sobota 6. prosince 2014

Novinky do spíže i ledničky VII + kratší povídání o tom, co "nezdravého" jím a nevadí mi to

Ahojky!
Dnes mám pro Vás další článek - už tu dlouho nebyly nákupy. Byl Mikuláš a já dostala několik mých oblíbených stálic, ale také pár novinek.


 
A začneme tedy zmíněným Mikulášem. Tohle je první část mé nadílky, něco jsem dostala, něco jsem si koupila za peníze, které jsem dostala. Na nekvalitní fotce  můžete vidět WaldenFarms sirupy, 3 Schogetten kokosové, sušené fíky a datle, zelený čaj a oříšky v karobu a čokoládě. Asi jsem byla hodná <3 :D



  Ano, už i já ! Už vidím ty pohledy a co si někteří budou myslet.....Každý má na Waldenfarms svůj názor. Já se po přečtení článku od Marri fit rozhodla, že si tyto sirupy koupím.



 
A na tohle by taky byly chytré řeči. teď jen zmíním, že se jedná o para a kešu oříšky v čokoládě a slunečnicová semínka, mandle a arašídy v karobu. Více se vyjádřím na konci článku, což bude takové shrnutí celého tohoto dílu. 




No, někteří si zřejmě už budou myslet, že jsem upustila od zdravého životního stylu, a to ještě nejsme na konci prosím pěkně.  Podle mě jedna z nejlepších čokolád. A opět dodávám - vyjádřím se k tomu na konci článku.




Sušené fíky - aneb už by to chtělo nějakou změnu, co si dám do toho tvarohu :) Ovšem banán a arašídové máslo/ořechy se nezmění.



To samé mám v plánu s těmito sušenými datlemi - opět do tvarohu či jogurtu :)




  A druhá část mé nadílky - datlový sirup, kterým si ráda osladím ranní kaši. Flapjack chocolate extreme a tyčinky New Bar s příchutí červená řepa - to jsem dostala dnes od mé babičky (spolu s poukázkou do zdravé výživy <3 ) - aneb jeden z mála lidí, kteří již pochopili, že se stravuji trochu jinak než předtím a jeden z mála lidí, kteří mě v tom podporují <3 Moc děkuji, babi ! Aneb moje babička ví, jak mě potěšit :)




  
Zde ukázka tyčinek, které jsou na fotce výše - jsem na ně opravdu zvědavá ! :)


 A Flapjacky...Ty nezklamou....A tato příchuť určitě taky ne :)



 A dále tu máme proteinovky, které jsem kupovala asi před měsícem. Můžete se těšit na recenzi :)




 A mamka koupila ve zdravé výživě quinou. Na obalu bylo napsáno, že se dá používat jako příloha, ale vzhledem k té cenně by to byla velice drahá příloha. To by člověk musel použít skoro celé balení....Její velikost se po uvaření moc nezmění. Ale dát si ji třeba ráno do kašičky, to je něco ! Opět bude recenze :)





 Mamka koupila ve zdravé výživě pro změnu špaldové těstoviny. Už jsme je měly, nejsou špatné, ale u těch těstovin moc nerozlišíte, o jaké se jedná :)





 No, tohle taky není zrovna zdravé, ale já to prostě musela koupit. Ráda zkouším nové věci a už to chtělo nějakou změnu, tak do košíku (v Bille) putovaly tyto sójové párky - ještě jsem je neměla, jsem na ně zvědavá, takže až je ochutnám, tak napíšu :)






A protože jsme na spoustě blogů a na instagramu četla samou chválu na Milko Řecké jogurty, dnes jsem si je přihodila do košíku v Albertu. Tak jsem na ně velice zvědavá ! Nehodlám si je kupovat pravidelně, ochucené jogurty nejím, ale vyzkoušet jsem je chtěla :) Takže po sto letech zase nějaký ochucený jogurt (no dobře, když jsem byla nemocná, měla jsem čokoládový Termix, který jsem dostala ve škole k obědu, takže bych měla správně napsat, že si dávám ochucený jogurt po necelých 14-ti dnech) 




  
Rozinky, koupené v Kauflandu - ty se hodí nejen o Vánocích - přidávám je skoro do všeho sladkého, co peču :)



 
 A nakonec zde přidávám i můj dnešní úlovek, které mi babička koupila dnes k svátku (který budu mít za týden). Už nějakou dobu jsem pečlivě listovala v letácích (hlavně Tesco), jestli se někdě náhodou neobjeví miska ve tvaru srdce, kterou jsem již na několika blozích viděla. Čekání bylo nekonečné.....takže když jsem dnes tyto misky zahlédla, byla jsem štěstím bez sebe ! Já chtěla původně jen jednu, nějakou větší (jak vidíte na obrázku), ale on to byl přímo set 3 misek, ale to vůbec nevadí ! Pro každou si najdu využití ! A dokonce to má všestranné využití - je to žáruvzdorné, dá se v tom i něco upéct v troubě :)



