pondělí 19. ledna 2015

Těstoviny se špenátem a tofu

Ahojky!
Mám tu pro Vás další recept - tentokrát na těstoviny se špenátem a tofu :)
Inspirace zde
Množství surovin je na jednu porci :)

INGREDIENCE:

  • těstoviny (množství je na vás)
  • 150g mraženého listového špenátu
  • 100g tofu
  • 50g bílého jogurtu
  • 1/4 cibule
  • 1-2 stroužky česneku
  • olej, sůl, koření dle chuti


POSTUP:

  1. Cibuli zpěníme na oleji, přidáme špenát a podusíme.
  2. Osolíme, případně přidáme další koření podle své chuti. 
  3. Před koncem vaření propasírujeme do špenátu stroužky česneku. 
  4. Tofu nakrájíme na malé kostky a vmícháme do špenátu.
  5. Přidáme i jogurt a to celé smícháme s uvařenými těstovinami. 
  6. Necháme na alespoň na dvě hodiny uležet v ledničce.
Dobrou chuť !

1 komentář:

  1. Mňam!! Já si dělám něco podobného, ale místo jogurtu a tofu přidám cottage sýr :3 akorát si teda tofu musím vždycky osmahnout na pánvi.. jinak bych to asi nedala :D
    Aha :) tak to máš s mamkou pěkný vztah! snad se k němu taky dopracuji. Moje jídlo by asi nejedla :D bud je bez chuti, nebo málo sladké..
    Hele zkus ty lívance podle toho mého receptu na blogu - dělala jsem je asi 30x a vždycky se povedly! U mě to taky tak vypadá :D Buď kuskus nebo pečivo. A nebo když si připravuji jídlo na další den, tak toho uvařím víc a mám to i na večeři.
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)