středa 31. prosince 2014

Recenze potravin V

Ahojky!
Po dlouhé době přidávám další díl recenzí potravin, tak doufám, že získáte alespoň nějakou představu o tom, jak některé potraviny chutnají (takže ne) a třeba i nějakou vyzkoušíte sami :)


Walden Farms
A začneme u produktů od Walden farms. Abych se přiznala, trochu jsem se té chuti bála...Koneckonců, všude čtu o tom, jaký mají chemický ocas...Ale nakonec jsem byla mile překvapena !

 Nejvíce mi chutnal Chocolate syrup. S čím bych to srovnala ? Už vím...Znáte Granko sirup ? Já si ho jako malá dávala na palačinky a na krupicovou kaši od maminky... :) No, tak přesně ten mi to připomíná.
Na druhém místě je Caramel syrup. Ze všech tří mi připadá nejvíce sladký, takže pro ochucení stačí vážně troška :) Nevím, k čemu bych to přirovnala. Pravý karamel jsem nikdy neměla, i přesto mi však tento sirup něco připomíná... :)
Pancake syrup - je hustší než chocolate a caramel syrup, chutí něco mezi javorovým sirupem a medem, jemná sladká chuť. Je nejméně sladký z těch tří, co jsem ochutnala, ale to vůbec nevadí :)





Ovocný čaj s třešněmi a banány
 Když jsem tento čaj viděla v Rossmannu, měla jsem jasno - ten musím mít !!! A vzala jsem si hned dva balíčky....Je mi jedno, co někteří lidé říkají na čaje v sáčku. Teda spíše "čaje" v sáčku. Ale tohle....No nekupte to !!! Vždyť je tam banán !!! Mamka po ochutnání řekla, že tam ten banán necítí...No ale já ho tam cítím. A to je hlavní. Takže pokud jste tento čaj ještě neměli a máte rádi banány, šup šup do Rossmannu ! :)




 Blackfriars Flapjack Chocolate extreme
Už jsem měla minimálně 5 příchutí těchto Flapjacků, žádná nezklamala a ani tato nebyla vyjímkou.





 Tyčinka s červenou řepou
Tyčinka, kterou mi koupila babička k svátku. No, nebylo to špatné, ale prostě normální cereální tyčinka....Po červené řepě ani stopa....Takže za mě nic moc :-/




Quinoa
Omlouvám se za tuto fotku, bohužel jsem quinou už neměla možnost vyfotit v originálním obalu. Nedávno ji mamka koupila ve zdravé výživě. Myslela jsem si, že by to mohlo být jako příloha, ale když jsem pak viděla, jak to ve skutečnosti vypadá....Ne, žádná příloha. To by pak bylo jedno balení na dvě porce. Takže si vždycky trochu uvaříme a rozdělíme do kaše :) Má takovou jemnou oříškovou chuť, určitě doporučuju ! Ale po uvaření se moc nezvětší....A vaří se dlouho...takže pro mě jako příloha vážně ne :)



Milko Řecký jogurt
Po dlouhé době jsem si koupila také ochucený jogurt, konkrétně tento Milko Řecký jogurt, protože jsme jej chtěla ochutnat. (Na záruční dobu se nedívejte, je to tak 2-3 týdny zpátky, co jsem ho kupovala :D ). Oba byly dobré, nijak přeslazené...ale už nejsem na ochucené jogurty zvyklá. Radši si koupím bílý jogurt a dám si do něj to, co mám ráda :)




Dobré z ovsa od Bonavity
 Po dlouhé době jsme s mamkou koupily také nějaké cereálie - konkrétně tyto Dobré z ovsa v Kauflandu. Mě osobně moc chutnají, chuť vážně skvělá, přestože jsou natural a navíc mají dobré složení oproti některým jiným cereáliím. Takže za mě velké plus !



Seitan special
 Ve zdravé výživě mě v při pohledu do chladícího boxu zaujal seitan, a tak jsem ho šoupla do košíku. Toto balení (200g) jsem měla na dvě porce - jednou jsem si jej dala s rýžovými nudlemi a podruhé s kuskusem :) A obě tyto kombinace byly výborné ! Chutí mi to trochu připomíná sekanou :D




Spak ketchup slazený stevií
A protože jsem na mnoha blozích a instagramových účtech viděla několikrát zmíňku o kečupu slazeném stevií, rozhodla jsem se, že ho také vyzkouším. A řeknu Vám, za mě teda palec nahoru ! Kdyby Vám to někdo dal na talíř, ani byste nepoznali rozdíl...Zkuste a uvidíte :)



Amunak brokolicová a špenátová svačinka
 A také mi padly do oka tyto pomazánky - vzala jsem zatím příchuť brokolicovou a špenátovou, příště asi vyzkouším další. A řeknu Vám, obě jsou výborné ! U obou skvěle vynikne chuť hlavních surovin, skvělé ke svačině či na večeři :) Určitě doporučuji ! Jak jsem zmínila, hodlám vyzkoušet i další příchutě, ale tyhle přidám do košíku také ! :)




 Ovesné špalíčky
A ještě jsem přihodila do košíku ovesné špalíčky (sloužící jako příloha), které jsem si dala v kombinaci s grilovaným krůtím masem . No, mě osobně to nijak nezaujalo. Je to celkem bez chuti....Myslím, že je lepší si udělat slanou ovesnou kaši, která bude mít lepší chuť než tyto ovesné špalíčky....Samozřejmě někomu to třeba zachutná, každý má jiné chutě.





Alfabio sójové párky jemné
A nakonec tu máme Alfabio sójové párky. Dala jsem si je v kombinaci s rýži s zeleninou a řeknu Vám - byly výborné ! Trochu jsem se toho bála, na internetu jsem četla samé negativní recenze na sójové párky, ale nakonec jsem vážně spokojená :) Podle mě by člověk ani nepoznal rozdíl mezi normálním párkem a tím sójovým.
Ale opět - každý má jiné chutě. Mě tyto nahrážky masa chutnaly zatím všechny, které jsem měla možnost ochutnat (od tofu přes šmakouna, seitan až po tyto sójové párky...a samozřejmě mnohé další, např. sójové maso atd...). Ale někomu to chutnat nemusí, že jo :)


Ochutnali jste některou z těchto potravin ? Pokud ano, tak jakou a chutnala Vám ?
Co vy a různé nahrážky masa ? Ano či ne ? Neříkám, že nemám ráda maso, právě naopak (teda až na hovězí) - ale ono by se nemělo jíst každý den, že jo :)

1 komentář:

  1. Já ty sirupy ještě nikdy nevyzkoušela a nějak mě to neláká :/ Já bych si rači chtěla koupit kešu máslíčko :D Můj mixer to nezvládne.. Dobré z ovsa mám taky doma a nejrači bych to už dojedla, protože to jím vždycky tak v 22:00 a k tomu plný hrnek :D a já měla ještě mrkvovou pomazánku a taky byla skěvlá!!! doporučuji;)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)