čtvrtek 2. července 2015

Speciál z Egypta

Ahojky!
Tak se Vám po asi 9-ti dnech opět hlásím tentokrát s aktuálním článkem, který není načasován předem :) Dnes Vám povyprávím o tom, jak jsem se měla v Egyptě.

Den jsem začala kaší, protože jsem věděla, že ji týden neuvidím. S vajíčkem, kakaem, banánem, jahodami, arašídovým máslem (které mi taky týden chybělo :D ) a myprotein maple sirupem. Pak nanést omítku (makeup, kdyby někdo nevěděl :D), sbalit poslední věci a pak směr letiště.

Vy, co cestujete, asi víte, že na letišti musíte být 2 hodiny před odletem. Strašná zábava, sedět tam dvě hodiny, samozřejmě. Takže jsem ještě předtím snědla všechno jídlo, co jsem si s sebou vzala a pak jsem v letadle hladověla, protože ty jejich pidi porcičky mě fakt nezasytí. A abych se během letu nenudila, koupila jsem si ještě v trafice časopis Muscle&Fitness.

Hotel Aurora Oriental Bay, oblast Marsa Alam

Do hotelu jsme dorazili kolem 18:30, cesta autobusem do hotelu totiž trvala 1,5 hodiny (vzhledem k tomu, že jsme zastavili skoro u každého hotelu a čekali, než vystoupí ti, kteří do nich šli). Takže akorát na véču. Po večeři trošku rozkoukat po hotelu a pak hurá do postele po náročné cestě.

První den je taky takový na rozkoukání. Zapamatujete si pořádně cestu do vašeho pokoje, pak místo, kde dostáváte ručníky, kde je restaurace (to především ! :D), kde je fitko (další důležitá věc :D), kudy se dostanete na pláž. Náš hotel se nenacházel hned u pláže, člověk musel přejít přes cestu, trvalo to tak 5 minut.

Každé dopoledne bylo strávené u moře (tedy kromě dvou, kdy jsme s mamkou vstaly trochu později a už nemělo cenu chodit na pláž, tak jsme zůstaly u bazénu), kolem 10:45 jsme se šly do hotelu převléci a frčely do fitka. Pak jsme naopak frčely na oběd, po obědě se převléct a šup zpátky na pláž. Na pláži jsme byly cca do 17 hodin (několikrát déle), pak jsme odešly na pokoj, abychom se pomalu chystaly na večeři.
Žádná lýtka. Mám s tím prostě problém. Jsem vysoká a navíc mi taťka říká, že to prý máme v genech :D Ale já se s tím nějak poperu :D

Moře bylo opravdu krásné. Kdo již v Egyptě byl a vybral správný hotel, ví, že je to vážně nádhera. Spousta korálů, rybek...A tento rok jsem měla konečně štěstí a narazila také na mořské želvy :) Takže plavat s želvama a dokonce si je "pohladit", to vám byl panečku zážitek ! Byly opravdu obrovské a nejvíc mě vždycky pobavilo, když vyplavaly na hladinu, aby se nadechly....To byla vážně sranda, jak měly tu hlavu nahoře :D

První večeře jejíž fotka se vůbec nepovedla. Kalamáry, telenina, rýže.

A tady naopak první snídaně. Tmavé tousty nebyly, tak jsem si dala bílé. Stejně to v Egyptě všechno barví karamelem, aby to bylo tmavé :D Ale tmavý rohlíček jsem si vzala. K tomu nějaké sýry. V jedné misce je jogurt a dětské cereálie, ve druhé meloun s jablkem.

První oběd - asi grilovaný losos (který mi nechutnal, nebyl dobře ochucený), polenta, kuře (které jsem si šla přidat, když mi ryba nechutnala), rýže a zelenina.

Večeře . ryba se zeleninou, kuskus a těstoviny zapečené s mletým masem a omáčkou. A nějaká ta zeleninka.

Snídaně - pita chléb, housky, sýry, vajíčko. V misce salátek. A k pečivu jsme měla také fíkový džem, který jsme si velice oblíbila a taky si ho přivezla domů :D

Ryba, mušle, rýže (opět a ne naposled :D), zelenina.

