sobota 13. února 2016

Mugcakový speciál

Ahojky!
Dnes mám pro vás další z jídelních speciálů - tentokrát mugcakový :)
Mugcaky jsem si poslední dobou velice oblíbila. Dlouho jsem je nejedla vůbec a ani je nechtěla ochutnat - říkala jsem si, že to přece nemůže být nic extra, nějaký koláček z mikrovlnky...No a pak jsem si to jednou udělala a názor jsem hned změnila. Můžete si ho dát prakticky s čímkoliv a navíc na blozích/instagramech najdete spoustu receptů (ne že bych toho využívala, dělám to skoro pořád stejně...ale už jsem si řekla, že to musím nějak obměnit :D). Ráda je jím hlavně o víkendu před tréninkem - zasytí mě dostatečně, ale nenaplní mi žaludek tak, že bych pak cítila, jak mi to "skáče" v břiše při tréninku.No a hlavně jsou moc dobré! <3
Tak to by bylo odůvodnění, proč vidíte na mém instagramu v poslední době mugcaky tak často a teď už se můžeme vrhnout na fotky :)

Mugcake s mandarinkou, arašídovým máslem a nejlepší Lindt 90% hořkou čokoládou <3


 
Kakaový mugcake s arašídovým máslem a Lindt hořkou čokoládou


 Ovesný mugcake, banán, arašídové máslo a mléčná rýže
 


 
Kakaový mugcake s banánem a arašídovým máslem




Ovesný kakaový mugcake s banánem a peanua arašídová pomazánka (z Lidlu, levná nahrážka Nugety)




Kakaový ovesný mugcake s banánem, arašídovým máslem a hořkou čokoládou



Ovesný proteinový mugcake se šmakouním krémem, kaki a hořkou čokoládou :)



Opět mugcake, opět ovesný, opět s kakaem, s banánem, arašídovým máslem, hořkou čokoládou



Kakaový ovesný mugcake s banánem, arašídovým máslem a hořkou čokoládou



Mugcake s arašídovým máslem...ovoce jsem snědla během té doby, co se mugcake "pekl" v mikrovlnce :D



 Kakaový mugcake se šmakouním lískooříškovým krémem, kaki, arašídovým máslem a hořkou čokoládou

Mugcake s kaki, arašídovým máslem a Alpro čokoládovým sójovým dezertem


Kakaový ovesný mugckae s banánem, arašídovým máslem a hořkou čokoládou



 Kakaový mugcake se šmakouním lískooříškovým krémem, banánem, arašídovým máslem a Lindt hořkou čokoládou <3



 Kakaový ovesný mugcake s kiwi, arašídovým máslem a hořkou čokoládou


Mugcake s meruňkovým šmakounem (kterého jsem nastrouhala a dala do mugcaku), banánem, Alpro sójovým dezertem, arašídovým máslem a hořkou čokoládou


Kakaový ovesný mugcake s meruňkovým šmakounem nastrouhaným v těstě, s jablkem, kokosovými chipy, arašídovým máslem a hořkou čokoládou <3 Bylo to vážně výborné a dokonce se to vzhledově líbí i mě :D Což tak většinou nebývá :D



 Úplně stejný mugcake jako na předchozí fotce, akorát jsem změnila misku :P


Kakaový ovesný mmugcake se šmakouním krémem, jablkem, arašídovým máslem a hořkou čokoládou



 Kakaový ovesný mugcake se šmakounem (uvnitř), jablkem, kokosovými chipsy, hořkou čokoládou a arašídovým máslem



Kakaový ovesný mugcake s lískooříškovým krémem od Šmakouna, jablkem, Alpro vanilkovým sójovým dezertem, arašídovým máslem a hořkou čokoládou :)

Co vy ? Máte rádi mugcaky ? Pokud ano, jaký je váš nejoblíbenější recept ? A s čím je nejraději kombinujete ? :)

Tak se mějte a já se na vás těším zase u dalšího článku (který výjde zítra) :)

Vaše L*


INSTAGRAM / FACEBOOK
 

6 komentářů:

  1. Já sama je moc nedělám, ale... no, spíš proto, že se mi nikdy moc nepovedly :D Jaký máš recept, aspoň zhruba? Vypadají moc pěkně, asi jim dám druhou šanci :D Protože mi děláš chutě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vločky,vejce/bílek, kakao, někdy přidám protein nebo třeba šmakouna :D Úplně obyčejné. Pokaždé dělám z jiného množství vloček a vodu dávám od oka (už vím, jaká má být zhruba konzistence po zamíchání, vzhledem k tomu, jak často to dělám), takže recept ani popsat nemůžu :D Ale moc děkuji :)

      Vymazat
  2. Po Tvém vzoru si teď taky dělám mugcake, jen bych potřebovala bez vejce :D Mám alergii na bílek a mamka šílí, když mě vidí, ale bojím se, že bez něj a jen s prdopečem mi to nepůjde.
    Zkus s kokosem a vanilkovým alprem a nebo dát do těsta rozmačkaný banán a politým bílým jogurtem s rozmíchaným mandlovým máslem (a třeba flavdrops toffee, maple), to je mňamka :3
    Mně moc nechutná s čokoládou a kakaem, kdysi jsem to jedla v den, co mi bylo blbě a od té doby prostě...eee :D
    A máš to krásně nazdobené, já mám vždycky takový hlad, že všechno sním už za přípravy :D
    A ještě jsem se chtěla zeptat, jestli děláš vždy z ovesných vloček a kde jsi vzala tu "formičku" na srdíčko :D
    Jej, to je zase román! :D
    Keyfli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na internetu určitě nějaké recepty najdeš :) Většinou lidi používají místo toho chia semínka :) Ale vím, že jednou jsem tam zapomněla dát vajíčko, ale dala jsem tam protein a normálně to drželo (ale nic neslibuji :D)
      Děkuji za tip, určitě vyzkouším :) Teda až na mandlové máslo, to doma nevedu :D
      To já mám kakao a čokoládu moooc ráda :D
      Moc děkuji :) Já jsem dříve taky snědla minimálně půlku surovin už za přípravy a pak to neměla čím zdobit, ale chci mít nějaké fotky na blog, tak se teď hlídám a snažím se něčím zabavit :DDD
      Jojo, vždy dělám z vloček :) Někdo dělá i z mouky, to bych chtěla taky vyzkoušet...ale já mám vločky více ráda no :) Formička je normální miska ve tvaru srdce - byly to 3kusy (různé velikosti) a kupovala jsem ji v Tchibu - ale myslím, že už ji tam nemají :( Už ji mám přes rok.
      A moc děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  3. Mňam! Já miluju mugcake s banánem uvnitř. Krásně to i osladí :) A nebo s nastrouhaným jablkem uvnitř :) A jak tam máš tu pomazánku Peanua, tak není na tebe moc sladká? Já jsem si to jednou koupila s pocitem, že je to burákové máslo a pak to ochutnám a máslu se to vůůůbec nepodobá :D Jenom to bylo příšerně sladký :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ještě nezkoušela, děkuji za tip! Já většinou dávám ovoce nahoru - ať už dělám mugcake, kaše nebo třeba palačinky :) Ale zkoušela jsem dát už ovoce i do kaše a bylo to dobré, tak to vyzkouším i u mugcaku :)
      Pomazánka je hodně podobná nugetě, kterou jsem měla jako dítě hrozně ráda...je na mě ale teď sladší, protože nejsem zvyklá na tolik sladkého a tak už si ji ani nekupuji :) Arašídové máslo je pro mě lepší :D :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)