neděle 5. července 2015

Střípky z kuchyně XLII

Nazdárek!
Po 14 dnech tu mám pro Vás Střípky z kuchyně. Minulý týden jsem je sdílet nemohla, protože jsem byla v Egyptě, jak jsem psala ZDE.
Mimochodem po pátečním legday mě včera bolely nohy a zadek nečekaně. Je divné to říct, ale ta bolest mi v Egyptě chyběla ! :D Jak jsem psala ve zmíněném článku, bylo tam jen předkopávání a zakopávání, jinak to bylo jen o cvičení s volnými vahami, chyběly mi dřepy s osou atd...Takže jsem se nemohla dočkat legday v ČR :) A zítra mě čeká další :) Jupijej 


Snídaně z REFEED dne před 14 dny - celozrnné palačinky s banánem a arašídovým máslem, ovesná kaše s mrkví, banánem, PB a mysyrup maple



 Svačina v refeed před 14 dny - jogurt s cereáliemi a tousty s PB



 Oběd v refeed před 14 dny - rýže se zeleninou, sójovým masem a rýží




 Svačina v refeed - ovesná kaše se skořicí, datlemi a PB



 Večeře v refeed - basmati rýže a sójové párky s mrkví




 Snídaně - fazolové blondies s arašídovým máslem



 


 Oběd - grilované kuřecí maso, lilek a mix pečených bramborů a batátů





 Snídaně - mrkvové celozrnné wafle s jahodami, kakaem, banánem a PB





Večeře - Čínské nudle s cottage a zeleninou




 Snídaně před odletem do Egypta - ovesná kaše s kakaem, vejcem, jahodami, banánem, mysyrup maple a PB



 Svačina po příjezdu z Egypta - to samé jako na předchozí fotce, akorát bez vajíčka




 Večeře v den příletu - celozrnné palačinky plněné cottage





 Snídaně - celozrnné palačinky plněné jogurtem a fíkovým džemem, nahoře banán, jahody, kakao a arašídové máslo



 Oběd po fitku - celozrnné těstoviny se zeleninou a tuňákem




 Ovesný koláček se šmakounem podle Maggie 
Bohužel se mi rozpadl, což ale vůbec nic nezměnilo na jeho výborné chuti :)




 Večeře - rýže se zeleninou, šmakounem mexiko a kečupem





 Snídaně - celozrnné palačinky plněné jogurtem, nahoře banán, jahody a PB





 Večeře - rýžové těstoviny s kuřecím masem, zeleninou a kečupem






 Snídaně - ovesná kaše s vejcem, skořicí, banánem, jahodami, chia semínky, maple mysyrupem a domácím čokoládovým arašídovým máslem
Na nějakou dobu asi s kašemi končím, protože mi v tom vedru dalo celkem zabrat, než jsme ji snědla a lilo ze mě jak z konve




 Oběd po fitku - celozrnné těstoviny zapečené s kuřecím masem, cottage a zeleninou




Musela jsem doplnit zásoby pečiva, tak jsem upekla celozrnný chléb ze směsi z Lidlu :)



Jak si zatím užíváte prázdniny ? Co říkáte na tyto horké letní dny ? Máte je rádi, nebo ne ?
A co v takové dny snídáte ? Dáváte přednost studeným snídaním, nebo jste stále věrní ovesné kaši ?

Tak se mějte a já jdu dnes poprvé vyzkoušet kruhový trénink venku !
Vaše L* <3



26 komentářů:

  1. Jeste ze si to prohlizim u snídaně :D ted v tomto horku mam radsi studenejsi snidane nebo lívanečky,palačinky....,treba dneska jsem mela ovesnou placku s avokadovou nutelou,goji,kesu,jogurt,nektarinku,boruvky rybiz a batatove brownies :D ,kralovska snidane :D. Vedro mi ani nevadi kdyz je pobliz vody,osvezujici jidlo a piti a behat /cvcit jdu rano nebo vecer,ale nejlepsi by bylo kdyby bylo tak max.30 °C :D
    Tvoje jídla vypadají moc krásně,udelala jsi mi hroznou chut na palacinky,ktere uz jsem dlouho nemela :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to já taky budu mít teď asi pořád :D Ta snídaně zní suprově ! Jo, poblíž vody je fajn, já cvičím tedy dopoledne, ale v těchto dnech jen v posilovně, dnes jsem měla ještě kruhový trénink venku, ale na běh bych se nezmohla :( V tomto počasí bych to nevydržela, ráno bych vyběhla už v horku a to nevydržím a večer by se mi nechtělo :D
      Děkuji :) To já teď palačinky jím stále :D

