pátek 17. července 2015

FDOE III - REST DAY

Ahojky!
Po nějaké době jsem tu opět s Full day of eating.
Dnešní výpočty nebudou přesné, jelikož jsem buchtu pekla podle sebe a nevím, kolik je jeden kousek ,tak jsem tam prostě napsala ingredience, které jsem použila. Takže je více než pravděpodobné, že celkový příjem byl vyšší, než uvádím :) Navíc nepočítám kečup, o zelenině ani nemluvím.


Snídaně - celozrnné proteinové palačinky s banánem, jahodami a arašídovým máslem
Čoko-proteinová buchta s meruňkami

1054 kcal
B:  53g  S: 150g T: 33g



Palačinky zblízka :D

Buchta zblízka :D






Dopolední svačina - opět čoko-proteinová buchta







Basmati rýže se šmakounem mexiko, zeleninou a rajčaty z konzervy

532 kcal
B: 25g S: 92g T: 4g



Menší odpolední svačinka (spíš dezert :D ) před brigádou - mugcake z proteinu, ovesných vloček a bílku




Už opravdová svačina po brigádě :) Ovesná kaše s kakaem, banánem, myprotein mandlovým máslem a butterscotch sirupem


A večeře - celozrnné těstoviny s kuřecím masem, mrkví a rajčaty. Po vyfocení přidán také kečup ;)

547 kcal
B: 35g S: 83g T: 5g

Dopolední svačina + Odpolední svačiny celkem:
1169 kcal
B: 64g S:163g T: 32g



Součet: 3302 kcal
B: 177g S: 488g T: 74g


Jak jsem psala v úvodu, hodnoty jsou určitě nepřesné. Nakonec jsem nepočítala ani všechny suroviny, co byly v buchtě, protože jsem je při pečení ani nevážila a tak ani nemůžu odhadnout, kolik jich je v množství buchty, které jsem snědla. 

Pokud se mi bude dnes nebo o víkendu chtít, opět nafotím všechno jídlo a další FDOE by tedy mohl být na blogu už další týden :)

PS: Recept na buchtu přidám ještě v průběhu odpoledne :)

Doufám, že se Vám tento díl FDOE líbil a třeba zase příště u dalšího článku ! :o)
Vaše L*







13 komentářů:

  1. Nádhera ! :-) Baba ktorá naozaj je ako sa má. Paráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Kráásné, hned bych se nechala pohostit Luci, přesně moje gusto, jak už jsem psala a to jak porcemi, tak složením! ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. super:) hlavně ty palačinky vypadají suprově:)

    OdpovědětVymazat
  4. a když rest nemáš, tak to jíš ještě méně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy méně, někdy více...nevím, já nepočítám každý den, dělám to jen občas, abych mohla na blog dát FDOE. Ale spíše jím méně a v rest day se snažím do sebe dostat co nejvíce jídla

      Vymazat
  5. Kráný,přesne tohle jsou super porce :D !
    Udelala si mi hroznou chut na palacinky,v lednici avokadova nutela,takze zitra urco budou :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)
      Jojo, palačinky, ty já můžu :D

      Vymazat
  6. Ta buchta vypadá skvěle! Taky bych si chtěla takhle vyvařovat a dělat si na snídani palačinky, ale bohužel jsem líná a ještě do toho nešikovná. Jsi jedna z mála, co alespoň jí to, co doopravdy potřebuje. V tomhle ti hrozně moc fandím. :)
    roxyshealthyland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jedním slovem, úžasný! :-) Jak porcemi, tak skladbou. Jen tak dál, seš inspirace pro všechny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, moc děkuji ! Takové komentáře vážně potěší a povzbudí :)

      Vymazat
  8. No to je teda slušný příjem! A ta buchta vypadá úžasně!!:3 teta v neděli taky merunkovou upekla a já snědla 1/4 toho plechu :D :(
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Noo, když je dobrá, tak co člověk nadělá :D

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)