úterý 6. ledna 2015

Novinky do spíže i ledničky IX - aneb doplňování zásob po Vánocích

Ahojky! 
Dnes tu mám pro Vás další díl novinek do spíše i ledničky. Dnes to ovšem žádné novinky nebudou - podíváme se společně na to, jak jsem po Vánocích naplnila ledničku k prasknutí doplnila zásoby svých oblíbených potravin do ledničky a spíže :)




Takhle nějak to vypadlo po Vánocích, kdy bylo potřeba doplnit zásoby. Nutno podotknout, že všechno to jídlo je pro mě :D :D :D



Jak jsem psala v minulém článku - dlouho jsem neměla sýr typu camembert, a takhle to dopadlo, když byl tento sýr v akci :D




Po dlouhé době jsem do košíku přihodila také mozzarellu, která putovala k lasagním :)





Také tofu putovalo do košíku :) Já mám nejraději to neochucené, protože si ho pak můžu okořenit dle chuti :)





Krájený eidam na svačiny k pečivu :)




Cottage - aneb nakupujeme v akci :D





Také jsem doplnila zásoby tvarohu - počet byl samozřejmě mnohem vyšší a o pár dní později se konal další nákup zásob, tentokrát však v Penny marketu. 











A co Vám udělá obrovskou radost při nákupu ? Když narazíte na kakaovo-oříškový krém od Šmakouna, který stojí 10 Kč !!! Bohužel už tam byly jen dva :(( :D






Pro změnu Basmati rýže - ale nejraději mám jasmínovou :)






Celozrnné farfalle od Alnatury - moje oblíbené těstoviny :)




Bylo potřeba také doplnit zásoby toustového chleba :D :)







Poprvé v životě jsem si koupila také tarhoňu, kterou jsem již měla možnost ochutnat ve škole :)






A kuskus také začal docházet, tak jsem vzala rovnou dvě balení :)





No a zakončíme to nákupem z Tesca, kde jsem narazila na Šmakouny s 50% slevou. Jeden mexiko, druhý meruňkový. Bohužel od každého jen jeden :( :D


Co vy, dělali jste po Vánocích nějaké nákupy aneb doplňování zásob ? :D 
PS: Dnešní díl nebyl o novinkách jako spíše o doplňování zásob potravin, které (většinou) běžne nakupuji. Tak ať alespoň víte, jak to vypadá :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)