pátek 26. prosince 2014

Novinky do spíže i ledničky VIII

Zdravím!
Mám tu pro Vás další díl nákupů potravin. Dnes to bude především ze zdravé výživy, protože jsem dostala k svátku poukaz, který jsem již utratila :) Ale nechybí tu ani pár potravin z "normálních" obchodů :)
Dost keců, jde se na věc! :)


 NÁKUP VE ZDRAVÉ VÝŽIVĚ

 

 Seitan
Ve zdravé výživě jsem také "objevila" seitan, a jelikož mě zaujal, tak jsem ho přihodila do košíku. Již jsem ho využila, zmínila jsem se o něm i ve Střípcích z kuchyně. Opět se můžete těšit na recenzi :) Ty jsem tedy ještě nekupovala za poukaz, ale v dřívější době :)




 Špaldové a jáhlové vločky
Už nám došly špaldové i jáhlové vločky, takže jsem neváhala a opět je přihodila do košíku :)




 Černý sezam
Ten jsem už také jednou měla a chutnal mi. Mé využití ? Vždy s ním posypu domácí pečivo při pečení nebo nasypu do zeleninového salátu :)




 Mungo fazolky
Když jsem ve zdravé výživě byla, prohlédla jsem snad všechny potraviny, které se tam nacházely. A objevila jsem také mungo fazolky, které mě zaujaly a tak putovaly do košíku. Jsem na ně velice zvědavá !



Špaldové kroupy
Když jsem se jednou bavila s tetou, říkala mi, že má ráda kroupy. No a když jsem je ve zdravé výživě uviděla, rozhodla jsem se, že je taky vyzkouším, ať je změna. Opět jsem zvědavá ! :)




 Natural-kulatozrnná ryže
Chtěla jsem ochutnat nějaký další druh rýže, a takhle mě zaujala. Rýži natural jsem již zkoušela, ale kulatozrnnou zatím ne :)



 Flapjack - Dark chocolate and Ginger
 No a abych se vlezla do částky, kterou jsem musela utratit, přihodila jsem si do košíku také něco na chuť - konkrétně tento Flapjack, který měli v akci - vánoční sleva :)




 Amnnak svačinka brokolicová a špenátová
No a abych měla nějakou změnu i na svačinu, tak jsem si koupila tyto dvě pomazánky - špenátovou a brokolicovou - pro mě neobvyklé příchutě :)




 Ovesné špalíčky
No a když jsem uviděla tyto ovesné špalíčky, neváhala jsem a tak je dala do košíku :)



NÁKUP V OBCHODECH


 Dobré z ovsa od Bonavity
Na mnoha blozích jsem na tyto cereálie od Bonavity četla jen chválu a složením taky nejsou špatné, tak jsem se rozhodla, že je vyzkouším a při návštěvě Kauflandu putovaly do nákupního košíku :) Těště se na jejich recenzi :)




 Pikok šunka Moravia z Lidlu
Moje oblíbená klasika - přestože je to šunka vakuovaná, mám ji asi nejraději. Jsem ráda, že je nakrájená na tenké plátky a je v praktickém 100g balení :) Obsahuje 95% masa, cena nějakých 16,90 Kč. 




 Goburger Camembert 30%
 A když jsem byla v Bille, neodolala jsem a koupila jsem si tento 30% camembert - už jsem dlouho neměla sýr tohoto typu a dostala jsem na něj chuť :)



 Spak Ketchup slazený stevií
Z instagramu a z blogu na mě pořád útočily zmíňky o kečupu, které je slazený stevií....A já neodolala a taky jsem si ho musela koupit. Váhala jsem nad touto značkou a nad Hellmans, ale nakonec zvítězil Spak :)


Tak, to je pro dnešek vše :) Pro mě tentokrát spousta nových potravin, velice se těším, až je všechny ochutnám ! 
PS: Chystám se udělat další nákup produktů Walden farms, tentokrát také sladké dipy, takže se tyto produkty objeví v dalším díle této rubriky, následně pak v recenzích !
PPS: Zkoušeli jste již některou z těchto potravin ? Pokud ano, jakou a chutnala Vám ?
PPPS: Doufám, že jste si užili Vánoce a našli pod stromečkem to, coj ste chtěli :)

6 komentářů:

  1. Jé, to jsou moc krásné nákupy :) Skoro o všem jsem už slyšela, ale zatím nic nevyzkoušela, protože šetřím penízky na velkou útratu do Dánska, kde následující tři měsíce strávím :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Páni, tak to si to v Dánsku pořádně užij ! To já teď za jídlo utrácím hodně, a po Vánocích to bude ještě více :D :)

      Vymazat
  2. děkuji moc za odkaz na recept! :) bohužel dýně jsou aktuálně jaksi nedostupné, takže až zase bude sezona..a taky by to chtělo waflovač :D
    a taky díky za "recenzi" WF sirupů, nakonec mánm doma karamelový dip, syrupy zrovna došly, jsem na něj zvědavá :) ale měla jsem javorový a ten mi chutnal .. nad tím, z čeho to je, že to má 0 kcal a všeho, radši nepřemýšlím :D
    ---
    zaujal mě ten flapjack a špalíčky, jinak ty fazolky jsem jednou měla k obědu a jsou moc dobré :) a o seitanu slyším prvně :)
    a na recenze dipů WF se těším, třeba ji vydáš ještě dříve, než ten můj otevřu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si udělala menší dýňové zásoby, protože nějakou dobu vydrží :) A být tebou tak si waflovač koupím, je to skvělá věc ! :)
      Mě chutnají všechny tři sirupy, teď budu dělat objednávku těch sladkých dipů a asi zkusím i nějaký ten slaný dressing :) Taky nad tím, z čeho to je atd. nepřemýšlím....Ale myslím, že to je i zdravější než to, co prodávají v obchodech....Přeslazené sirupy, do kterých cpou taky kdo ví co....
      A myslím, že ty dipy ochutnáš dřív, než vydám recenzi :D Sice to budu objednávat už tento týden, ale příjde to nejdřív ten příští určitě :)

      Vymazat
  3. Všechno vypadá skvěle! Dej vědět jak chutnají ty špaldové kroupy, špenátová pomazánka a flapjack! :) brokolicovou pomazánku jsem měla a byla zajímavá :D ale mrkvová mi chutnala více :) flapjack mám strašně ráda, ale zatím jsem měla jen brusinkový, pekanový a ještě nějakou lesní směs myslím :D

    My právě do kaufu skoro nejezdíme no:D Já si toho koupila hodně, protože to vydrží až do dubna, ale do té doby si nic nekoupím :) (teda aspon myslím :D) je to dobré, ale že by to bylo něco WOW a každý týden si to musela kupovat za těch 22 kč, to ne :D taky mám rači kešu, mandle a tak..:D ale arašídy jsou přece jen cenově dostupnější, takže si je kupuji častěji, než třeba kešu za 200 no:( :D
    Já si banán dávám jen tak 2 za týden..:D je to svým způsobem taková "odměna pro mě" :D ale denně mám zase jablko:)
    the-biggestfear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bude to v recenzích :) A flapjacky mám taky moc ráda :)
      Já vím, bohužel je to drahé....Proto nakupuji jen v akci :D A pak si to hodně šetřím :)
      A obdivuji tě ! Dva banány za týden, to bych nedala :D

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)