Věděla jsem, že tato večeře nebude moc krásná :D Je to musaka s lilkem a mletým masem :)

Snídaně - dva tousty s fíkovým džemem, ovocný salátek a rýžový pudink ! Byl opravdu výborný, takže jsem si ho pokaždé, když jsem si ho dala, šla přidat :D Stejnou porci :D

Po fitku byl vždy hlad :D Kuřecí závitky plněné rýží a k tomu těstoviny zapečené se zeleninou

Večeře - ryba, rýže, těstoviny, zelenina :)

Snídaně - ocovný salát, pečivo, sýry, rýžový pudink <3

Oběd - špagety zapečené se sýrem a kuřecím masem

Výborná večeře - kuřecí závitky se zeleninou (musím si to udělat i doma, bylo to vážně skvělé <3) a zeleninové lasagne <3

Slaná snídaně aneb když se jim rýžový pudink nepovedl (dali tam moc tekutiny a nikdo si ho pak nechtěl brát :D) - takže pečivo a sýry :) Ale v misce vzadu jsem měla ovocný salátek :)

Oběd - zřejmě těstovinová rýže (měli u toho napsané brambory, ale do těch to mělo vážně daleko :D) se zeleninou a kuřecím masem

Večeře - ryba, rýže, pečená dýně (ach, jak ta byla výborná !)

Poslední snídaně - pečivo, sýry, fíkový džem, rýžový pudink

Poslední oběd - kuře, rýže, rajčata

Poslední večeře - ryba, těstoviny, pečené brambory, grilovaná mrkev, brokolice zapečená se sýrem

PS: Svačiny jsem nefotila. To bylo dopoledne a odpoledne jen pečivo a ovoce, které jsem si nosila ze snídaně a oběda :D Bohužel na pláži ani u bazénu nebyly zrovna úžasné svačiny...a kdybych měla být bez ní, nepřežila bych to :D :o)

Ve středu nás budili v 1:15...Vážně děs. Takže jsem vstala, převlékla se, šla se upravit do koupelny...Pak jsme sbalily poslední věci, rozloučily se s pokojem :D a vyrazily na recepci. Tam jsme si vyzvedly snídaňové balíčky, odevzdaly kartu od pokoje a karty na ručníky, ohodnotily hotel malým dotazníkem...Ve 2:10 jsme odjížděly autobusem z hotelu, zhruba v 3:45 dorazil autobus na letiště.

Na letišti nás celkem rychle odbavili, dvakrát kontrolovali...Pak jsme se šly podívat do obchůdků, já koupila sobě a své kamarádce malý suvenýr v podobě skarabea pro štěstí. Ani jsme si nesedly a už nás volali do letadla, místo v 5:40 jsme nastupovaly před 5 do letadla a v 5:10 už bylo letadlo nad zemí.

V letadle nám na jídle dali těstoviny s mletým masem a zeleninou. Let mi utekl celkem rychle, protože jsem většinu "prospala" (pokud se tomu dá říkat spánek :D ). V 9:30 jsme už byli v Brně. Tam jsme museli vystoupit, protože členové posádky směřující zpět do Egypta s novými turisty byli teprve na D1. Do Ostravy letadlo dorazilo asi po 11:30.

A pak jsme společně s dědou, který pro nás přijel, frčeli domů. Dostaly jsme od něj jahody, takže já jsme si hned doma udělala kaši s banánem, jahodami a arašídovým máslem :D Byla jsem hrozně vyhládlá. Narozdíl od předchozích let jsem nešla hned spát, ale podívala jsem se na internet, co je nového, na blog atd. Spát jsem šla v 17:15 a spala asi 13 hodin, takže jsem se ráno probudila se spoustou energie :D Posnídala jsem palačinky (jak jste si mohli všimnout na instagramu) a pak hurá do našeho fitka :)

Po fitku (kde jsem si dala trénink zad a bicepsu) oběd a pak už jen odpolední klídek.

Pokud se chystáte do Egypta a rádi se potápíte, doporučuji oblast Marsa Alam. Byla jsem několikrát v Hurghadě a ani v jednom hotelu nebylo tak krásné moře jako v Marsa Alam. A vybírejte moře bez mola, jinak je šance, že se občas nedostanete do moře :)

PS: Posilovna mě trochu zklamala. Dva stroje na nohy - nebo spíše jeden - předkopávání a zakopávání v jednom. Jinak to bylo o fantazii. Dále pár dalších strojů na ruce. Hlavně že tam byly dva běžecké pásy, "kolo" a ještě jeden stroj, ale ten nevím, jak bych pojmenovala.... :D Prostě něco na nohy :D

