sobota 19. prosince 2015

Střípky z kuchyně LIV

Ahojky!
Skoro po měsíci tu pro vás mám dnes další Střípky z kuchyně. Fotek sice moc není, ale už by to chtělo i nějaké fotky jídla, nemyslíte ? A myslím, že další díl bude dříve než za měsíc, když teď budou ty vánoční prázdniny a já budu mít více času na kuchtění (i na to, abych si jídlo pořádně užila :D )



Moje oblíbená kombinace - těstoviny se syrovátkovým sýrem a grilovaným kuřecím masem :)



Nevzhledná, ale výborná kakaová ovesná kaše s vajíčkem, kaki, švestkovým šmakounem, arrašídovým máslem a mysyrup od MyProtein


Po hodně dlouhé době sépiové těstoviny z Lidlu s kuřecím masem alá čína



Rýže s tempehem a zeleninou



Kakaová ovesná kaše s bílkem, banánem, arašídovým máslem a mysyrupem



Kakaový mugcake s arašídovým máslem




Kuřecí maso alá čína s dýňovými hranolky :)




Když nemůžu mít ovesnou na snídani, tak si ji dám alespoň na svačinu. A ani cestování mě nezastaví. Opět kakaová, s bílkem, chocolate brownie proteinem a arašídovým máslem



Celozrnné palačinky s kakaem a arašídovým máslem



Celozrnné těstoviny, šmakouní nudle a tuňák v rajčatové omáčce



Kakaová ovesná kaše s bílkem, mandarinkou, arašídovým máslem a mysyrupem



Celozrnné lívance s kakaem, mandarinkou a arašídovým máslem



Celozrnné těstoviny se syrovátkovým sýrem a grilovaným kuřecím masem


Mugcake s mandarinkou, arašídovým máslem a nejlepší Lindt 90% hořkou čokoládou <3




Bulgur se špenátem a šunkou



Šmaakoun s příchutí hlívy ústřičné s rýží a zeleninou



Nevzhledná kakaová ovesná kaše - to jsem byla druhý den nemocná a na zdobení nebyla nálada ani čas, protože jsem si šla ještě do školy dobrovolně napsat písemku, na kterou jsem se o víkendu učila (ikdyž mi už v neděli bylo jasné, že další den do školy nepůjdu).



Ovesná kaše byla i na odpolední svačinu v pondělí - s jablkem (v kaši), proteinem, arašídovým máslem a mysyrupem :)



Další marodova snídaně - celozrnné lívance s mandarinkou a arašídovým máslem. Snaha o zdobení ? Žádná.



Ještě že mi maminka uvařila na úterý obídek - červená rýže s kuřecím masem a zeleninou :)
Červenou rýži nedělám moc často kvůli její přípravě - před vařením se musí 2-3 hodiny nechat ve vodě a vaří se asi 30 minut (ikdyž rýžovar jí vaří kratší dobu...)




Ovesná kaše s vajíčkem, proteinem, arašídovým máslem a Lindt hořkou čokoládou :)

A ta samá kaše ještě jednou :)



Ve středu jsem si oběd vařila sama - krůtí nudličky s fazolovými lusky a pohanka
Poprvé jsem zkoušela v rýžovaru udělat něco jiného než rýži a povedlo se ! :) 
PS: Nechápu, jak někomu nemůžou chutnat fazolové lusky! :D



Kakaová ovesná kaše s bílkem, proteinem, kaki a arašídovým máslem :) Tady už nějaká snaha o zdobení byla, přiznávám...ale úspěšná moc nebyla :D
Poslední dobou jsem si oblíbila dávat protein na kaši, příjde mi že jeho chuť pak lépe vynikne, než když ho vmíchám přímo do ní :) Jen pak nesmím na kaši moc dýchat, hlavně když ji mám na lžičce, jinak je ten protein všude :D
 



Mix celozrných těstoviny s tuňákem, zeleninou a nivou -opět od mamky :)



Kakaový mugcake s arašídovým máslem a Lindt hořkou čokoládou



Grilované kuřecí maso a tuřínové hranolky



Rýžová kaše (z rýžové krupičky) s kakaem, mandarinkou a arašídovým máslem



Kakaový mugcake s banánem a arašídovým máslem



A opět sépiové těstoviny s kuřecím masem a zeleninou alá čína


Tak a to by bylo pro dnešek vše.
Co jste si z dnešního článku odnesli ?
Že mám ráda ovesnou kaši.
Že mám ráda kakao.
Že mám ráda kakaovou ovesnou kaši.
A kakaový ovesný mugcake.
A arašídové máslo.
Že jím pořád dokola to samé.
Že poslední dobou dávám protein spíše na kaši než do ní.

Takže vlastně nic :D Ale i přesto doufám, že se vám dnešní článek líbil a já se na vás těším u dalšího ! :)
PS: V pondělí jedeme se třídou na výlet do Vídně, takže se moc těším :) Kdybych měla nějaké hezké fotky, tak je tady přidám, ale moc tomu nevěřím...ale minimálně slovně se s vámi o své dojmy podělím, nebojte! :)

Vaše L*


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)