neděle 14. prosince 2014

Střípky z kuchyně XVI

Ahojky !
Opět tu pro Vás mám díl Střípků z kuchyně. Poslední dobou se mi "daří" zveřejňovat články do této rubriky každý týden, protože se mi přes týden shromáždí vždy více fotek, než očekávám :) Tak se na to vrhneme, ne ? :) Protože co může být lepší než jídlo ? :D :)


Wafle s arašídovým máslem, bílým jogurtem, banánem, kaki a javorovým sirupem :)



 Tvaroh s banánem, WF čoko sirupem, dýňovými a slunečnicovými semínky a arašídovým máslem :)




 Úterní oběd (byla jsem u zubaře a už se mi něchtělo vracet do školy na oběd....)....Jasmínová rýže se sójovým masem a čínskou zeleninovou směsí :) A cherry rajčátka a okurka. To byste nepoznali.



 A jedna ze snídaní, která tady nesmí chybět <3 Domácí celouzrnné bagely s arašídovým máslem a banánem :)




 Páteční večeře - přírodní rybí filé s bramborem a zelenina :)



 Sobotní snídaně - ovesná kaše s quinoou, banánem, ostružinami, kaki, strouhaným kokosem, WF karamelovým sirupem a arašídovým máslem :)



 Přírodní kuřecí plátek a dýňové hranolky :)




 Domácí celozrnný chléb, který jsem pekla včera :)




 A chlebík jsem si dala na večeři s avokádovou pomazánkou (honem všichni do Kauflandu, mají tam avokádo v akci !! :D )



A tvaroh nesmí chybět ! Opět v tom samém provedení jako minule :)




 Dnenší snídaně totožná s tou sobotní :)




 Dnešní oběd - čínské nudle z M&S, kuřecí kousky, čínská zeleninová směs, čerstvá zelenina (čínské zelí, paprika, cuketa) a půlka avokáda. Výborná to kombinace !!!! :)




 Musela jsem doplnit zásoby :D Aneb domácí celozrnné bagely :)



 Dnešní večeře :) Aneb když a) se Vám nechce nic vařit b) jste ten den pekli pečivo c) Vám zbylo kuřecí z oběda. Tak z toho vznikne zeleninový salát s kuřecími kousky, avokádem, bílým jogurtem a k tomu čerstvé celozrnné bagely <3 :)



 Ehm...Tvaroh, bílý jogurt, banán, kaki, dýňová semínka, WF čoko sirup a arašídové máslo :)




 REFEED DAY
Po dlouhém uvažování jsem se rozhodla, že zařadím tzv. "REFEED DAY". Nebudu se tady moc rozepisovat, jednoduše řeknu, že je to den, kdy zvýšíte příjem sacharidů. Pokud si chcete přečíst článek na toto téma, doporučuji tento od Andie, díky kterému jsem si některé věci ujasnila a je to zřejmě první český článek na toto téma. A velice povedený !
PS: Pokud se tu najde někdo, kdo taky zařazuje REFEED, budu ráda, když poradíte nějaké další potraviny s vysokým obsahem sacharidů :)
Refeed jsem tento týden měla ve čtvrtek, kdy jsem měla REST day. A řeknu Vám, následující den byl trénink suprový ! Hodně energie, a nejen při tréninku ! Po celý den ! :) 

 Svůj den jsem začala celozrnným kuskusem nasladko - s javorovým sirupem, banánem, kaki a WF čoko sirupem.



 Na svačinu jsem si do školy vzala rýžovou kaši, ve které jsou ukryté ostružiny a nahoře je posypaná skořicí <3 A ještě jsem měla cereální tyčinku s červenou řepou, tu jsem ale nefotila :)



 Oběd jsem měla doma - kuřecí kousky se zeleninou a jasmínová rýže :) 



Ehm....Odpolední svačina. Opět rýžová kaše (nic proti ovesné, ale tentokrát jsem potřebovala hodně sacharidů a rýžové vločky jich obsahují více než ovesné. Oooo jak nečekané.). S kaki, banánem a WF čoko sirupem :)



 A na večeři jsem měla celozrnné špagety s rozpuštěným přírodním sýrem z Lidlu (něco jako Gervais....) a s cuketou.


Jak se těšíte na Vánoce ? Už jen 10 dní ! A co říkáte na to, že není sníh ? Mě osobně to moc nevadí, protože kdyby byla chumelenice, nejraději bych nevytáhla paty z baráku. Ale na Štědrý den by ten sníh mohl být....Nemyslíte ?
Už máte upečeno cukroví ? My ještě ne, chystáme se další týden... :D 
Zařazujete REFEED ? Pokud ano, těšíte se na tento den ? A jak jsem psala výše, máte nějaké rady, co ten den jíst ? :)
PS: Omlouvám se, že nepřispívám, ale poslední dobou toho máme ve škole hodně, takže jsem celý víkend strávila nad učením. Ale samozřejmě jsem cvičila. Bez toho by to nešlo.  Ale jak jsem si všimla na instagramu, nejsem jediná, kdo takto víkend trávil :-/ Nejhorší bude pondělí a úterý, pak už by měl být klid. A pátek bude nejklidnější, protože se neučíme :) Jdeme do divadla... :)
Přeji krásnou třetí adventní neděli ! :)

1 komentář:

  1. Ten sýr z lídlu budu mít zítra na oběd, už se těším! a kdybych uměla péct, hned bych se na ty bagely vrhla..vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)