neděle 4. ledna 2015

Střípky z kuchyně XIX

Vítám Vás u prvních Střípků z kuchyně v novém roce 2015 !
Doufám, že se Vám budou líbit, třeba stejně jako v minulém roce.
Jo, a ještě jednou přeji vše nejlepší no Nového roku :)

 

A začneme ovesnými waflemi. Recept mám odtud. Každou wafli jsem namazala kakaovo-oříškovým krémem od Šmakouna i arašídovým máslem, navrch pokladla banány a zalila WF pancake sirupem :)





Na oběd jsme si jeden den s mamkou udělaly pečené cizrnové placičky (recept přidám) a sójovou čínu se zeleninou :)





Vanička tvarohu a 150g bílého jogurtu, banán, Emco ovesné polštářky a WF caramel sirup :)






Sójové párky se zeleninou a basmati rýží :) Recept zde.






Jedna super-vzhledná druhá večeře :D Krůtí šunka, camembert a racio cornies kukuřičné :)





Ovesná kaše s chia semínky, čoko-kokosovým proteinem, banánem, mraženým lesním ovocem, WF pancake sirupem a arašídovým máslem :)




Jednoduchý oběd - kuřecí křídla a basmati rýže :)




Tvaroh s tom samém provedení jako minule :) S jogurtem, banánem, Emco ovesnými polštářky a WF caramel sirupem :)





Celozrnné špagety a omáčka s tofu, rajčaty a cuketou :) Recept zde.




Další druhá večeře :D Krůtí šunka, camembert a tmavé křehké plátky :)





Snídaně aneb když nemáte chuť na kaši ani na wafle :D Čtyři celozrnné super sandwiche od Penamu - dva s arašídovým máslem a dva s Choceňským pomazánkovým s čokoládou :)




Rodinný oběd - grilované kuřecí maso, brambory pečené v troubě a zeleninka k tomu :)





Tvaroh, banán, WF caramel sirup, arašídové máslo :)





Jedna z večeří - kuskus se šmakounem mexiko a zeleninou :)





Opět druhá večeře - tentokrát bílý jogurt, meruňkový Šmakoun, Emco ovesné polštářky a WF pancake sirup :)





 Ovesná kaše s banánem, mraženým lesním ovocem, datlovým sirupem, WF pancake sirupem, skořicí, arašídovým máslem a Choceňským pomazánkovým s čokoládou :)






 Tvaroh v tom samém provedení jako minule :D





Jedna z večeří - celozrnné těstoviny s brokolicí, šunkou a cottage sýrem :)





 A opět wafle - stejný recept jako wafle z první fotky - jinou barvu způsobilo to, že jsem datlový sirup nedala do těsto, ale nahoru na wafle :) Zde jsou s bílým jogurtem, banánem, datlovým sirupem a arašídovým máslem :)






 Tofu s cuketou, hráškem a fazolovými lusky a jako příloha tarhoňa :)




 A opět tvaroh...Ano stejný jako minule...Já vím, už s tím mám jít někam :D





 Omlouvám se za další nekvalitní fotku - opět už bylo hodně pozdě, večeře po tréninku s trenérem - celozrnný kuskus se šmakounem mexiko a cuketou.





 No a chvíli po večeři uvedené výše následovala ještě druhá večeře v podobě bílého jogurtu s meruňkovým šmakounem, ještě je tam schované Dobré z ovsa a zalité je to WF pancake sirupem :)


REFEED DAY

 Tentokrát jsem měla rest day a tudíž i refeed v sobotu. Rest day vážně nesnáším, ale refeed mi to alespoň trochu zpříjemní :) Takže v sobotu žádný sport, jen učení, chození do kuchyně pro jídlo, vaření oběda a večeře..Jo a taky jsem upekla bagely, aby se neřeklo :D Opět začne škola, takže je potřeba doplnit zásoby, ať mám co snídat :D :)
Nefotila jsem vše, co jsem snědla - k obědu i k večeři jsem měla ještě salát z červené řepy s hráškem (což mívám i normálně, jen to nefotím, protože se nedá říct, že by to bylo nějak fotogecické :D... promiň řepo.... ) A po večeři jsem měla ještě balení Racio cornies kukuřičné se lněným semínkem :)




 Minimálně v refeed se mi kaše do talíře prostě nevleze. A věřím, že brzo tomu tak bude i v ostatní dny, protože hodlám porci vloček i nadále postupně zvyšovat :D
Zde rýžová kaše - v talíři s kakaem, banánem a WF caramel sirupem a v misce s mraženým lesním ovocem, skořicí a datlovým sirupem :)





 Svačina - 4 super sandwiche celozrnné od Penamu zapečené jako tousty :)




 Oběd - celozrnné těstoviny se špenátem a cottage :)




 Svačina - rýžová kaše s karobem, banánem a WF caramel sirupem :)






Večeře - sójové párky se zeleninou a jasmínovou rýží :)






A nakonec celozrnné bagely, které jsem v sobotu pekla :)





 
Dnešní snídaně - ovesná kaše s banánem, kaki, skořicí, datlovým sirupem a arašídovým máslem :)






