neděle 18. ledna 2015

Střípky z kuchyně XX

Po 14 dnech vás opět vítám u dalšího dílu této rubriky!
Jak jsem zmínila ve včerejším článku - celkem 11 dní (nepočítám tento pátek, sobotu a něděli) jsem strávila převážně nad učením, čas jsem si našla na cvičení, ale na blog už ne. Jsem ráda, že už to mám za sebou.

 A začneme třeba jednou ze snídaní :) Na fotce můžete vidět 2 dýňové wafle (recept zde), bílý jogurt smíchaný s karobem a banán :)




 Jedna menší večeře aneb nechce se mi nic vařit....Domácí celozrnný chléb a cottage smíchaný s uvařeným vajíčkem :)





První (a určitě ne poslední) tvaroh s banánem, arašídovým máslem a WF čoko sirupem :)





 Domácí celozrnné bagely (zde) s arašídovým máslem, banánem a v misce jogurt s karobem :)





 Opět jednoduchá večeře v podobě celozrnných těstovin od Alnatury s tuňákem a zeleninou:)





 Další tvaroh - v tom samém provedení jako minule - jen jsou zde navíc i dýňová semínka :)




 Ovesno-jáhlová kaše s quinoou, banánem, kiwi, datlovým sirupem, skořicí a arašídovým máslem <3





 Cizrnová polévka od maminky :)



 A druhý chod jsem vařila já - celozrnný bulgur se špenátem a šunkou :))




 A minulý víkend jsem pekla domácí celozrnný chlebík :)



 A dala jsem si ho na večeři s vařenou červenou řepou a vejci :)





 Opět kašička - v tom samém provedení jako ta předchozí (jen skořice je zde přimíchaná přímo do kaše)





 Úžasný oběd - sójová čína se zeleninou a dýňové hranolky :)






A minulý víkend jsem pekla i celozrnné housky :)





 A jedna z večeří - celozrnné farfalle s dýňovým pyré :)






 Další snídaně - celozrnné bagely, bílý jogurt s karobem a kousek kiwi (jen kousek....zbytek byl snězen dřív než jsem fotila - což je u mě běžné....)



Snídaně - 2 dýňové wafle - ta spodní je namazaná arašídovým máslem a čokoládovým dipem od WaldenFarms a na tom je banán, potom druhá wafle a nakonec zalito javorovým sirupem :)






 Celozrnný kuskus s tofu a zeleninou :)





 Snídaně - 4 celozrnné super sandwiche od Penamu (3 s čoko dipem od WF, 1 s arašídovým máslem) a bílý jogurt s WF borůvkovým sirupem (aneb testuji novinky).
PS: Omlouvám se za nevzhlednou fotku.... ;)





 Čínské nudle z Markse and Spencer s tofu, cuketou a paprikou :)




REFEED DAY číslo 1

 Ten jsem měla minulý týden ve čtvrtek :) Ještě mi zde chybí svačina ze školy (4 celozrnné super sandwiche s WF čoko dipem) a druhá večeře - balení Racio cornies :)

 Snídaně - rýžová kaše - jedna s kakaem a WF čoko sirupem, druhá se skořicí a javorovým sirupem :)



 Poněkud netradiční oběd - sladký ! Basmati rýže s banánem a čoko-kokosovým proteinem :)


 Svačina - rýžová kaše s karoem, banánem a datlovým sirupem :)




 Večeře - grilované krůtí maso s Basmati rýží :)


REFEED DAY číslo 2

 Ten jsem měla včera - obě svačiny jsem musela dát do krabičky (jedna na fotce chybí)
 Snídaně - rýžová kaše - jedna s karobem, banánem a WF čoko sirupem, druhá s mraženým lesním ovocem, skořicí a WF borůvkovým sirupem :)



 Svačina do krabičky - rýžová kaše s karobem, banánem a WF čoko sirupem :)




 Oběd v restauraci - pečené rýžové nudle s kuřecím masem a zeleninou :)




Večeře - Basmati rýže a sójové párky se zeleninou :) Recept zde.
PS: Poprvé jsem snědla 200g rýže na porci ! :D



Střípky z dnešního dne (18.1) :)
PS: Není zde všechno jídlo, spoooousta nevyfocena :D

 Dnešní snídaně - ovesná kaše s quinoou, banánem, sušenými fíky, datlovým sirupem a arašídovým máslem (které už se značně ponořilo do kašičky...)
PS: Konečně větší talíř ! Můžu vařit větší množství ! :D





 Dnes jsem poprvé ochutnala batát - udělala jsem si batátové hranolky a k tomu jsem si ugrilovala kuřecí maso :) A řeknu Vám, batáty jsou vážně výborné !





 Dnešní jednoduchá večeře - domácí celozrnný chléb, avokádová pomazánka a vařené vajíčko :)




A když jsem tak přemýšlela, tak mi došlo, že jsem vám zapomněla vyfotit gril, který jsem dostala na Vánoce ! Takže tímto Vám představuji moji hračku ! :D


Tak, to by pro dnešek bylo vše. Doufám, že se Vám dnešní díl líbil.
Taky se stejně jako já nemůžete dočkat amerického týdne v Lidlu ? Kolik arašídových másel si plánujete koupit ?
Milovníci avokádo, šup šup do Kauflandu, kde ho mají v akci ! :D
Už jste někdy měli batáty ? Pokud ano, co na ně říkáte ? Chutnaly vám, či ne ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)