neděle 8. března 2015

Střípky z kuchyně XXVI

Ahojky!
Po týdnu Vám přináším další střípky z kuchyně. Dnes to moc zajímavé nebude, tento týden vypadal asi takto: rýže, bagely, arašídové máslo, tvaroh, rýže, bagely, arašídové máslo, tvaroh. No dobře, takhle to vypadá každý týden, ale tento týden jsme měla velkou spotřebu té rýže.

 Pondělní snídaně - domácí celozrnné bagely s arašídovým máslem, banánem a skořicí, jogurt s banánem, WF jahodovým sirupem a skořicí, 2 knackebroty a 2 vařená vejce :) A v hrníčku zelený čaj :)



 Svačinka - tvaroh, banán, WF karamelový sirup a arašídové máslo <3



 Rýže s kuřecím masem a zeleninou, po vyfocení ještě přidán kečup :)




 Další ze snídaní - tousty s arašídovým máslem, banánem a skořicí a bílý jogurt s WF jahodovým sirupem a skořicí :)



 V úterý jsme měla hodně sacharidů přes den a večer jsem už na ně neměla moc chuť....Tak jsem si místo sacharidů dala tuky v podobě avokáda :) K tomu grilované kuřecí maso a zeleninka :)




 Snídaně - domácí bagely s arašídovým máslem, banánem a skořicí, celozrnná houska se sýrem a Nomina vícezrnná kaše se skořicí  :)




 Ehm....No, nechtělo se mi vyvařovat, tak jsem si udělala těstoviny, k tomu bazalkové tofu, kečup, nějakou zeleninu a tadá...Večeře je na stole :D


REFEED DAY

Samozřejmě zde nemám vyfocená všechna jídla z refeedu, chybí zde 2 svačiny a druhá večeře :) Momentálně to mám tak, že mám přes 600g sacharidů (zeleninu, ovoce a např. kečup atd. tak samozřejmě nepočítám), ale hodlám ještě zvyšovat :)

 Rýžová kaše s banánem, skořicí a WF karamelovým sirupem a v mističce s kiwi, datlovým sirupem a skořicí :)




 Oběd - jasmínová rýže s kuřecím masem a zeleninou a kečupem :)





 Svačina - ovesná kaše se skořicí, WF karamelovým sirupem a banánem :)




 Večeře - jasmínová rýže, kuřecí maso, zelenina, žampiony (historický okamžik! Lucce začaly chutnat hřiby!!!) A po vyfocení opět přidán kečup :)




 Ach jo, už je to fakt trapné :D Bagely s arašídovým máslem, banánem (a poté, co jsem si vzpomněla, jsem přidala i skořici :D ), Penam super sandwiche celoznné s arašídovým máslem a 100% ovocnou pomazánkou (řeknu vám, hrozně se stydím ! Arašídové máslo jím už víc než rok a teprve tento týden jsem vyzkoušela kombinaci PB&Jelly ! Povím vám - je to vážně dobrota !). Ale vraťme se k fotce :D V misce je bílý jogurt s WF jahodovým sirupem a v hrníčku můj oblíbený černý čaj :)




 Grilované rybí filé (kterého bylo více, ale značná část se "přilepila" ke grilu a po sundání už nebyla fotogenická. Jako by tady tato fotka byla, že...), brambory a zelenina :)





 Páteční druhá večeře - tvaroh, čoko-kokosový protein od Extrifitu, banán, WF karamelový sirup a arašídové máslo :)



 Včerejší výborná snídaně - ovesná kaše se skořicí (v kaši i na ní :) ), banánem, mraženým lesním ovocem z Lidlu, rýžovým sirupem a arašídovým máslíčkem <3




 Jednoduchý, avšak výborný oběd ! Pečená kuřecí křidélka s jasmínovou rýží (ano, opět rýže :D )




 A včera jsme byly s mamkou na návštěvě u babičky. A já měla za úkol nachystat jim tvaroh. A prej ať si to i vyfotím. Protože to je v broušených miskách. Mami a babi, tady to teda máte :D Tvaroh, banán, mandle, arašídové máslo a WF karamelový sirup :)




 Včerejší večeře - slané celozrnné wafle se sýrem cottage (chvíli předtím jsem měla tousty s Amunak fazolovou svačinkou <3 ) ;)





 Dnešní snídaně - ovesná kaše se skořicí (opět v kaši i na ní), banánem, sušenými fíky (došly mi zásoby, musím jít nakoupit ! :D ), rýžovým sirupem a arašídovým máslem :)





 Můj dnešní ne-až-tak-vzhledný oběd - kuřecí játra se zeleninou (cuketa už je levnější ! Třikrát hurá ! :D ) a celozrnným kuskusem :)
PS: Další historický okamžik - játra mi nikdy nechutnala, ale doma jsem ji ještě nikdy neměla...A tak jsem to vyzkoušela s tím, že si to třeba dobře ochutím a bude mi to chutnat (ne jak ve škole)...A měla jsem pravdu ! Vážně mi to chutnalo :) Takže asi zařadím častěji, pro změnu :)




 Dnešní první odpolední svačina v podobě tvarohu s banánem, WF karamelovým sirupem a kešu máslem + odpolední trauma - Jakou čokoládu si mám dát ? Hádejte, která to vyhrála :D






 A dnes jsme vyzkoušela upéct chléb ze směsi z Lidlu...A řeknu vám, je vážně dobrý ! I složení směsi je super, takže rozhodně se u nás neobjevila naposledy ! :)