A to by bylo asi vše. Doufám, že se vám článek líbil :) A do komentářů mi napište, jestlipak jste někdy byli v Egyptě a pokud ano, jak se vám tam líbilo :) Anebo jakou dovolenou plánujete na léto :) A taky jaké bylo vysvědčení :)

ASK / FACEBOOK / INSTAGRAM

Vaše L*

1. Páni, vypadá, že sis dovolenou skvěle užila. Články s reportem z dovolených jsou mé úplně nejoblíbenější, škoda, že necestuješ třeba každý měsíc. :D
    roxyshealthyland.blogspot.com

1. No, ono by to bylo fajn, cestovat každý měsíc :D Ale člověka by to omrzelo :D A doma je doma :D Ale taky mám takové články ráda :) A děkuju :)

2. To můžeš být ráda, že ses v pořádku vrátila domů..vzhledem k tomu, co se nejen v arabských zemích teď děje..

1. No, ale to by pak člověk nemohl jezdit nikam. V Americe taky mají problémy, v Rusku, Ve Francii...Prostě všude. Spíše do Tunisu bych určitě necestovala

3. V egypte jsem nikdy nikdy nebyla a ani me to nelaka,protoze mam radsi hory a chorvatsko :))). Ale tve fotky jsou krasne a je videt ze sis to tam uzila :)))). Já cestování miluju,na dovolenou jedeme do chorvatska a rakouska,urcite o tom napisu clanek :D. tve jsou super a jsi mi moc sympaticka :)

1. Jé, tak to já mám moře ráda, tedy né žádné válení, ale potápění :) Moc děkuji :) Tak to se pak na článek těším, já třeba nikdy nebyla takhle na dovolené na horách :)

4. Moc krásné fotky, jídlo vypadá úžasně, umíš si vybrat! :) :D

5. Nojoo, švédské stoly. To znám, to se těžko rozhoduje. Nakonec to skončí menším mixem na talíři :D. Pěkný článek :)

1. Jojo, je to těžké :D Nicméně se tam stále opakuje více či méně to samé, jen je to jinak upravené :D Ale já nejvíce zbožňuji ty ryby, to je prostě rozdíl, čerstvá ryba oproti té mražené, co máme tady :o)

6. Vypadá to jako fajn dovča. :) I když Egypt zrovna není to moje, já radši Anglii nebo Norsko. :D

1. Děkuji :) Do Anglie bych se také chtěla někdy podívat ! :)

7. Jde vidět, že sis to fakt užila! :) Já byla v Egyptě 2x a vždy jsem si to užila moc :) personál milý, jídlo skvělé.. ale teda teď bych tam nejela :/ Celkově tento rok budeme radši doma, nikam se nám nechce vzhledem k tomu, co se ve světe děje.. A tu fíkovou marmeládu jsem taky měla hrozně ráda! :D :)

1. Děkuji :) No, v tom světě je to teď všude nebezpečné...To by pak člověk vážně nemohl jezdit nikam :) Můžeme jen čekat, kdy se něco dostane tady... Ale musím zaklepat, ať to nepřivolám :) Jo, ta marmeláda je skvělá ! Já jsem ji tam tento rok objevila poprvé, v minulých letech tam měli jen jahodovou ! :)

8. Achjo, tys byla v Egypte, kde maj ty nejlepsi dorticky, dobrutky a dezertiky a ty jis celej tejden skoro jen ryzi. Tomu se rika posedlost zdravou stravou...

1. promin, ale prostě.......co panebože vyvádíte lidi???!!! Pokud Lucku sledujete delší dobu tak víte, že se rozhodně neomezuje prošla si svým a je pro všechny obrovský vzor. A to že jí zdravě i na dovolené....no a? Prostě jí to co chutná. Podle mě je také lepší dát si ve vedru rýži s masem než se uzemnit na celý den smaženým sýrem a hranolkama. A prostě......vážně nechápu proč musítě do všech pořád rýpat. Ano.....někdy je to dobré a člověku to třeba pomůže si uvědomit své chyby, ale tady to podle mě vážně není na místě. A že jí jenom rýži? Aspoň kdyby se rýpal lépe díval na fotky.....
      Promin Luci, že jsem na to reagovala, ale prostě.....normálně si toho nevšímám, ale co je moc to je příliš.

