úterý 27. ledna 2015

Dýňový speciál

Ahojky!
Rozhodla jsem se pro napsání dýňového speciálu - takové shrnutí, na co všechno jsem dýni (zatím) použila :)
Já vím, já vím....Teď zrovna není sezóna, takže to spíše berte jako inspiraci pro tu další :)

Dýňové waflování

 Jak si všimnete, nejvíce oblíbená je pro mě kombinace wafle + bílý jogurt + ovoce (banán) + arašídové máslo (kterým je wafle namazaná, takže ho nemůžete vidět) + sirup (datlový/javorový/WF). Všechny wafle jsou z jednoho receptu, který najdete zde :)

S arašídovým máslem, bílým jogurtem, banánem, hroznovým vínem a datlovým sirupem :)





Opět to samé jako na předchozí fotce :)








A opět to samé :D




 S arašídovým máslem, bílým jogurtem, banánem, hroznovým vínem a javorovým sirupem :)






 S arašídovým máslem, bílým jogurtem, kaki, banánem a javorovým sirupem :)



 S arašídovým máslem, tvarohem, banánem, kaki a karobenou :)





 S arašídovým máslem, banánem, kaki a karobenou :)





 S arašídovým máslem, bílým jogurtem, banánem, kaki a javorovým sirupem





 Jedna fotka z jejich přípravy :)





 S arašídovým máslem, bílým jogurtem, banánem, skořicí a WF pancake sirupem :)





 S arašídovým máslem, bílým jogurtem smíchaným s kakaem a banán :)





Zde už dvě wafle - spodní je namazaná arašídovým máslem a lískooříškovým krémem Šmakoun, na to kolečka banánu, druhá wafle a nakonec zalitá javorovým sirupem :)




Jedna wafle s banánem, arašídovým máslem a WF karamelovým sirupem a druhá s bílým jogurtem, banánem a WF borůvkovým sirupem :)


Sladké pečení s dýní


Dýňové muffiny - recept zde





A další muffiny - tentokrát ovesné dýňové :) Recept zde :)






Celozrnný dýňový chlebíček - určitě vyzkoušejte - recept zde :)




A ještě jedna fotka dýňového chlebíčku :)




Americký dýňový koláč - za mě dobrý, ale možná trochu moc sladký :) Recept zde :)



Dýňové vaření/pečení naslano


V tomto přípradě jsem vyzkoušela jen tři jídla - dýňovou polévku, hranolky (recept zde) a něco-jako-omáčku.

Dýňová polévka - dýňové pyré smícháte se zakysanou smetanou - což ani nemusíte, stačí naředit s vodou, osolit/opepřit, ohřát a jde se jíst :)




Dýňové hranolky a sójová čína se zeleninou :)




Dýňové hranolky s kuřecím masem :)



A opět dýňové hranolky s kuřecím :)






A opět se sójovým masem se zeleninou :)




 Ohřála jsem dýňové pyré, osolila a opepřila a smíchala s těstovinami...No dobře....Nazývat něco takového omáčkou je vážně blbost.


PS: Tento týden mají v Lidlu waflovač, kdo si ho šel koupit ? Mámm ten stejný, koupený před rokem, a mám dojem, že od té doby tam už nebyl (byl tam nějaký s dinosaurem ? :D ), takže pokud waflovač nemáte, šup pro něj ! :)
PS2: Omlouvám se za neaktivitu na blogu, zmíním se o tom v dalším článku :)

2 komentáře:

  1. Dýně je geniální potravina!:) hlavně na podzim je u nás doma stálice:) Diky za inspiraci!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je vážně super ! Moc se mi líbí, že se dá jíst nasladko i naslano :) Na podzim jsem si udělala zásoby, je fajn že celkem dlouho vydrží :) Bohužel jsem poslední spotřebovala asi před dvěma týdny :-( :D A moc děkuji :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)