za tip..opečené na grilu to musí být mňamka :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)