neděle 3. května 2015

Střípky z kuchyně XXXIV

Ahojky!
Po týdnu Vás opět vítám u Střípků z kuchyně.
Jak jste si užili prodloužený víkend ? Já jsem se první dva dny vykašlala na učení a koukla na něj až dnes (a stejně toho moc nebylo, naštěstí) - v pátek jsem měla legday a pak už jen odpočinek - nohy nahoru a podívala jsem se na 3 díly mého oblíbeného seriálu ( je tu někdo, kdo také kouká na Grimma ? :) ), večer pak hokej. V sobotu jsem byla běhat, a protože se odpoledne udělalo pěkně, zajely jsme s mamkou na kole do obchodu a pak ještě na brusle. Takže dost aktivní den - což mělo za následek to, že jsem z hokeje viděla pouze první třetinu a pak lehla do postele a spala jak zabitá. Dnes pak ve fitku ruce (záda+biceps) a odpoledne zase odpočinkové (větší část strávená učením...). No, už aby byl zase další víkend :D
Ale dost keců, přejděme k tomu zajímavějšímu - JÍDLU ! :)



 Pondělní snídaně - lívance s jogurtem, banánem, WF borůvkovým sirupem a arašídovým máslem smíchaným s kakaem :)



 Večeře - celozrnné těstoviny + tvarůžky + rajčata z konzervy (výborná kombinace !)



 Snídaně - ovesná kaše s vejcem, karobem, banánem, jahodami a arašídovým máslem :)




 Oběd - pohanka s cottage a špenátem :)




 Celozrnné těstoviny s tuňákem, zeleninou a nivou




 Nevzhledný (ale zato výborný!) oběd do školy (protože představa oběda až o půl třetí byla vážně hrozná :D) - těstovinový salát s kuřecím masem, zeleninou a jogurtem (jako koření jsem použila kurkumu, proto ta žlutá barva :D )




 Ovesná kaše s vejcem, banánem, jahodami, skořicí, kešu máslem a hořkou čokoládou z Lidlu <3




 Pohankové nudle z Lidlu s tofu a zeleninou <3




 REFEED tento týden - lívance jsem si do školy vzala namazané s arašídovým máslem a marmeládou :) a ještě zde chybí tousty s arašídovým máslem a marmeládou, které jsem jedla cestou na koncert mé oblíbené kapely :D
Na oběd i na večeři byla rýže se zeleninou a kečupem :D A na odpolední svačinu byla pro změu rýže na sladku !




 Snídaně v REFEED - wafle (recept ZDE) namazané arašídovým máslem a marmeládou, prokládané jahodami a banánem, nahoře pak opět banán, jahody a arašídové máslo, zalité borůvkovým sirupem WF a v misce caseinový pudink s arašídovým máslem <3




 A na svačinu jsem si pro změnu dala rýži nasladko - se skořicí, kakaem a banánem :o)




 Snídaně - ovesná kaše s vejcem (nečekaně), quinoou, banánem, jahodami, skořicí a arašídovým máslem (já vím, pořád jedno a to samé)




 Kuřecí čína se zeleninou a rýžové nudle <3




 Svačina - dva tousty s arašídovým máslem a jogurt + Dobré z ovsa + skořice




 Večeře - grilované kuřecí maso + pečené batátové hranolky - mňam !




 Snídaně téměř totožná s tou předchozí :D No dobře, až na to "zdobení"




 Vynikající sobotní oběd - pečené krůtí stehno + basmati rýže <3



 Odpolední svačina část 1 - tousty s arašídovém máslem a marmeládou :D



 Odpolední svačina část 2 - proteinová zmrzlina (inspirace ZDE u Livi na instagramu :) ) 
Použila jsem vanilkový protein :)




 A druhé krůtí stehno padlo včera na večeři s kuskusem :)





 Dnešní snídaně - lívance s jogurtem, banánem, WF borůvkovým sirupem a arašídovým máslem <3 Skvělé posilnění před fitkem <3




 Dnešní oběd - pohanka se špenátem a nastrouhaným tofu <3



 Dnešní odpolední sváča 1. část - ovesná kaše s cuketou, skořicí, WF borůvkovým sirupem a arašídovým máslem :)


Dnešní odpolední sváča 2.část - proteinová zmrzlina :)




Poslední dobou vypadají moje post-workout snacky asi nějak takto - buď je to protein (používám TENTO) smíchaný s ovesnými vločkami (kvůli sacharidům), trochou vody a prdopečem - což šoupnu do mikrovlnky a je z toho kaše, nebo proteinový koláček (smíchám to samé jako u kaše, ale bez vloček) a k tomu ovoce pro doplnění cukrů. A nebo je to klasický protein smíchaný s vodou a kousek ovoce :) Pak mám do půlhodiny nějaké větší jídlo (maso+příloha)







No a o tom, jak vypadají mé nightsnacky, ani nemluvím. Každý den to samé. Jen s tím rozdílem, že mi došel čoko-kokosový protein a teď používám čokoládový caseinový protein, ze kterého mi nevzniknou brownies, ale pudink - což je taky velká mňamka ! :)


