čtvrtek 31. prosince 2015

Silvestrovský článek - ohlédnutí za rokem 2015 a plány do roku 2016

Ahojky!
Ani jsme se nenadáli a už tady máme Silvestra.
Nevím jak to máte vy, ale mně vždycky prosinec uteče hrozně rychle. Ještě aby ne, když do školy jdu tak 2/3 měsíce a pak si užívám prázdnin :P
No a stejně jako minulý rok, i tento vám přináším silvestrovský článek, ve kterém se ohlédnu za rokem 2015 a zmíním nějaké plány do roku 2016 :)
Nevím jak vy, ale já si nedávám předsevzetí...dávám si "pouze" cíle :)
;;


Co mi přinesl rok 2015 ? Co všechno se událo ?

  • nástup do 2. ročníku na gymplu
  • taneční kurz
  • skončila jsem s během
  • přesunula se jen a pouze do posilovny
  • díky posilovně jsem ušla velký kus cesty a jsem o dost dál než jsem byla loni touhle dobou
  • nějaký ten zadek tam je, takže alespoň něco jsem z mých plánů na tento rok 2015 splnila :P
  • stal se ze mě narcista aneb asi jako všichni fitnessáci se ráda prohlížím v zrcadle :D
  • začala jsem krabičkovat
  • začala spolupracovat s eshopem Gorilla Fitness :)
  • více se ve fitku "usadila" a začala se více bavit s lidma :)
  • zvýšila si sebevědomí :D hlavně díky posilovně
Rok 2015 pro mě nebyl zrovna šťastný rok, nebudu vám nic nalhávat. Stalo se toho hodně, a bylo toho i hodně špatného, ale stala se i spousta úžasných věcí, na které myslím spíš než na ty špatné.

Co očekávám od roku 2016 ? jaké mám plány, cíle...Co mě čeká ?

  • neustále se zlepšovat, dělat pokroky
  • 18. narozeniny
  • řidičák
  • trenérský kurz (?!) - ten bych moc chtěla, fitness mě strašně moc baví a chtěla bych se v tom co nejvíce vzdělat...a také by mě moc bavilo trénovat jiné lidi :)
  • brigády (s 18. narozeninami se mi otevřou nové možnosti)
  • články na blogu (to jsem psala i minulý rok...no nevím jestli jsem to zvládla dodržet :D)
Tohle je zatím asi vše, co mě napadá. Určitě toho bude více a já vám zase za rok napíši, co všechno mám za sebou :) 
Jak jste spokojeni s končícím rokem vy ? A jaké máte plány do toho nového roku ?

 Hoďte minulost za hlavu, žíjte přítomností. Zapomeňte na nevyřčená přání, nasplněné sny, špatné věci, nedodržená předsevzetí...Také nezapomeňte, že chybami se člověk učí :)

A tímto bych vám chtěla popřát vše nejlepší do roku 2016, hodně štěstí, zdraví, lásky, pracovních, studijních, rodinných a sportovních úspěchů...ať se vám splní všechny vaše sny :) A nezapomeňte zítra vkročit do toho Nového roku tou správnou nohou ! :)

A já se na vás těším v Novém roce, hned na zítřek mám pro vás připravený článek s dárečky, které jsem dostala od Ježíška :)  Jinak kdo prošvihl, včera jsem zveřejnila článek o aminokyselinách :)

Tak se mějte krásně!
Vaše L*

2 komentáře:

  1. Hodně štěstí do Nového roku ;-) držím palce. Rok je dlouhá doba a dá se toho stihnout plno :-) těším se na tvoje články

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Luci, tobě taky! :) Dá se toho stihnout plno, každopádně já všechno začnu vymýšlet až během roku, ne na začátku :) Tak snad ty moje články budou stát za to :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)