 Oběd - přírodní rybí filé s bramborem :)






 Svačina - tvaroh s banánem, WF čokoládovým sirupem a arašídovým máslem :) Do tvarohu jsou ještě přimíchaná dýňová a slunečnicová semínka :)





Lasagne s kuřecím masem, rajčatovým protlakem a mozzarellou. Bohužel se mi nikdy nepodaří vytáhnout ze zapékací mísy s tím, aby si udržely hezký tvar. To se vždy povede až u té druhé poloviny.....No, tak aspoň pro představu taková ochutnávka :D Recept určitě přidám :)



Co dobrého jstě měli tento týden vy ?
Jak vidíte, některá jídla se mi tu opakují - např. sójové párky se zeleninou a rýží - tato kombinace mi moc chutnala, a protože jsme potřebovala v refeed sachry, dala jsem si je znova :) Také jsem měla dvakrát Šmakouna mexiko s kuskusem - končící trvanlivost a s kuskusem mi to moc chutnalo :) To samé meruňkový šmakoun s bílým jogurtem :)
Jinak jsem zjístila, že meruňkový šmakoun není špatný ! Když jsem ho měla poprvé, moc mi nechutnal...Zdálo se mi to moc umělé. Ale teď to bylo jiné...Asi si ho budu semtam kupovat :D Co vy, máte rádi šmakouna ?
PS: Příští týden se těště na další díl nákupů potravin, Fitness TAG (já vím, já vím, jsem sto let za opicema, ale chci, abyste se o mě něco dozvěděli - ikdyž moc novinek tam nebude :) ) A možná nějaký povídací článek :)
PPS: Chtěla bych jen upozornit, že to, co fotím, není všechno jídlo, které za den sním. Nefotím všechny svačiny a druhé večeře, protože to občas není moc vzhledné :D A třeba ve škole svačinu nefotím - to je prostě pečivo + šunka nebo sýr a třeba proteinová tyčinka :) A samozřejmě nefotím ani proteinové nápoje :)
PPPS: Druhé večeře se časem zvětší, tohle je jen takový pomalý rozjezd po Vánocích :D Ale tělo si žádá víc :-))
PPPPS: Už jdi s tím PS ty víš kam, já vím :D Příští díly budou opět chudší, protože opět začne škola jak můžu psát do článku tak sprosté slovo a tudíž obědvat budu ve škole a večeře bude spíše v podobě pečivo (alespoň následující týden, protože jsem teď 14 dní měla na večeři teplé jídlo, tak to chce změnu :) )
Mějte se krásně ! A nějak to zítra v té škole přežíjte ! :)

5 komentářů:

  1. Ty ovesné kaše a wafle vypadají prostě famózně! :) A jinak - vůbec by mě nenapadlo jíst kaši z talíře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju ! No já ji jednu dobu jedla z misky, ale pak jsem zvětšila porce a už bylo potřeba větší nádobu ;)

      Vymazat
  2. těstoviny s cottage a špenátem jsou nejlepší! :3
    No jíš krásně jako vždy :) hlavně se mi líbí, jak nápaditá jsi a máš stále nový a jiný jídla! úžasné:)
    Už jsem poprvé ve fotku byla a je to skvělý! :) myslím, že jím hodně. Nedávno jsem si to počítala a snědla jsem 8700 kj, což je myslím si dostatek :D Já doma cvičím tak 15-20 min, 25 max a ve fitku budu tak hodku, hodinu a půl ;) Jídlo mi na přibírání stačí (hlavně je to díky sladkému no :/ :D) a už mám přibrat jenom 2 kg ;)
    Jasný :D jako až si třeba nějaký ty svalíky vybuduju, tak budu taky potřebovat více.. nechám to na tělu. Zatím žádné známky nehlásí a díky mé ana době jsem si našla signál podle kterého poznám jestli mám hlad nebo ne (nehledě na to, co říká žaludek), akorát mám problém s nezdravým jídlem (snadkostmi) hrozně se jimi přejídám :( ale věřím, že to po čase zmizí :)
    A podle čeho doma cvičíš? :) a ve fotku si měla nějakého trenéra? :) já totiž jsem úplně mimo a skoro žádný cviky neznám :/ :(
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuju :) No, tak zrovna teď mám období, kdy zkouším nové věci (způsobeno hlavně tím, že jsem byla doma a měla jsem možnost vařit :) ) ale jinak jím pořád to samé - viz bagely, kaše, kuskus, těstoviny... :D
      Držím palce, ať to přejídání zmizí ! Je sice pravda, že je důležité poslouchat své tělo, ale když se jedná o ZP, už se tím řídit nedá....
      Doma cvičím např. podle FitnessBlender (o nich jsem psala tady), ale dřív jsem cvičila i s XHITEM, ale to se mi zdá už moc lehké :D teda alespoň některá cvičení :) A ve fitku trenéra doporučuji, naučí tě správné technice na strojích a hodně cviků s volnými váhami :)

      Vymazat
    2. Zapomněla jsem na ten odkaz : http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/2014/12/zacvicte-si-s-fitnessblender.html

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)