pátek 1. ledna 2016

Ježíšek u mě doma

Ahojky!
Tak dnes jsem si pro vás konečně připravila článek, ve kterém uvidíte, co jsem dostala na Vánoce :)
Já vím, hrozně brzo. Prvního ledna dalšího roku. Proč ne.
Boží Nebbia maskáčové legíny i s podprsenkou - tím mě Ježíšek hodně překvapil :)



Nejnovější dárek, který jsem si objednala sama - kniha "Co vám výživoví poradci neříkají" (autory jsou Michal Josef Tóth a Pavel Walek). A k tomu dáreček ve formě vzorku proteinu od Prom-in v jahodové příchuti :) Už jsem si knížky začtená, až ji dočtu, určitě se o tom na blogu zmíním :)



No a druhá knížka, kterou už mám doma déle - s Fitness recepty. Určitě se také o ní na blogu ještě zmíním :)


Od taťky jsem dostala aminokyseliny s ananasovou příchutí :)



 A objednávka z MyProtein :) Kromě MySyrupů a Flavdrops vše zmíním níže :)
Flavdrops jsem objednala v příchuti Toffee a MySyrupy Butterscotch :)



Na proteinové lupínky jsem četla samou chválu, tak jsem na ně sama hodně zvědavá :)



Nalákala mě také nová příchuť BCAA od MyProtein - třešňová limonáda - tak se na ni těším :)



Na příchuť proteinu cinnamon danish jsem velice zvědavá :)



A javorový syrup určitě bude výborný, protože palačinková směs v této příchuti je boží :)



Už mám doma jedno tričko od MyProtein a protože jsem byla velice spokojená s materiálem, chtěla jsem objednat další. Protože jsou nejen kvalitní, ale taky vzhledově úžasné - no a nápis "Work hard Play hard" je parádní, no ne ? :)



Chtěla jsem na cvičení i nějaké kratší tílko, a protože oblečení bylo zrovna ve slevě a k tomu jsem měla ještě 30% slevu na celý nákup (a navíc to platil Ježíšek :D), nemohla jsem odolat a vzala tohle :)



A na tohle jsem se koukala od té doby, co tam je (asi od září ? :D) Stejně jako u předchozího - nápis je prostě parádní a skvěle mě vystihuje (teda až na to LOVE... :D a ještě tam chybí EAT... ale to by se tam nehodilo :D )


No a jako dárek zdarma jsem si mohla vzít tašku do fitka v libovolné barvě...Nevím jak byste volili vy, ale já jsme zvolila černou...Protože ta se hodí ke všemu :D :) A jsem za tu tašku ráda, protože se mi tam vše vejde (včetně opasku a bot) a ještě je tam dost místa na další věci...


Co jste dostali na Ježíška vy ? Je tu někdo další, kdo také dostal samé sportovní věci ? :D
No dobře, dostala jsem i nějaké normální oblečení, parfémy, sprchové gely, ponožky a tak....Ale to sem dávat nebudu, tady jsme na blogu o cvičení a stravě, ne o módě :D


FACEBOOK / INSTAGRAM

4 komentáře:

  1. Wow, to jsi měla bohatého ježíška :) O té knize jsem taky hodně četla, vypadá to na velký hit :) A co se objednávky MP týče, nejde nezávidět!! Crispies jsou super, fakt že jo, moc dlouho mi ten pytlík nezůstal! A trika taky moc pěkná! budeš ve fitku kočka :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem byla hodná :D Kniha je super :))) Jojo, od MP je vše super :) Taky mi ty Crispies asi dlouho nevydrží :D A to oblečeni je taky super...doporučuji :) A děkuji, ale to asi nebudu (nejsem :D)

      Vymazat
  2. Ahojky, muzu se zeptat u jakeho vydavatele, je kniha vydana? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu "Co Vám výživový poradci neříkají" zatím prodává jen e-shop fitstore.cz - teď nevim, u jakého vydavatele to mají, nejsem doma. Každopádně zatím to ještě v knihkupectví není ;)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)