neděle 3. ledna 2016

Střípky z kuchyně LV

Ahojky!
Tak jak jsem slíbila, tak jsem to taky dodržela. Tentokrát je mezi tímto a posledním dílem kratší doba než jak to bylo předtím. No jo, kéž by prázdniny byly častěji a já měla více času na kuchtění (a následné jezení :D )
 V poslední době jsem si hrozně moc oblíbila mugcake. Dělám si pořád dokola ten samý - základem jsou prostě ovesné vločky, bílek/celé vejce, voda a kakao. Někdy místo kakaa dám protein, někdy dám obojí. Nahoru pak nějaké ovoce - nejčastěji banán nebo kaki. Pak ještě arašídové máslo a třeba hořkou čokoládu, jak můžete vidět na fotce <3



 Šmakoun mexiko s rýží a zeleninou a srirachou poprvé....



 A podruhé...akorát jsem použila jiné koření :D



 Celozrnné těstoviny se syrovátkovým sýrem z Lidlu, kečupem a srirachou



 Další oblíbená snídaně - batát nasladko <3 Nejlepší jsou se skořicí, ale v tento den jsem zjístila, že skořici nemáme (to byl konec světa, řeknu vám :D), takže jsem místo toho použila perníkové koření. Taky dobrý, ale skořici to nepřekoná. No a na to ještě arašídové máslo, samozřejmě :)


 Těstoviny s camembertem a srirachou


 Celozrnné palačinky s arašídovým máslem a kakaem


 Pohankové nudle z Lidlu s tempehem asia a zeleninou




 A opět batát, tentokrát už se skořicí a opět arašídovým máslem :) Narazila jsem teď na ně několikrát ve "slevě" (37,90Kč/kg), tak jsem si jich koupila více :)


 Celozrnný bulgur se špenátem a krůtí šunkou



 Ovesný proteinový mugcake se šmakouním krémem, kaki a hořkou čokoládou :)



Celozrnné špagety se sýrem cottage chilli a červenou paprikou :)


 První snídaně roku 2016 :) Lívance z rýžové mouky a proteinu s Alpro čokoládovým dezertem a kaki :)

A první oběd tohoto roku - celozrnné těstoviny s tuňákem a zeleninou :)



 Opět mugcake, opět ovesný, opět s kakaem, s banánem, arašídovým máslem, hořkou čokoládou
Vím, originalitu u mě nenajdete. A asi ani rozmanitost :D



 Po dlouhé době vařila oběd také mamka :D Pohanka se špenátem a sójovým masem



 Opět batát (ikdyž...když jsou batáty oranžové, tak jsou to jamy, ne ?) se skořicí, arašídovým máslem a tentokrát i banánem



A dnešní oběd po fitku - celozrnný kuskus (jak ten mi chyběl! Dlouho jsem ho doma neměla) se šmakounem (příchuť hlíva ústřičná), fazolovými lusky a paprikou


Jinak jak jste si užili vánoční prázdniny ? Doufám, že jste si alespoň trochu odpočinuli :)
Já jsem plánovala, že vydám více článků - nicméně to znáte. Po Štědrém dni následovaly čtyři dny plné návštěv, takže čas nebyl. No a když skončily návštěvy, tak začala brigáda, no a když jste pak třeba celý den na nohou, protože máte trénink, brigádu a večer jdete ještě bruslit, tak jste večer rádi, že sedíte a na nějaké psaní článku nemáte ani pomyšlení :D
PS: Od včerejška mají v Kauflandu v akci Šmakouny a v Lidlu Tofu ! Já se o svůj nákup už podělila na instagramu, chystáte se tam také ? Nebo už jste si nějaké zásoby udělali ? :)

A já se na vás těším u dalšího článku!
Vaše L*


INSTAGRAM / FACEBOOK

2 komentáře:

  1. Páni, všechno vypadá skvěle! Můžu se zeptat? Počítáš si makra, nebo ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Ano, makra stále počítám - jedu IIFYM :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)