sobota 27. února 2016

Novinky do spíže i ledničky XX - Dáme protein

Ahojky!
Dnes mám pro vás článek s nákupy, tentorkát z eshopu DámeProtein.
Aneb odměna za vysvědčení musí být.
Nebo odměna za pokroky ve fitku.
Za to, jak jsem poctivá v dietě.
Jak občas chodím na brigádu (chodila bych pořád, ale chodím podle toho jak mě potřebují).
Nebo prostě jen tak, že jo :D







 Jeden vzorek Nitrox Pump od Prom-in jsem si objednala sama, druhý přišel jako dárek :)







 Rozhodla jsem se vyzkoušet také MyProtein proteinové polévky




 Vzorky Prom-in proteinů :) Jeden pistáciový jsem si objednala já a druhý pistáciový a brusinkový mi přišly jako dárek :)



 Další dárek v podobě tyčinky :)



 Proteinové brownie od MP, které jsem prostě musela vyzkoušet, když ho všichni tak chválí :)



 Ne že bych nebyla spokojená s tvarohem, každopádně nějaká změna není špatná a já se rozhodla pro vanilkový kasein od MyProtein, protože čokoládový už mi dávno došel :)


 Když jsem tam viděla kokosové krémy za tak dobrou cenu, nemohla jsem je nepřidat do košíku...a raději rovnou dvě balení :D



A super Trec legíny <3

A to by bylo pro dnešek vše. 
Dnes spíše kratší """článek""", ale zítra už se můžete těšit na další, tentokrát už takový, který se opravdu bude dát nazývat článkem :)

Vaše L* :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)