sobota 20. prosince 2014

Vánoční pečení - Celozrnné sušenky s kokosem a ořechy

Zdravím!
Dnes mám pro Vás celkem čtyři recepty na "zdravé" cukroví. První jsou celozrnné sušenky s kokosem a ořechy.
Inspirace zde.  Recept jsem si trošku poupravila, nepřidávala jsem tam rozinky, protože dostatek sušeného ovoce máme již v marokánkách (což bude poslední recept :) ) a chtěly jsme recepty trochu obměnit :) Takže jsem rozinky nahradila kokosem a jsou z toho kokosové sušenky. Kam se na ně hrabou ty kupované, kde je minimum kokosu !!! Jo, a místo hladké mouky jsem dala celozrnnou mouku :)

INGREDIENCE:
  •  200g gramů ovesných vloček
  • 160g másla
  • 100g vlašských nebo lískových ořechů
  • 100g strouhaného kokosu
  • 150g třtinového cukru
  • 2 vejce
  • 50g celozrnné mouky
  • 1/2 balíčku prášku do pečiva



POSTUP:
  1. Vločky zalijeme horkým máslem a necháme půl hodiny stát.
  2. Po půl hodině přidáme rozšlehaná vejce a ostatní suroviny a pořádně zamícháme.
  3. Ručně tvoříme kuličky, které nakonec roztlačíme na placičky. 
  4. Dáme na plech vyložený pečícím papírem.
  5. Při 170°C pečeme do té doby, než dostanou zlatavou barvu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)