středa 31. prosince 2014

Silvestrovský článek - ohlédnutí za rokem 2014 a plány do roku 2015

Přeji příjemný večer!
Máme tady Silvestra a já se rozhodla pro napsání Silvestrovského článku.
Jak jste strávili dnešní den ? Já si maximálně užila poslední trénink v posilovně v tomto roce :)

Co mi přinesl rok 2014 ? :
  • Objevila jsem fitness blogy a díky nim začala konečně žít tím pravým zdravím životním stylem (do té doby to bylo něco vzdáleně připomínající zdravý životní styl)
  • Objevila jsem arašídové máslo (díky fitness blogům :D ) 
  • Začala jsem běhat
  • Konečně jsem začala opravdu cvičit - jak jsem uvedla výše, začala jsem běhat, ale také jsem začala posilovat (zpočátku jen doma s XHITEM)
  • Začala jsem vařit a péct zdravá jídla
  • Začala jsem chodit do posilovny
  • Díky posilovně jsem se přestala řešit váhu a také jsem musela díky větší zátěži přidat na jídle 
  • Založila jsem tento blog. Původně na adrese blog.cz, ale po několika měsících jsem se přesunula na blogspot.cz
  • Nastoupila jsem do prvního ročníku gymnázia a začala ještě více nenávidět fyziku

A co očekávám od roku 2015 ? To jsem sice psala již ve Vánočním článku, ale zmíním to i v tomto :)
  • Plánuji pár hodin v posilovně s fitness trenérem - už mi stačí jen domluvit termín první schůzky a pak se jde na to ! Nemůžu se dočkat ! :)
  • Chtěla bych více svalů (ale ne jako kulturistka!) - a to hlavní - větší, pevnější zadek ! To je sice běh na delší trať, ale já vytrvám, protože ten výsledek za to stojí :)
  • Dělat pokroky ve fitku + zvedat vyšší váhy
  • Ochutnat kešu a mandlové máslo (ikdyž peněženka bude asi plakat - jeden nákup ji ale nezabije)
  • Vykoupit v Lidlu všechna arašídová másla, až zase bude americký týden. Ale pšt, neříkejte to mamce ! :D A to už bude pro peněženku horší, sice to je levnější, ale nakoupí se toho hodně.
  • Ochutnat sladké dipy od Waldem Farms (spokojenost se sirupy povede k další objednávce výrobků této značky)
  • Být více aktivní na blogu (máte nápad na články ? Pokud ano, pište do komentářů ! :) )
  • Dělat pokroky ve fitku a zvedat vyšší váhy 


A nakonec bych Vám chtěla popřát vše nejlepší do Nového roku. Doufám, že jsi rok 2014 užili stejně jako já a v tom Novém roce 2015 budete mít spoustu úspěchů a splníte si své sny. Doufám, že poslední hodiny tohoto roku strávíte ve společnosti lidí, které máte rádi a ten Nový rok oslavíte podle svého gusta.
Já se na Vás těším v Novém roce 2015 u dalších článků, kterých bude, doufám, jen přibývat. A snad se Vám budou i líbit.
Krásný večer a ještě jednou - vše nejlepší do Nového roku
Vaše L*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)