pátek 18. března 2016

Střípky z kuchyně LVVII

Ahojky!
Poslední dobou to tu zeje prázdnotou, bohužel nějak nemám náladu a ani moc času na psaní článků na blog. Také je tu ještě jedna věc, kterou vám prozatím zatajím :) Každopádně články s fotkami mého jídla můžete čekat pravidelně, toho se nebojte. A taky nějaké ty nákupy...která já dělám velice ráda...a často :D 
Ale dnešek věnujeme Střípkům, na nákupy se podíváme zase jindy :)



 Ovesný mugcake s meruňkovým šmakounem (uvnitř), banánem, kakaem, Lindt hořkou čokoládou a kokosovým krémem



 Jedno z nejoblíbenějších potréninkových jídel (jak už jsem zmínila v předchozím díle) - rýže s tuňákem a zeleninou


 Jedna nepěkná fotka mé víkendové svačiny - rýžová kaše s kakaem, proteinem a arašídovým máslem...Takto nějak vypadají mé víkendové odpolední svačiny pokaždé (rýžová krupička je vážně dobrá :D), jen občas si dám něco jiného. Jak jsem řekla - fotka není pěkná, ale chci, ať máte nějakou představu, co svačím o víkendu :D


 Ovesná kaše s vajíčkem, kakaem, jablkem, kakaovými boby a kokosovým krémem



 Grilované kuřecí maso s rýží a zeleninou



 Ovesná kaše s vajíčkem, banánem, proteinovou tyčinkou a arašídovým máslem


 Potréninková večeře - opět rýže s tuňákem, fazolovými lusky, srirachou a zeleninou (oh bože, sriracha tak po měsíci, jak ta mi chyběla! :D)



 Potréninková večeře - grilované kuřecí maso, sriracha, zelenina a v misce celozrnný kuskus se srirachou



 Celozrnné proteinové kokosové lívance s banánem (kolečka jsem dávala mezi jednotlivé lívance), Alpro čokoládovým sójovým dezertem a arašídovým máslem



 Jedna z oblíbených snídaní (když pominu kaši a mugcake) - batát se skořicí a arašídovým máslem



 Rýže s hlívou ústřičnou, zeleninou a srirachou



 Po dlouhé době čínské nudle s kuřecím masem, zeleninou a srirachou




 Ovesný kakaový mugcake s drcenými kakaovými boby, banánem a arašídovým máslem


 Ehm :D Rýže :D s grilovaným kuřecím masem, srirachou a zeleninou :D No jo, potréninkové večeře se moc nemění :D


 Ovesná kaše s vajíčkem, kokosovým proteinem, jablkem, proteinovou marcipánovou tyčinkou a arašídovým máslem



 Mugcake se švestkovým šmakounem (v těstě a nahoře v podobě srdíčka <3), Šmakoun lískooříškovým krémem, banánem, drcenými kakaovými boby a kokosovým krémem



 Rýže, tuňák, fazolové lusky, sriracha - to já prostě můžu, no <3



 Celozrnné těstoviny, 2 vejce, šunka, sriracha, zelenina



Celozrnné proteinové palačinky plněné Šmakoun lískooříškovým krémem, nahoře jahody, arašídové máslo z Lidlu a čokoládové protenové arašídové máslo od Nuts'n more <3


To by bylo pro dnešek vše. Přiznám se, že moc rozmanité to není - kaše, mugcaky, tuňák, kuřecí a rýže...Ale já jsem spokojená, moje bříško je spokojené...takže je to v pořádku :D
Jinak co se týče mé změny v jídlech po tréninku v pracovní dny - musím říci, že teplé večeře po tréninku mi vyhovují mnohem více než ty v podobě pečiva (nečekaně :D). Jsou to sice rychlá jídla (aká rýže s tuňákem, grilovaným kuřecím, nebo třeba těstoviny), ale i tak si je vychutnám.

8 komentářů:

  1. Jaké chutě jsi mi udělala :D
    Chtěla bych se zeptat co je to ta sriracha :D vím, že jí hodně lií používá a že to je ta "omáčka", ale zajímalo by mě, jak chutná :D a taky, kde jí koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hodně pálivá chilli omáčka :) Ne každému zachutná, na někoho je i trocha moc pálivá :) Já už si ji někdy dávám pomalu jako kečup :D Já ji kupuji v Kaufu, ale mají ji u Vietnamců :)

      Vymazat
  2. Ty snídaně vypadají skvěle :) I všechno ostatní, samosebou!
    Tak hlavně, že jsi se našla a bříško je spokojené :)
    A jinak, co se děje? :O A na překvapení jsem zvědavá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      No, kdo ví, jestli to sem vůbec napíšu :D

      Vymazat
  3. Nějak sis toho tuňáka oblíbila v poslední době co? :) :D jinak vše vypadá skvěle, dostala jsemm chuť na mugcake a fazolový lusky! :D
    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo oblíbila :D Ale to už trvá hodně dlouho :D A moc děkuji ! :)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)