      Vymazat
  2. Já si každý večer říkám, že mám chuť na ovesnou kaši a že bych si jí mohla konečně za po jaké době dát k snídani. Při probuzení do tohohle vedra ale stejně vždy nakonec zvítězí ovoce+buchta+litr ledovýho kafe. :D Nemáš zveřejněný recept na ty vafle? Docela ráda bych je zkusila. :)
    Jinak samozřejmě zase skvělá inspirace. :)
    roxyshealthyland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já už si ji ani vařit nebudu, protože to byla vážně hrůza :D Po příjezdu z Egypta a další den to bylo ještě fajn, to jsem na ni měla velkou chuť, ale teď..nee :D Na wafle recept na blogu nemám, ale sepíšu ho :)

      Vymazat
  3. Neber to prosím nijak zle,ale sama tu furt píšeš o různých posedlsotech, zdravou výživou,fitness atd.,ale už u předchozího článku se nedá přehlédnout,že sama tou posedlostí trpíš..vím,nebudeš si to asi připouštět a říkat si, že je to blbost..ale sama to jednou pochopíš,až budeš starší,až pojedeš sama na sebe a nebudeš se "držet maminčiny" sukně jak se řiká. je fajn když člověk něco dělá pro sebe a jí celkem zdravěji,ale u tebe to přešlo fakt do extrému,ani na dovolené sis nedala vůbec nic, ani sousto nečeho,co by bylo "mimo režim" a navíc cvičila jak posedlost sama..nedej bože vynechat,že...škoda, kam až to dneska dochází..ale jak říkám, za pár let třeba pochopíš, jak hloupý životní směr to je..ale jinak mám tebe i blog ráda,jen názor náš čtenářů je prostě jasný,možná to sama nevidíš,ale je to škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevidím nic špatného na tom, když člověk jí to, co má rád. Dovolená neznamená povinnost jíst něco úplně nezdravýho, i když přece nechci! Se zdravým životním stylem se mění chutě a kdo o tom čte a nezkusí pak má takový "podivný" názory.

      Osobně bych ráda vyzkoušela ty blondies, ale zatím jsem v programu Whole30, takže zatím nemůžu, ale určitě je vyzkouším (a přítel určitě taky!), protože to vypadá, že ti to fakt chutná :)))

      http://zuzabesky.blogspot.co.uk/

      Vymazat
    2. Anonym: Já se spíše zaměřuji na posedlost jako anorexie, váha atd., ne posedlost zdravou výživou. Jak píše Maggie, mění se chutě a mě se třeba hodně změnily. Před anorexií jsem jedla nezdravě a pořád seděla u počítače. Také v anorexii jsem jedla nezdravá jídla a nikam mě to nedostalo. Teď jsem se svým stravováním spokojená, protože mě to posouvá tam, kam chci. Navíc nefotím každé své jídlo, každou pitomou sušenku či tyčinku, kterou sním. A nechápu, proč bych nemohla na dovolené cvičit ? Je na tom snad něco špatného ? Já prostě nejsme ten typ, který se na dovolené celý den válí na lehátku. Nehodlám se měnit kvůli tomu, že se to nějaké partičce lidí (kteří mě ani neznají) nelíbí, to mi fakt promiň

      Vymazat
    3. Maggie : Děkuji za podporu ! Je pravda, že se mé chutě hodně změnili. Jak jsem zmínila anonymnímu, teprve nyní jsem začala dosahovat určitých výsledků. Navíc nefotím každé své jídlo :) A zákusky jsem nejedla nikdy, takže pro mě prostě dovolená neznamená zákusek ke každému chodu :) Jde mi hlavně o zážitky :)

