čtvrtek 1. ledna 2015

Omáčka s tofu, rajčaty a cuketou

Ahojky!
Doma se mi sešly loupaná rajčata z konzervy, tofu a cuketa, což vedlo ke vzniku této "omáčky".
Menší inspirace zde.


INGREDIENCE:

  • 1/2 plechovky loupaných rajčat (i se šťávou, cca 200g)
  • 1/2 malé cukety
  • kousek červené papriky
  • 100g tofu natural
  • 1 lžíce kečupu (já použila kečup se stévií/ nemusí být)
  • sůl, pepř
  • olivový olej
  • příloha: těstoviny (např. špagety)

POSTUP:

  1. Těstoviny uvaříme dle návodu na obalu.
  2. Na pánvi rozehřejeme trochu olivového oleje a přidáme na malé kousky nakrájenou cuketu, papriku a rajčata.
  3. Dusíme asi 5 minut, poté přidáme na kostičky nakrájené tofu, dle chuti osolíme a opepříme. Můžeme přidat také kečup.
  4. Dusíme dalších 5 minut (důležité je, aby cuketa s paprikou změkly).
  5. Uvařené těstoviny dáme na talíř a polijeme omáčkou a podáváme.
Dobrou chuť :)

4 komentáře:

  1. To vypadá moc hezky, já bych si klidně ještě naložila i víc:)
    A máš moc zajímavý blog, navíc...má jmenovkyně :3 :DD
    Moc ráda si blog zakládám k oblibeným a zase si ho projdu celý, je tu fajn inspirace a přeji ti krásný Nový rok!:-)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recept je na jednu porci, tudíž to, co je na fotce, je celkové množství :)
      A děkuji ! Ráda slyším, že se blog někomu líbí :)
      A tobě také krásný Nový rok :)
      PS: Tvůj blog mám v seznamu oblíbených blogů :)

      Vymazat
  2. Mňam! Jen škoda, že mám cuketu dostupnou jen v létě, kdy ji pěstuje děda.. Mamka mi ji jinak odmítá kupovat :D jinak kolik g špaget si dáváš? :)

    Nevidím důvod, proč by mělo být cvičení večer škodlivé, ale tvůj článek si ráda přečtu a třeba názor změním :) Váha mi ted hodně stoupla z vánočního prasení :D a děkuji :) ten den jsem jedla na mě poměrně málo.. Normálně jím ještě víc :D
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cuketu jsem si vzala po dlouhé době, pravidelně ji nekupuji, radši si počkám na léto, kdy mám ze zahrady od obou babiček :)
      Dávám tak 100 - 120g špaget, vlastně nejen špaget, ale i příloh obecně. A když mám rest day (a zároveň) refeed, dám klidně i 150g přílohy....A plánuju někdy zkusit v ten den 200g vloček :) Hold se sacharidy problém nemám :)
      Jinak nemyslela jsem to tak, že cvičení večer nějak škodlivé, jen jsem někde četla, že cvičení večer tě může moc nabudit a pak třeba nemůžeš usnout :) Ale každému vyhovuje něco jiného - když mám ve škole dlouhý den, končím se cvičím zhruba v 18h nebo 18:30h, prostě záleží, jak mám čas :) Ale raději cvičím ráno :)
      Držím palce, ať váha roste :) A jsem zastáncem, že je lepší pomalé přibírání, ať si na to zvykáš (psychicky)... :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)