2. Anonymní : Fajn, možná jím zdravě, ale chutná mi to. Kdybych četl/a můj blog, tak víš, že jsem v některém ze článků zmínila, že zákusky nesnáším už od dětství. Takže proč bych to měla jíst, když mi to nikdy nechutnalo ? Jedla jsem to jen minulý rok v Egyptě, když jsem chtěla přibrat z podváhy. Je to můj život a takový kecy mě vážně nezajímají

3. Zákusky jsou na dovolené přece povinností, na to nezapomínej!! :D Achjo...Někteří by měli pochopit, že je fajn jíst podle toho, na co má dotyčný chuť a nenutit se do něčeho, z čeho by neměl požitek jen proto, že to jiní očekávají...To, že někdo nejí zákusky, snad nutně neznamená, že je posedlý zdravou stravou,ne?
      A co se týče článku, s chutí bych si všechno dala, miluju jak rýži, tak i maso :) apropo na fotkách ti to moc sluší!! :)
      Čtu tvůj blog už nějakou dobu, tak mi to nedalo se nevyjádřit...Moc se mi líbí tvůj přístup a budu se těšit na další články :)

4. Lien: Moc děkuji :) Já si přiznám, že nezdravá jídla teď moc nejím, ale...neláká mě to. Pro mě je hlavní, že jím dostatečně a nešidím se v tom množstvím jídla. Myslím, že pak je celkem jedno, jestli jím tak či onak. Na druhou stranu tady nedávám každé své jídlo :)

Anonymní 2 : Děkuji za podporu :) No jo, je to děs. Já zákusky nejedla nikdy ale spousta lidí to bere tak, že mi to zůstalo po anorexii a předtím jsem je jedla....Jako by mě znali celý život.
      A moc děkuji :) Nejvíce mi tam chytnaly ty ryby, to je panečku dobrota, čerstvá ryba ! :)
      Já jsem ráda, když každý řekne svůj názor :) Je to hezká opora od čtenářů :) Samozřejmě i negativní názory člověk musí čekat :)

5. Já třeba "obdivuju" lidi, co si v tomhle pařáku dají smažák, hranolky atd...Mě osobně by to asi zabilo na celý den :D a taky to nikomu nevnucuju...Jen všeobecně na blozích nemám ráda takové soudy, když s tím druhým člověk není celý den a osobně ho ani nezná...Navíc někoho škatulkovat na základě pár článku mi přijde...divné :)
      No, my se letos snad taky poprvé do nějaké té ciziny dostaneme, tak se těším na nějaká nová, zajímavá jídla :)

9. Takový wellness mě uplně nabudilo na dovolenou :)

1. Jojo, ikdyž teď v tom počasí u nás by asi nemělo smysl někam jezdit, máme Egypt pomalu tady :D

10. Jeee a jaktože nikde nevidim žádnej zákusek? :-) Vždyť Egypt je tim vyhlášenej :-) A odpírat si mňamky, když jsi na dovolený jednou za rok? Nevim nevim... A neříkej mi prosím, žes na to neměla chuť :-D
    Katka.

1. Jak jsem psala výše - já zákusky nejím od malička. Nesnáším je a když mi nechutnají, nehodlám je jíst. Takže to, že jsem byla na dovolené, to vážně neovlivní.

11. To jídlo vypadá dobře :) Já jsem ještě nikdy u moře nebyla, ale určitě bych se chtěla někdy podívat :) S rodiči hodně cestujeme po Čechách a zítra už odjíždíme do Adršpachu :)

1. Děkuji :) Tedy, to já byla u moře už milionkrát :D A Egypt doporučuji, je tam vážně krásné moře :) To my po Čechách necestujeme, moc nás to neláká :) Tak si to tam užij ! :)

12. Jéééžiš, úplně mi kápla slina nad těmi jejich pečivy, to já mám strašně ráda! Asi bych mohla být půl dne jen na různých houstičkách, koblížkách apod.:D A strašně ti to sluší, jsi neuvěřitelná nádherná a sympatická slečna, fakt!
    A i když nejsem letní typ a moře ani horké země mě ani tršku nelákají, tak vypadá to tam jinak moc pěkně a určitě jste si toho spoustu prohlédli, inu krásná dovča!

1. No, já to jedla pořád na svačinu :D Jinak bych umřela hlady, nic lepšího tam neměli :D
      A moc děkuji !
      To my jezdíme k moři snad každý rok :) Já třeba ještě nikdy nebyla na horách :)

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)