středa 20. července 2016

Novinky do spíže i ledničky XXIV

Ahojky!
Dnes mám pro vás nákupy potravin - balíček od Semixu, nákupy ze zdravé výživy a z obchodů a z eshopů :) 
 Balík od Semixu - recenzi jsem již přidala na blog a vy se také můžete zapojit do soutěže o balík s produkty této firmy! Recenzi i soutěž najdete v TOMTO článku :) 



Část z nákupu v Tescu - sójové dezerty Alpro. Naše město je totiž v tomto ohledu zapadákov a trvalo dlouho, než se tady nové kokosové sójové dezerty dostaly. Navíc je mám z Tesca, protože ve zdravé výživě, do které chodím, je budou mít kdo ví kdy (jestli vůbec). A navíc na ně byla akce, no nekup to :D



Cizrna za 11 Kč ? Tak to si vezmu rovnou dvě :D



Meggle cottage light z Kauflandu (tuky si šetřím na másla a čokoládičky :D)



Sice doma rýží mám, ale s mou spotřebou jsem prostě toto velké balení nemohla v Lidlu nechat, když už byl ten XXL týden :D


 V úterý jsme jely s mamkou a babičkou na nákupy do obchodního centra - já si jako tradičně koupila něco na jídlo, něco do fitka a něco do kuchyně :D
V Marks&Spencer jsem si ještě koupila ty jejich čínské nudle, které jsem ale nefotila :) 
Na sport jsem si koupila toto tričko. Nová taška do fitka je už dárek od babičky k narozeninám. Udělala mi velkou radost, konečně mám pořádnou velkou tašku, do které se mi všechno vleze :D



 Něco do kuchyně - malá zapékací miska, skleněné dózičky (které už mám doma a jsou vážně super), a nové talíře a misky :)



Aneb když je v Bille akce na Šmakouny... :D

Provensálské koření mám moc ráda a tak jsem byla moc ráda a na tuto příchuť jsem se moc těšila. No, a to, jak mi zachutnala, jsem už zmínila na instagramu - je prostě úžasná. Ze slaných variant u mě vždy vedl Mexiko, ale nová příchuť ho porazila.



Ze sladkých variant mám nejraději štvestkového - proto jsem si také nakoupila zásobičku. Sice v Kauflandu bývá šmakoun levnější, ale bohužel tam ze sladkých variant mají jen meruňkového.



A abych to měla aspoň trochu zpestřené, tak jsem si vzala i dvě balení s příchutí hlívy ústričné, která je taky moc dobrá :)


Objednávky z eshopů

DÁME PROTEIN


Někdy v červnu jsem si objenávala balík z dameprotein. Udělala jsem si radost a koupila si nové legíny. Na začátku roku jsem se rozhodovala mezi dvěma legínami od Trec - těmito a komiksovými. Koupila jsem komiksové...ale po půl roce jsem neodolala a koupila i tyto :D Jsou fakt boží :D Až v nich půjdu cvičit, tak se vyfotím a přidám tady fotku, jak vypadají :)
Dále jsem si nakoupila Nitrox - zvolila jsem vzorky, jelikož si jej plánuji vzít do Prahy, kde fakt bude potřeba - ale o tom, proč do Prahy vlastně pojedu, se zmíním v jednom z dalších článků :)
Přihodila jsem do košíku také máslo od firmy LifeLike - dark choco twister. A taky balení proteinových brownies a jedno protein cookie od The Protein Works.
 Toto máslo je naprosto úžasné - skvělá konzistence, chuť i hodnoty :) Pokud máte rádi různé čoko-oříškové pomazánky, určitě ho ochutnejte (jen nečekejte, že bude tak přeslazené :))


MYPROTEIN

Já objednávám stále přes slovenský eshop, ale někteří z vás možná zaregistrovali, že MyProtein má už i české stránky a v blízké době bude měna převedena na Kč.
Z oblečení - legíny, dvoje kraťasy (na léto ideální) a tílko - s kvalitou jejich oblečení jsem moc spokojená a navíc vypadá moc dobře :)
Dále:
  Proteiny - v příchuti chocolate cake, coco cereal a chocolate smooth (což je to nejmenší balení, které si s sebou beru do Prahy)
Kreatin v příchuti cherry limeade
Proteinové müsli 
Proteinové crispies, 
Čokoládové pecičky
Flavdrops v příchuti vanilka a čoko-PB



Na tyto pecičky se moc těším - byla jsem ráda, že zrovna byly skladem, protože jsou celkem často vyprodané



A stejně tak se těším na tyto proteinové müsli v příchuti čokoláda - karamel



Co dobrého jste si koupili vy ? Nebo jste si udělali radost novým kouskem oblečení ? Pochlubte se! :)


Těším se na vás u dalšího článku!
Vaše L*



FACEBOOK / INSTAGRAM


5 komentářů:

  1. To oblečení je super :)
    A tolik dobrot - chci vyzkoušet všechny ty šmakouny :D

    OdpovědětVymazat
  2. tak těch cizrn bych vzal 9 :D 99kč a korunu mi vraťte ! :D HA xD

    OdpovědětVymazat
  3. Mno ty si žiješ :) Má peněženka by hodně HODNĚ zaplakala, ale je fakt, že je to všechno boží! A ty legíny? :O Bomba, fakt! :)
    Pak dej vědět, jaká je ta granola, párkrát jsem ji okukovala, ale zatím nějak nebyla chuť, aby na ni padly úspory tolik :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty sójové kokosové dezerty mam moc ráda a taky jsem si je v akci nakoupila :D
    Jinak. ..muzu hádat? Jedeš si do Prahy udělat nějaký kurz? :)
    A mám pár tipů pro tebe, třeba článek o tvém oblíbeném oblečení na cvičení, o proteinech a tak :D
    Pa Beat

    OdpovědětVymazat
  5. Akci na šmakouna v Bille jsem taky využila :) koupila jsem si mexického, kterého mám fakt ráda :) jen škoda, že neměli meruňkového. A ta Semix nálož! To závidím :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu blogu a za každý komentář, ať už pozitivní či negativní - chybami se člověk učí :)