neděle 7. prosince 2014

Střípky z kuchyně XV

Ahojky!
Nashromáždilo se mi více fotek, než jsem čekala, a tak jsem se rozhodla, že tento týden zveřejním další díl Střípků z kuchyně :)

 A začneme pondělní snídaní - měla jsem volno (ředitelské :D ), tak jsem si snídani pořádně vychutnala - ovesná kaše s banánem, kaki, ostružinami, karobenou, kokosem, javorovým sirupem a arašídovým máslem :)



 A na oběd jsem si dala celozrnný kuskus s kuřecím masem a zeleninou :) Jednoduché, rychlé, zdravé, výborné :) Co dodat :)



 Tvaroh, bílý jogurt, banán, kaki a karobena... :)



 A jedna ze snídaní v den, kdy mám velice dlouhou výuku - to je pak potřeba se pořádně posilnit ! Takže celozrnné bagely s arašídovým máslem, banánem a v misce bílý jogurt s WF čokoládovým sirupem a arašídovým máslem :) To jsem ten sirup ochutnala poprvé, po smíchání s bílým jogurtem z toho byl čokoládový jogurt ;)



 A další snídaně - celozrnná wafle s bílým jogurtem, kaki, banánem, karobenou, javorovým sirupem a arašídovým máslem (to je úplně vespod )



 A další snídaně v tom samém provedení jako na fotce výše - jen zde jsem už "vyškrábala" zbytek karobeny a místo bílého jogurtu použila tvaroh :)



 A opět tvaroh, tentokráte s banánem (takže beze změny), dýňovými a slunečnicovými semínky, sušenou papájou a ananasem, WF čoko sirupem a arašídovým máslem :)



 Páteční večeře - špaldové těstoviny zapečené s tuňákem, zeleninou a nivou :) 



 A páteční druhá večeře - tvaroh, banán, sušená papája a ananas, WF čoko sirup, slunečnicová a dýňová semínka a arašídové máslo :) A ne, nemám problém dát si ovoce večer....



 Sobotní snídaně - ovesno-rýžová kaše s chia semínky, banánem, kaki, ostružinami, strouhaným kokosem, javorovým sirupem a arašídovým máslem :)



 Tvaroh, banán, WF čoko sirup, sušená papája a ananas <3



 A dnešní snídaně - ovesno-rýžová kaše s rozpuštěnou 90% Lindt, chia semínky, banánem, ostružinami, kaki, kokosem, javorovým sirupem a arašídovým máslem (ano takže skoro ta samá jako včera).



 Dnešní oběd - křidélka na zelí s bramborem :) Toto jídlo miluji od dětství....Ještě předtím jsem měla polévku z červené čočky, ale fotka byla rozmazaná (blbé počasí), takže ji sem ani dávat nebudu :)




 A taky jsem dnes pekla celozrnné housky :) Musela jsem doplnit zásoby, ať mám co svačit ! :)




Večeře - kuřecí kousky se zeleninou, jasmínová rýže a nějaká ta zeleninka v podobě papriky, cherry rajčátek a okurky :)  Opět velice jednoduché, ale já tuto kombinaci prostě miluji :)



A poslední fotka - tvaroh, bílý jogurt, banán, kaki, sušená papája, slunečnicová a dýňová semínka, WF čoko sirup a arašídy/slunečnice v karobu :)


Co dobrého jste měli vy ? 
Doufám, že se neobjeví nějaké komentáře typu "To a to není zdravé". Psala jsem něco v předchozím článku a ještě článek na toto téma napíšu. Teď jen zmíním, že já nejsem bikinka, která má v plánu účastnit se soutěží. To, co dělám (chápej cvičení a zdravý životní styl), dělám pro sebe. Nemám problém s čokoládou, oříšky v čokoládě, nedej Bože s pečivem. A nedělá mi problém dát si ovoce třeba v 8 hodin večer. Zřejmě mám rychlé spalování a poslední dobou pozoruji, že se metabolismus zřejmě stále zrychluje, protože jsem nucena přidávat na jídle, jinak jde váha dolů. Přidala jsem vločky na snídani, do tvarohu si toho dávám víc, často si kromě celé vaničky do něj dám ještě bílý jogurt. A taky jsem si koupila ty oříšky v čokoládě/karobu. Někdo si možná řekne "vždyť moc nejíš", ale já tady nefotím každé jídlo. Obědy tu nejsou (protože obědvám ve školní jídelně a tam fotit vážně nebudu :D ), večeře se objeví jednou za čas, svačiny taky nefotím. Většinou tu jsou jen snídaně, druhá večeře v podobě tvarohu a nějaký ten víkendový oběd, a večeře jen zřídka - dříve jsem tu dávala i večeře, ale rozhodla jsem se, že je sem moc dávat nebudu - hold je to většinou pečivo + nějaká bílkovina, ale momentálně plánuji si vařit teplé večeře i přes týden, takže se tu teď MOŽNÁ objeví i častěji :)
To by bylo pro dnešek vše :)
Přeji krásnou druhou adventní neděli :)

5 komentářů:

  1. Já si ty bagely upéct neumím :/ máš na blogu recept? :) zítra právě budu mít chleba s araš. máslem a banánem :3 ale kaše.. to já zase nemůžu! :D já nejsem polévková, takže polévky nejím a dám si větší svačinu :) přesně tak! a denně zařaziji pečivo, klidně i v 7 večer.. nedělá mi to problém.
    Já jsem jednou zkoušela péct bulky a dopadlo to otřesně! :D už nikdy víc. a jinak vše vypadá mox hezky :)
    A pokud se tady nějaký takový komentář objeví, tak to jednoduše ignoruj :) stejně si myslím, že to píší lidi, kteří za den sní jablko, 4 listy ledového salátu a mají komplexy, že nemůžou zhubnout..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, na blogu je mám :) http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/2014/11/domaci-celozrnne-bagely.html
      Určitě si je upeč ! :) Ikdyž napoprvé se ti bude zdát trochu divné to vaření :D Alespoň mě to tak připadalo....
      Polévky jím, ve škole mi dost vyhládne, ikdyž mám velkou svačinu :D :) A odpoledne taky velká sváča, a po večeři ještě druhá večeře... :D
      Nevím, kdo takové komentáře/emaily píše....Možná jak říkáš - ti, co chtějí zhubnout, ale třeba i zarytí fitnessáci, kteří chodí na soutěže a jí opravdu striktně...Já je za to obdivuju, a proto doufám, že oni to nepíšou....Každý je jiný... :) A každý má jiné cíle :)

      Vymazat
  2. hrozně se mi líbí ty celozrnné housky a bagely, ale kašičky také krásné, prostě klasika :))
    ten poslední odstavec bych vytiskla všem lidem, kteří mi říkají, proč posiluji, a pak sním čokoládu, nebo že jím moc/málo, nezdravě .. máš naprostou pravdu a mluvíš mi tím z duše :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju ! Taky mi to říká pár lidí...Ale co by to potom byl za život, kdyby člověk žil 100% zdravě ? A jde to vůbec ? Já si takový život představit neumím :-/ :)

      Vymazat
  3. Opravdu? já právě na takové blogy nemůžu narazit vůbec.. hrozně ráda bych si právě přečetla, jak to měly jiné holky ;)
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)