neděle 9. srpna 2015

Střípky z kuchyně XLVII

Ahojky!
Dnes mám pro vás další Střípky z kuchyně.
Tento týden jsem opět skoro nic nepřidala na blog. Omlouvám se, ale stala se rodinná tragédie, a já prostě neměla náladu něco psát. V pondělí jsem akorát přidala Nákupy a ve čvrtek jsem vás seznámila s tím, co plánuji - tedy s tím, že začínám s IIFYM.
Nicméně ten nadcházející týden snad bude v lepším duchu a já se budu snažit naopak díky blogu přijít na jiné myšlenky.
Na začátku týdne bych chtěla na blog přidat FDOE, které je teď pro mě daleko jednodušší díky počítání maker. Také bych ráda přidala jeden z upper body tréninků (ještě se ale musím rozmyslet který :D ). No a co dál, to se ještě uvidí.
Ale teď už vás nebudu zatěžovat slovy a raději se podíváme na fotky jídel. Ještě ale musím dodat, že jich je tento týden méně než obvykle a ani nejsou tak pěkné jako vždy. Já vím, nikdy nebyly pěkné :D

Celozrnné mrkvové wafle s banánem, arašídovým máslem, šmakouním krémem a mysyrup maple




 Tousty s tofu lahůdkou :D Jako součást oběda, který je na fotce níže



 Oběd, který vařila mamka. Vepřová čína se zeleninou a bramborové placičky.




 A večeře :D Rýže se šmakounem mexiko, mrkví, kečupem a ovesná kaše s proteinem a mysyrupem maple





 Celozrnné palačinky plněné Choceňským Nutty, nahoře banán, PB a maple mysyrup





 Oběd po tréninku - těstoviny s tvarůžky a kečupem (já vím, divná kombinace, ale chutná mi to :D ) a ovesná kaše s proteinem a maple mysyrup






 Poslední dobou nevím, co vymýšlet na večeři a tak to dopadá nějak takto: domácí celozrnné housky, šunka a zelenina





 Lívance z pohankové mouky s arašídovým máslem a banánem






 Oběd - tuňák, rýže s kečupem, rajčata ze zahrady <3 a ovesná kaše s proteinem a maple mysyrup (jím ji denně a pořád mi chutná :D )





 Výborný protein cheesecake podle Maggie :) Sice nevypadá tak krásně jako ten její, ale byl skvělý :) Akorát jsem místo ovocného proteinu použila čokoládový :)






 Večeře - grilované kuřecí a mix pečených batátů a bramborů :)






 Opět pohankové lívance :D Totožné jako ty předchozí :D






 Vypadá to hrozně, uznávám :D Ale byla to mňamka a hlavně rychlovka. Celozrnný kuskus s cuketou a tempehem.



 A po kuskusu opět... :D





Večeře - celozrnné linguine s camembertem a kečupem






 Snídaně - pohankové lívance vrstevené s banánem a džemem, zalité arašídovým máslem a Nomina čiroková kaše s arašídovým máslem




 Oběd - přípálené sójové párky se zeleninou a rýží :D
To je tak, když se díváte na film a mezitím si vaříte jídlo :D





 Svačina - ovesná kaše se skořicí, banánem, arašídovým máslem a mysyrup maple




 Celozrnné banánové donuty s arašídovým máslem.
Aka první testování formy. Hrůza, já vím. Holt jsem ji zapomněla předtím vymazat. Ach ta skleróza.




 Oběd - šmakoun natural s paprikou a sójovou omáčkou a rýžové nudle
PS: Kaši už jsem raději nefotila :D




 Svačina - celozrnné tousty s třešňovou marmeládou a bílý jogurt s banánem a cookie crisp



 Večeře - cereální kaiserky, krůtí šunka a linessa přírodní sýr 




 Kuřecí čína se zeleninou a Extrudo cizrnové placičky


A to by bylo pro dnešek vše. 
A opět se vás ptám - máte nějaké nápady na články ? Psali jste mi, že chce také nějaké články o mě. Ale co konkrétního ? Já bych ráda nějaký takový článek napsala, ale nevím, čeho přesně by se to mělo týkat :)

Tak se mějte krásně a přežíte to hrozné horko ! :)
Vaše L*


6 komentářů:

  1. Určitě se těším na FDOE:) Já bych ráda, víc viděla jak vypadáš:) třeba článek o tom, jak je podle tebe ideání cvičit- kolikrát týdně a jak dlouho je ideál a co už je moc:)

    OdpovědětVymazat
  2. Co se článků týče...ráda bych si přečetla něco o tobě a anorexii. Vím, že už jsi něco takového přidávala, ale zajímalo by mě, co tě k tomu vedlo, jak to probíhalo a jak vypadal tvůj jídelníček. Pak třeba jídelníček, kdy sis uvědomila problém a jídelníček z dob, kdy jsi začala přibírat zdravě :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)