      A blondies určitě někdy vyzkoušej (až budeš moci :)), protože jsou vážně skvělé ! Žádná suchá, dusivá buchta :) Jsou pěkně vláčné a dají se dělat z různých surovin - tentokrát jsem je dělala z bílých fazolí, také z cizrny jsou výborné :)

      Vymazat
  4. Jak delas ty clz palacinky?:) a z jakeho mnozstvi ze jich mas tolik?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recept mám zde http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/2015/05/celozrnne-proteinove-palacinky.html a dělám je z množství v něm uvedeném :) Někdy tam ale protein nedávám :)

      Vymazat
  5. Všechno vypadá nádherně! Jinak koukám, že sdílíš mou posedlost vše si polévat kečupem :D
    Kašli na anonymy. Jinak když tak opovrhují zájmem o zdravý životní styl a stravu, proč na tvůj a podobné blogy vůbec lezou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, bez kečupu poslední dobou nedám ani ránu ! :D
      Děkuji za podporu :) A to je dobrá otázka :) Nenutím je číst můj blog a dívat se na mé fotky :)

      Vymazat
  6. K snídani teď vede jogurt s jahodami :-), naposledy doplněn třešňovou bublaninou. Ale byla i ovesná kaše - s jahodami :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zní to skvěle :) Třešňovou bublaninu bych si dala, ale asi by mě nebavilo hrát si s peckama od třešní :D A tu ovesnou bych si dala...Ale vychlazenou :D V tomto vedru určitě už nikdy ne horkou :D

      Vymazat
  7. ty sis ty lívance fakt nějak hodně oblíbila! :D na ten chléb ze směsi se taky chystám.. to je jednoduchý, že ho zvládnu i já ne? :D
    Egypt je lepší než vysvědčení! :) a jiný protein jsi od My protein neměla? :/ jojo na meruňky už nemůžu dospat ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale nemůžu za to ! :D Hodně dlouho jsem je vůbec neměla, když jsem ještě neuměla vařit (nebo spíše se o to ještě nezajímala a více mě lákalo hraní počítačových her), dělala mi je mamka a ta se s tím vždycky nervovala a trhaly se jí...Pak jsem to vyzkoušela já (když už jsem vařila) a trhalo se to i mě, tak jsem se na to taky vykašlala...A teď se mi to daří a nemůžu se jich nabažit no :D
      Ten chlebík je výborný ! Ale jdi ty, ty bys zvládla i domácí, člověk musí jen chtít :D
      Tento rok mě ale vážně mrzelo, že jsem na vysvědčení chyběla :)
      Jiný protein jsem od nich neměla :( Tak zkus jít do vanilky nebo čokolády, to je taková klasika :)

      Vymazat
  8. luci poslala jsem ti e-mail, tak kdyby sis našla chviličku :-) moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  9. zbožňuji tvé palačinky, na instagramu z nich vždycky dostanu hrozné chutě :D
    sojové párky kupuješ asi ve zdravé výživě, viď? docela mě zaujaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D
      Jojo, sójové párky kupuji ve zdravé výživě, jsou tam nejlevnější :D :D Ale prodávají je taky v Bille a v Tescu :)

      Vymazat
  10. :( tak třeba až budeš bydlet sama/ s přítelem, tak si nějakého mazlíčka pořídíte :) mamka je taky taková, no :/ jí málo a potom to dohání na sladkým.. at ji říkám, co říkám tak mě neposlouchá :/ A moc děkuji! tobě taky přeji všechno nejlepší :3 taky 17? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to si piš, já si určitě pořídím kočku ! :D Já vím, taky jí furt něco říkám ale jí to nezajímá :D
      Nemáš zač :) Jojo, taky mi je 17 :)

      Vymazat
  11. bože, ty jíš za 2 lidi..
    To si rovnou namaž k snídani rohlík se salmámem, výjde tě to kaloricky stejně ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO to je demence. Autorka snad nejí na kalorie, ale zdravě chutně a jelikož jídlo je i palivo, tak aby byla fit a měla energii. At si jí třeba za pět lidí tvého typu, když je tak spokojená. A ty nezáviď a zkus jíst, řečeno podle tebe, za dva. Uvidíš, jak je to supr. Zdravím, Janča.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)