Kdo ulovil tento týden Šmakouna v Kauflandu ? Já 3ks mexiko a 1ks meruňka :)
Pokud to někdo "prošvihl", tak jsem v pátek zveřejnila článek o tom, abyste se nebáli přidat na jídle a jak jsem to měla já. Najdete ho ZDE :)
PS: Možná jste zaregistrovali u posledních fotek jídelní podnos - ten jsem včera ulovila v Globusu, prostě jsem ho musela mít :D


14 komentářů:

  1. Je to poprvé, co jsem zavítala na tvůj blog a ještě jsem si ho pořádně neprojela, tak nevím, jak moc intenzivně cvičíš apod. Ale překvapují mě tvoje porce, máš je opravdu veliké (jestli to není způsobeno fotakem), čemuž já fandím a ráda bych si také něco takového dovolila:D ale bála bych se, že budu mít mnohem větší příjem, než výdej.. takže, jaká je tvoje filozofie? Jak moc cvičíš poměrem k jídlu?:)

    http://katlynsfashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, foťákem to určitě není, někomu se to může zdát jako velké porce, ale každý je jiný a já tohle beru jako normální porci a to, jak jí třeba jiní, jsou pro mě malé porcičky. Cvičím 5-6x týdně, ale po zbytek dne třeba sedím, takže příjem je asi vždy větší, ale postupně se mi také zrychluje metabolismus právě tím přidáváním na jídle :)

      Vymazat
  2. To já hokej poctivě sleduji! :D a tu školu ti nezávidím:/ my máme celý týden volno :3
    Já ráno na tu pohanku myslela a samozřejmě jsem si ji zapomněla koupit! :D Tak snad příště. Až budu moct mléčné výrobky, tak ty tvarůžky konečně musím zkusit! :D Na jaký koncert jsi jela? :) Na tu proteinovou zmrzku jsem taky koukala :) a s tím brownie z hrnečku mě neštvěte! :D mě to nejde udělat :D Mám jen vanilkový protein :(( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem se taky chtěla v sobotu dívat, ale byla jsem hrozně vyřízená (a měla jsem trochu spánkového deficitu z přechozích dní) Já si tu školu taky nezávidím :D Ale všichni učitelé říkají, jak jsme pozadu, takže radši do té školy budu chodit, než se to pak učit sama doma :D No na tu pohanku příště nezapomeň ! :) Já právěže moc nemusím pohankovou kaši, nejlepší je ovesná, ale jako příloha mi pohanka moc chutná :) Jé, ty jsi ještě neměla tvarůžky ? Nejlepší jsou na čerstvém chlebíku ! :) Ale tyhle jsem už musela rychle spotřebovat a neměla jsem žádný sýr v ledničce tak jsem si je dala s těstovinama, když jsem na ně měla chuť :D Tu proteinovou zmrzku zkus, je vážně vynikající :) No, nedá se říct, že to byl vyloženě koncert, ale byla to skupina Nebe :) Tak já si dělám takové koláčky i z vanilkového proteinu, takže ti to musí jít ! :D Jen místo brownies to spíše budou blondies :D

      Vymazat
    2. to je jasný :D my máme ředitelské volno, jinak bych taky do školy chodila ;)
      Já si ji dělám v pondělí na svačinu a chutná mi! Pěkně s jablíčkem, skořicí a oříšky! Mňam! :D
      Ale to potom nepřidáváš kakao, že? :) Můžu se zeptat jak si takovou blondies připravit? :D :)

      Vymazat
  3. Já celý víkend strávila na brigádě, takže zabitý čas :D No co, aspoň budou peníze a budu objednávat dobroty :3
    Dostala jsem hroznou chuť na waffle, očividně padnou zítra na snídani :3

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak alespoň budou ty penízky na dobrůtky jak říkáš :) Wafle jsou top, je skvělé, jak si s nimi lze vyhrát :)

      Vymazat
  4. Hmmm! Samé lahůdky! :) Opravdu, chci to všechno! :D Pro šmakounka jsem si samosebou taky letěla - nekecej, tatínek letěl :D
    Z kolika g vloček si děláš kaši? :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaši dělám ze 120g vloček a více :) Já jsem ráda, že šmakouna měli, naštěstí to lidi mo nekupovali :D Ikdyž meruňkový nějak mizel :)

      Vymazat
  5. Moc děkuju! Zrovna od tebe mě to oprvadu těší :) Je jasné, že s tvým přijmem se to nedá srovnávat, ale ty zase pravidelně sportuješ, zvedáš těžký váhy, takže je jasné, že musíš jíst jinak :) Navíc jsi tělo takhle naučila. A je super, že se nebojí a tělo nešidíš! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, každý je jiný :) A já mám ten výdej, ale taky jsem ho takový vždy neměla, kdysi bych po tomhle hooodně přibírala :) Zkrátka jsem si to tělo tak naučila :)

      Vymazat
  6. Ohh Bože :-)....mňam !! Všetko vyzerá tak super a hlavne tie raňajky :) milujem lievance. A zmrzlina fakt TOP :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Livi ! Snídaně je nejlepší jídlo dne :D A lívance jsem si teď hrozně moc oblíbila - dělám je podle tvého receptu - jsou to první lívance, které mi drží pohromadě :D A ta proteinová zmrzlina je fakt top :) Těším se na léto, zřejmě si ji budu dělat i z čerstvého ovoce :)

      Vymazat
  7. Ty pohankové nudle s tofu a zeleninou bych si dala hned.. stejně jak těstovinový salát. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)