sobota 17. ledna 2015

Novinky do spíže i ledničky X

Ahojky!
Po dlouhé době se zase ozývám. Chtěla bych se omluvit, že tu teď dlouho nebyl žádný článek - minulou neděli ani Střípky z kuchyně. Teď jsem měla 14 dní ve škole pořádný záběr, samé písemky....Na psaní článků vůbec nebyl čas. A na nějaké vyvařování taky ne. Takže vám to tuto neděli vynahradím a fotek bude ve Střípcích alespoň více :)
A protože jsme dnes byly nakupovat (M&S, IKEA aspol.), tak tu pro Vás mám nákupy. Některé věci jsou koupené dnes, jiné v posledních asi 14 dnech :)


Walden Farms
Konečně mi dorazila má objednávka výrobků Walden Farms. Bohužel neměli Pancake sirup, tak jsem si místo toho vzala jeden borůvkový navíc (původně měl být jen jeden). Přestože jsem na jejich arašídové máslo četla negativní recenze, rozhodla jsem se ho vyzkoušet - tak jsem zvědavá. Opět se můžete těšit na recenzi :)
 PS: No co, něco jsem si na ty Vánoce koupit musela ! :D
PPS: Jak jste si možná všimli, borůvkový sirup je již otevřený... ;)
PPPS: Pro koho je to chemická laboratoř ? :D





Šmakoun meruňka
Tentokrát jsem na Šmakouna bohužel nenarazila ve slevě, ale koupila jsem si ho rovnou ve zdravé výživě. Po těch 14 dnech jsem se musela nějak odměnit :D Hlavně si to umět zdůvodnit, že jo
Nějak mi posledně zachutnal noo :)




Amunak brokolicová svačinka
 A když už jsem tam byla, vzala jsem si rovnou dvě Amunak brokolicové svačinky (bohužel jedna byla snězena dřív, než jsem ji stihla vyfotit..... :D )




Rýžové a jáhlové vločky
V Kauflandu měli ve slevě různé druhy vloček, tak jsem příhodila do košíku rýžové a jáhlové :) 




Pohankové vločky
A kromě jáhlových a rýžových vloček jsem do košíku přihodila také pohankové vločky :) Pohankovou kaši jsem již měla, ale z celé pohanky, ne z vloček :)




Kešu oříšky
Mám nejhodnější mamku, která mi udělala radost a koupila mi kešu :)





Madeland Fitness
 A ještě jsem si v Kaufu koupila Madelnad Fitness :)





 Krájená rajčata
Jo a tak krájená rajčata....Třeba na omáčku k těstovinám  :)



RÝŽOBRANÍ Z LIDLU :D

Maxi balení jasmínové rýže
 Čím udělá mamka radost normální dospívající dívce ? Že jí donese nějakou kosmetiku, oblečení atd....A čím udělá mamka radost mě ? Že mi donese 5 kg jasmínové rýže :D :D :D 




Celozrnný toustový chléb z Lidlu :)



 Marks & Spencer


 Po dlouhé době jsem se zase dostala do , tak jsem si do košíku přihodila 4 smooth arašídová másla (na prvním místě je ale stále Lidl!), 2 čínské nudle a babička mi udělala radost tím, že mi koupila ovesné hrudky, které vidíte na fotce :) Jasně, není to nic fitness, jsou tam cukry blablabla....Na druhou stranu kdo říká, že si to budu dávat každý den a ještě k tomu v lavoru ?! :D



 A zde trochu bližší fotka zmíněných hrudek (musli ?). Ano, nezdravá zapékaná klasika. Ale to mě nezajímá. Já nežiju 100% zdravě a cereálie tohoto typu jsem si koupila po dlouhé době (když nepočítám Dobré z ovsa) a už si je třeba dlouho nekoupím :)




 IKEA

 No a do IKEI jsem se také moc těšila ! Už dlouho jsem měla v plánu koupit nějaký větší hluboký talíř na kaši, a bylo mi jasné, že v IKEI je výběr velký :) Nakonec jsme s mamkou odnesly celkem 6 hlubokých talířů - 3 bílé a 3 modré. 
No a strašně se mi líbila ta miska, kterou jsem už viděla na instagramu...A i ten...hrnek ? :D Tak jsem si to taky musela vzít no.... :D


Co dobrého jste si koupili vy ? Jaký máte názor na  Walden Farms ?
Také se těšíte na americký týden v Lidlu, který by měl v nejbližší době být (minulý rok to bylo koncem ledna, že ? :) ). Já teda určitě, hodlám koupit minimálně 15 kousků arašídovým fešáků <3 Takže jako ostříž sleduji leták a internet :D
A najde se tu někdo, kdo má doma stejný pytel rýže jako já ? :D A to není všechno přátelé, ještě mám doma zbytek Basmati rýže a ještě 500g jasmínové no a pak ještě tu natural kulatozrnnou ze zdravé výživy :D
 Nebo jste si třeba koupili nějaké nové kousky do kuchyně ? :) Já jsem prostě nemohla odolat :)


4 komentáře:

  1. všechno vypadá skvěle! To mě by mamka ten sýr nekoupila :D měla by řeči, co to zase jím za light věci, že zase začínám jíst věci bez tuku atd, atd.. navíc mi stále "nadává", že jím zrní. Taky jste s mamkou měli podobný problém ohledně tvého pohledu na jídlo? :D
    A šmakoun meruňka.. FUUUJ :D větší hnus jsem nejedla! :D já chtěla tu rýži z lídlu taky, ale mamka si myslela, že je to strašně velké balení. Hlavně že za týden snědli 1 kg basmati! :DD
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ten sýr koupila na rest dny, kdy se do sebe snažím dostat hlavně sacharidy a trochu omezuji tuky a bílkoviny ;) Jinak bych si to nekoupila :)
      Ten problém ohledně problému na jídlo s mamkou myslíš v anorexii nebo až po ? Během anorexie samozřejmě měla námitky, že odmítám jíst nezdravé věci...Ale proti těm zdravým nic neměla, protože ona se taky o tu zdravou stravu zajímá...A já i během anorexie normálně jedla rodinné obědy i večeře....Teď už můj pohled na jídlo zná (samozřejmě ho nemusí chápat, ale je to lepší pohled než během anorexie, takže je ráda...ikdyž jí stále udivuje množství, které sním :D )....A když si vařím zdravá jídla, tak si je taky dává :)
      Mě ten šmakoun poprvé taky nechutnal...Ale nějak si mi asi změnily chutě...Aspoň v tomhle :)
      No tak ta rýže je v podstatě jen pro mě...Taťka jí normální bílou rýži a když si dávám rýži s mamkou, máme obvykle natural nebo rýži tří barev :) Mamka taky chvíli váhala, ale nakonec mě překvapila že ji koupila....S mou spotřebou to stejně dlouho nevydrží :D

      Vymazat
  2. Mohla bys mi prosím říct, jak chutnají ta arašídová másla od WF a zda bys je doporučila? Nebo je lepší něco jiného? zaujala mě nejvíce másla, protože ta klasická oříšková zbožňuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, bohužel tě zklamu, ale ještě jsem ty másla neotevřela...zatím jsem se dostala jen k dipům, protože jsem nebyla asi týden doma...Arašídové máslo otevřu asi někdy příští týden, nechci mít vše otevřené najednou :) Pak recenzi napíšu :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)