 No, není to moc vzhledné...Ale i tak to sem přidávám :D Dnešní druhá odpolední sváča - výše zmíněný chléb s avokádovou pomazánkou (neděste se z té barvy, avokádo už bylo velice zralé :D ) a nějaká ta zeleninka k tomu :)




 A dnešní večeře od mamky <3 Jáhly se zeleninou a tofu :)


Jaká je vaše nejoblíbenější příloha ? Já jsem váhala mezi rýží, kuskusem a těstovinami....Ale vyhrála to zřejmě rýže ! :D
Jinak se i zde zmiňuji, že jsem včera zveřejnila článek na téma JÁ A ANOREXIE + ve čtvrtek JAK JSEM SE ZMĚNILA PO PŘECHODU NA ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL
A prosím o minutu ticha za 2 skleničky arašídového másla z Lidlu, které už padly. Dnes jsem otevřela třetí... :D
PS: Nedokázala jsem se rozhodnout, jakou čokoládu vybrat, takže padlo z každé několik kostiček :) Jaká je vaše nejoblíbenější čokoláda ? :)
Co nejraději snídáte ? (Já vím, kaši. Jen já jsem letadlo :D A snídám bagely.)



9 komentářů:

  1. Tyto články mě nepřestanou bavit! :) O anorexii jsem četla včera a je úžasné, kde jsi teď a kolik si toho zvládla :) Nejvíc se mi líbí tvé porce, jíš jako normální člověk, žádné mini porcičky :) Má nejoblíbenější příloha je asi taky rýže :D S tou čokoládou jsi to vymyslela suprově :D A taky musím říct, že od té doby co jsem u tebe zahlídla bagel s PB a banánem, mám ho minimálně 2x do týdne na snídani :D :))) Dnes jsme měli doma mé nejvíc oblíbené jídlo - pečené kuře a rýži♥ mohla bych to každý týden :D ale taťka se na to moc netváří :D.. Skvělá inspirace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ! Naštěstí jsem si uvědomila, že šidit své tělo není dobrý nápad a když mu budu to jídla dávat, ono se mi bude odměňovat výsledky, které (od cvičení) očekávám :) Já mám na ty bagely úchylku no :D Taky bych kuře mohla každý týden, ale pro rodiče je to moc obyčejné jídlo :D A hlavně oni chtějí cituji "pořádné maso, což kuřecí není."...Takže asi tak :D A ještě jednou moc děkuji ! :)

      Vymazat
  2. úžasná inspirace, vše vypadá báječně! :) a ty čokolááády tam, taky bych váhala kterou načít! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ! Já jsem zkrátka nevěděla, kterou vybrat (a to jich mám schovaných více, ale tyhle tři jsou moje nejoblíbenější :) ), tak jsem prostě musela vybrat všechny :D

      Vymazat
  3. 600 S za den? O.o To bych teda nedala!!! Jakmile přijmu víc než obvykle (takže tak 350-400) tak jsem hrozně unavená, malátná a tak..:D taky mi začaly chutnat houby :) a jako vždy - jídlo je skvělé! vůbec nechápu, že máš tak mál odběratelů na blogu.. tvoje články jsou úplně super!
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze začátku to byl nezvyk (ale spíše z toho pohledu, že jsem byla plná), ale teď už mi to problém nedělá :) Jako ohledně těch hřibů se hodně divím, vždycky jsem je nenáviděla :D

      Vymazat
  4. Jasný, no... Taky ted některé věci nejím, ale výjimečně si je klidně dám:) Když děda udělá svíčkovou s knedlíkem, kačenu, řízek s bramborovým salátem tak nedělám scény a prostě to s ním a pochutnám si :) Jednou za týden proč ne :) A dneska jsem třeba měla buchty :3 Asi po půl roku!! :D
    Páni! O.o a kolik máš tak g tuku, když jíš tolik sacharidů?:) a nepřibíráš hodně na váze, nebo máš velký výdej? :)
    Tak to je jasné, ale zasloužíš si více čtenářů! :) Ale tak třeba čtou, jen neodebírají, nevím.. Jestli se můžu zeptat, kolik máš cca zhlédnutí i článků? :)
    Já si pak doma dám svačinu, takže to celkem jde, ale taky z toho mám dříve hlad no :/
    Poslední dobou je jím celkem často, no..:D
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna jsem dočetla článek o anorexii...a jsi skvělá! Jak jsi to zvládla překonat a sama ses rozhodla, že už se v tom nechceš plácat. Jsi skvělou inspirací pro spoustu lidí :) Je to dlouhá cesta, ale je vidět, že na sobě neustále pracuješ. Hlavně se mi líbí ty porce, žádné pidi mističky a jeden krajíček chleba :D
    A ty čokoládky jsou nejlepší, já bych volila stracciatelu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ! Ono je důležité, aby si to člověk uvědomil sám, jinak je ta léčba téměř nemožná (alespoň já si to myslím). Je to dlouhá cesta, ale já (snad) vytrvám :)
      Jinak menší porce nejsou nic pro mě :D Jako ono to není zas takové kvantum, ale je to rozdíl oproti tomu, jak jsem jedla třeba před rokem :)
      Pro mě jsou momentálně taky tyhle čokolády nej, a je vždy těžké rozhodnout se, kterou si vybrat :D :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)