pondělí 29. prosince 2014

Střípky z kuchyně XVIII

Ahojky!
Na úvod bych se chtěla omluvit, že další díl Střípků z kuchyně zveřejňuji až dnes. Někdy připravuji další díl do rubriky průběžně během týdne, během svátků jsem však vůbec neměla možnost. Včera jsem dopoledne cvičila, vařila oběd, po obědě mě čekala poslední návštěva. Po příjezdu domů jsem měla asi hodinu "klidu", pak jsme šly s mamkou bruslit. Po příchodu domů na mě padla totální únava, sotva jsem si nachystala večeři a šla jsem spát. Ani druhou večeři jsem si nemohla dát ! No ale dnes jsem se probudila vyspinkaná do růžova a plná energie - no aby ne, když mě čekala posilovna :)
No, tak vysvětlení by tedy bylo, nyní se již vrhneme na fotky !


 A začneme třeba kaší. Ovesná kaše s trochou jáhlových vloček. Během vaření jsem přidala chia semínka. Nahoru jsem dala banán, kaki, mražené lesní ovoce, WF čoko sirup, javorový sirup
 a arašídové máslo :)



 Úžasný obídek - přírodní kuřecí plátky, dýňové hranolky, avokádo, paprika a cherry rajčátka :)




 Tvaroh s banánem, kaki, skořicí, WF karamelovým sirupem a arašídovým máslem :)



 Chtěla bych, abyste měli představu, jak vypadá má večeře, když nemám čas vařit nebo se mi nechce. Vajíčko, šunka Moravia z Lidlu s 95% masa a domácí celozrnná houska.





 Ovesná kaše s rozpuštěnou Lindt 90% čokoládou, banánem, kaki, mraženým lesním ovocem, kokosem, WF karamelovým sirupem a arašídovým máslem :)




 Oběd - pohankové nudle z Lidlu (z asijského týdne) s kuřecím masem, paprikou, čínským zelím, pórkem a avokádem :)







A další tvaroh :) opět s banánem, kaki, slunečnicovými a dýňovými semínky, WF karamelovým a pancake sirupem a arašídové máslo :)





Jedna z večeří - celozrnné těstoviny s tofu, rajčaty a kečupem se stevií





Druhá večeře - bílý jogurt, Emco ovesné polštářky bez náplně, WF karamel sirup a arašídové máslo :)






Ovesná kaše s banánem, kaki, skořicí, WF pancake sirupem a arašídovým máslem :)





Dýňová wafle s arašídovým máslem, bílým jogurtem, skořicí, banánem a WF pancake sirupem :)




Ovesná kaše s quinoou, banánem, mraženým lesním ovocem, skořicí, datlovým sirupem a arašídovým máslem :)




Grilované kuřecí maso, celozrnný kuskus a zeleninová obloha :)




Svačina - Tvaroh s banánem, dýňovými semínky, WF karamelovým sirupem a arašídovým máslem a 2 celozrnné super sandwiche od Penamu s kakaovooříškovým krémem od Šmakouna





A další z večeří, když se mi nechce nic připravovat :) Jeden plátek domácího celozrnného chleba, jeden plátek chleba z pohankové směsi (dostala jsem na ochutnání od babičky), k tomu Amunak brokolicová svačinka.





Ovesná kaše s quinoou, banánem, mraženým lesním ovocem, skořicí, 2 kostičkami Milka oreo a arašídovým máslem :)





Celozrnné těstoviny (mix pšeničných a špaldových těstovin) zapečené s tuňákem, zeleninou a nivou (recept zde)





Tvaroh s banánem, WF karamelovým sirupem, dýňovými semínky a arašídovým máslem :)





Večeře - Basmati rýže se sójovým masem a brokolicí





Asi takhle vypadá moje druhá večeře - 1/2 camembertu, Pikok Moravia šunka z Lidlu, Racio Cornies a v misce bílý jogurt s WF karamelovým a pancake sirupem a Emco ovesnými polštářky :)





Včerejší snídaně - ovesná kaše s čoko-kokosovým proteinem od Extrifitu, banánem, mraženým lesním ovocem, datlovým sirupem a arašídovým máslem :)





Omlouvám se za nevzhlednou fotku....Jinak to nešlo :) Grilované krůtí maso, grilovaná cuketa, ovesné špalíčky a zeleninová obloha :)






Svačina - 3 Racio Cornies + cottage, 1/2 camembertu, v misce tvaroh s banánem, WF karamelovým sirupem a arašídovým máslem :)






A nakonec včerejší jednoduchá rychlá večeře, protože jsem byla totálně ospalá a na velké vyvařování jsem neměla energii :) Ještě k tomu v 8 večer. Tak jsem si dala celozrnné těstoviny s cuketou, paprikou, čínským zelím a loupanými rajčaty z konzervy :)


Zajímalo by mě, co Vám Ježíšek přinesl pod stromeček ? Jste spokojeni ? :) Mě udělal největší radost gril a tiskárna. To je důvod, proč tu mám grilované maso :) Můžu si ho udělat v kuchyni <3 A není potřeba ani olej, a přesto maso není vysušené :)
A co říkáte na počasí ? Já osobně bych nejraději nevytáhla nohy z baráku, ale pro posilovnu to přetrpím :) Na druhou stranu teď nebudu chodit běhat, protože v tomhle počasí mi to prostě není příjemné....
Podle nějaké studie zpevníte svaly tím, že na cvičení budete myslet a představovat si, že cvičíte. No, každý má na to svůj názor....Ikdyž by mi nevadilo, kdyby tomu někdo uvěřil, alespoň by v lednu nebyly plné posilovny. Jaký názor na to máte vy ? Už jste si o tom něco přečetli ?
Tento týden se můžete těšit na další díl recenzí potravin a nějaký povídací článek.
To by bylo pro dnešek vše :)
Mějte se krásně ! :)

1 komentář:

  1. K tvému článku: Ty cvičíš dopoledne? Já vždy kolem půl 6 a kolem 6 si dám večeři :) Jak chutná ten krém od šmakouna? :D bojím se si o koupit, protože se šmakounem mám špatný zkušenosti. Nic mi od něj nechutnalo ;) já měla z dýně jenom polívku :/ a to jednou! hold musím si rok počkat a příští rok ji využiji více..:D chci zkusit hranolky,muffiny,pyré...atd:) letos na to nebyla nálada a čas.
    K mému článku: Moc ti děkuji za komentář! :) s cukrovím opravdu problém nemám..:D Váha je jen číslo v momentě, když tělo normálně pracuje.. Moje nepracuje. Takže musím přibrat na svou normální váhu a ta se nejlíp odhadne podle BMI :) ale pokud přiberu i 6 kg tak je mi to celjem jedno..
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)