SHRNUTÍ: Chtěla bych se vyjádřit k pár věcem, které se v dnešním článku objevily. Na všechno mám více či méně stejnou odpověď, ale chci se vyjádřit ke každému zvlášť.
Na začátek říkám - nežiji 100% zdravě. Řídím se pravidlem 80:20. Nikde jsem nepsala, že žiji striktně zdravě Také proto jsem blog nazvala "Lucčin zdravý životní styl". Tím jsem chtěla (chci) ukázat, jak vypadá zdravý životný styl Z MÉHO pohledu. Prošla jsem si anorexií, kdy jsem si spoustu věcí odpírala. Ale proč své tělo trápit ? Proč mu nedat to, co chce ? Mé okolí má také připomínky ohledně toho, že už nechci jíst pizzu, hranolky a já nevím co všechno. K tomu jsem se už vyjadřovala v TOMTO článku. Opakuji, že já jsem si zvolila tento životní styl. Ten dosavadní jsem změnila asi proto, že mi nevyhovoval. To, jak se stravuji teď, mi vyhovuje velice (obzvlášť když si tělo žádá postupně čím dál tím víc a já pomalu přestávám mít nápady, jaké jídlo dne mám zvětšit). Ale nyní už přímo k potravinám.
Začneme třeba WaldenFarms sirupy. Jak jsem uvedla u fotky, po přečtení článku u Marri fit jsem se rozhodla, že si je prostě koupím. Když se člověk zamyslí, konzervanty jsou v téhle době ve všem a kdybychom se jim měli vyhýbat, nejedli bychom snad nic. Já bych řekla, že jím zdravě, takže to, že nějaké Éčka příjmu z WF sirupů mě vážně nezabije. A ani si nebudu valit do jídla půlku sklenice, nějaké 2 lžíce Vás vážně nezabijou (zkuste si přečíst složení některých potravin, co kupujete....možná budete překvapeni, co všechnou obsahují...). Tyto sirupy řadím do těch 20.... (pravidlo 80:20).
Ořechy v čokoládě/karobu - Koupila jsem si to poprvé v životě. Opět opakuji, řídím se pravidlem 80:20. Celý den jím zdravě, takže když si dám (třeba do tvarohu) pár kuliček, vážně mě to nezabije. Ani Vás. Žádná pneumatika Vám nenaroste. Pokud byste to však to sebe ládovali ve velkém, pak už by se mohlo začít něco dít.
Čokolády - opět to samé jako u oříšky v čokoládě/karobu a WF sirupů - pravidlo 80:20. Nedávám si čokoládu každý den, ale když si tělo prostě řekne, že chce čokoládu, tak si ji prostě dám. Nějaké 2 kostičky člověka nezabijou. Horší je, když si to člověk odpírá - dlouho, dlouho, až se jednoho dne přistihne, že snědl celou na posezení. A pak má výčitky. Mě osobně se to nestává, protože si ji dám, když mám chuť, ale znám osoby, které to tak mají....A nějaké rady když máte chuť na čokoládu, dejte si (třeba) ovesné vločky....No, radši bez komentáře....
Sójové párky - další asi ne moc zdravá potravina. Chci to vyzkoušet, neříkám, že to budu jíst 7 dní v týdnu.

To by bylo pro dnešek vše. Ten konec je trochu delší, než jsem předpokládala, ale potřebovala jsem se rozepsat. I na některých jiných blozích mají někteří připomínky, když si dá někdo kousek čokolády nebo něco jiného....Proč sakra ? Jaký by byl ten život, kdyby člověk žil 100% zdravě ? Anorexie se zde nepočítá, protože v tom období se člověk zrovna zdravě nestravuje (ikdyž si to myslí). Ale jedno společné to má - v anorexii si odpíráte to, co máte rádi. Proč si něco takového odpírat ?

PS: Ve článku možná píšu nesmysly, věty jsou halabala, ale když se rozepíšu, tak to tak je.
Jaký názor máte vy ?
PS2: U většiny těchto potravin se v budoucnu můžete těšit na jejich recenzi :)



2 komentáře:

  1. Ty lidi jsou tak hloupý :D To stejné psali i mě. Tvrdíš, že jíš zdravě a přitom jíš tolik jídla a čokoládu a říkáš si, že jíš zdravě? :D u toho nejde jinak než se smát :D i když je fakt, že poslední dobou je to spíš 70:30 no..:D jinak tu čokoládu si konečně musím koupit! :3
    The-biggestfear.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to děs :( Já si prostě neodpírám, snažím se poslouchat potřeby svého těla :) A já jedu těch 80:20 no....Určitě je to lepší než jet 100%, odpírat si a pak stejně sníst toho hodně najednou....Já si třeba neumím představit ten cheat day.... :D :) A čokošku si kup ! :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)